De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2013, 12:30 uur
Even bijkomen van een saai concert (Raymond v/h Groenewoud - 05-08-2013 - Dordrecht)
Beetje vreemde plek maar ja.......

Beetje vreemde plek maar ja.......

0
geplaatst: 23 september 2013, 22:40 uur
Geloof niet dat ik mezelf hier al had laten zien 
Even het half gesloopte gebouw hier op de campus vastgelegd (er stond alleen continue één of andere dude voor de camera
), vrolijk naar de beveiliging gezwaaid, die vervolgens leuk het hek achter me dichtdeed. Dat werd klimmen en waden door de modder, maar ik vroeg er ook om met m'n Northface shirt.

En vooruit, dat mag best iets minder serieus...

Je loopt de verkeerde kant op vriend

Even het half gesloopte gebouw hier op de campus vastgelegd (er stond alleen continue één of andere dude voor de camera
), vrolijk naar de beveiliging gezwaaid, die vervolgens leuk het hek achter me dichtdeed. Dat werd klimmen en waden door de modder, maar ik vroeg er ook om met m'n Northface shirt.
En vooruit, dat mag best iets minder serieus...

0
geplaatst: 23 september 2013, 22:56 uur
inquestos schreef:
Wat je dus eigenlijk zegt is dat je liever m'n sexy bovenlijf van de voorkant had gezien.
0
geplaatst: 23 september 2013, 23:02 uur
Zo kieskeurig ben ik niet graf, je onderlijf had ook gemogen.
0
geplaatst: 24 september 2013, 20:52 uur
Ja nog eens een heerlijk wazige selfie.
Ik ben aan het verhuizen dus probeer ik afstand te nemen van de dingen die je niet meer gebruikt. Zo neem ik hier door het een laatste keer aan te trekken afscheid van een 20 jaar oud kapot en niet volledig meer passend door iets rondere rondingen dan voorheen legerjasje met een tegen nazi's badge want dat was toen uber cool. Verhuizen is slecht voor de gezondheid gezien de wallen en onderkin

Ik ben aan het verhuizen dus probeer ik afstand te nemen van de dingen die je niet meer gebruikt. Zo neem ik hier door het een laatste keer aan te trekken afscheid van een 20 jaar oud kapot en niet volledig meer passend door iets rondere rondingen dan voorheen legerjasje met een tegen nazi's badge want dat was toen uber cool. Verhuizen is slecht voor de gezondheid gezien de wallen en onderkin

0
geplaatst: 25 september 2013, 21:42 uur
2 fotootjes van mij:

Voor mn werk een beetje interessant doen tijdens de opname van 'BNR Zakendoen met...' 2 weken terug.

Afgelopen zondag na de dam-tot-damloop (ben de 2e van links).

Voor mn werk een beetje interessant doen tijdens de opname van 'BNR Zakendoen met...' 2 weken terug.

Afgelopen zondag na de dam-tot-damloop (ben de 2e van links).
0
geplaatst: 26 september 2013, 15:01 uur
Het voordeel van een houten hand...Je bent voorzichtiger met vuur 

0
geplaatst: 26 september 2013, 15:19 uur
Dat kan je toch ook gewoon aan google vragen? Blijkbaar heb je de keuze tussen 4 of 10 Engelse mijlen waarbij die laatste de meest gangbare is.
0
geplaatst: 26 september 2013, 15:24 uur
Ja ik bedoel ook welke afstand hij gelopen heeft. Maar dat wist Google niet. 

0
geplaatst: 27 september 2013, 00:10 uur
0
geplaatst: 27 september 2013, 10:00 uur
Klopt. Ik ben namelijk last minute ingevallen bij het team van het bedrijf van een vriend van mij. Ik liep onder de naam Kees Bakker 

* denotes required fields.