MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:

En Horst op stelten. Maar wie is nu wie?

Proficiat, heren

Frankie staat links.

panjoe (moderator)
Omdat ik mijn vriendin heb versierd door me voor te stellen als astronaut in opleiding, kreeg ik gisteren deze surprise - gemaakt door mijn moeder:

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10649510_865017153529990_6666333509983602957_n.jpg?oh=478bd7c38dedb394ddd76e0d701cffc3&oe=54F9F4F0

Die openingszin werkt?

Verder wel een leuke foto, al lijk je niet zo op je avatar als ik had gehoopt en dat is jammer.

Frappant met die looks zou men je zo piraat geven

(n.b. 10 - 15 sec. moet volstaan)

panjoe (moderator)
ArthurDZ schreef:
Die openingszin werkt?

Ik zou het niet durven garanderen, maar ik kan goede cijfers overleggen: een slagingspercentage van 100% (1 van de 1 pogingen is gelukt ). Het was een beetje bedoeld als grap, die ik dezelfde dag nog had bedacht met een vriend van me, maar tot mijn eigen verbazing werkte het dus. Je moet het natuurlijk wel goed brengen he, ik gooide allemaal zinloze feitjes door m'n verhaal heen die het geloofwaardig lieten klinken, zoals "ik word opgeleid in Brussel, waar het hoofdkantoor van de NASA staat" en "over een halfjaar word ik met 4000 kilometer per uur door de atmosfeer gelanceerd"...

De vraag die nu waarschijnlijk op ieders lippen brandt maar niemand durft te stellen: hoe blond is je vriendin precies?

Ome Graf helpt z'n neefje met het uitpakken van een van z'n vele sinterklaascadeautjes.

http://i60.tinypic.com/8zhds9.jpg

Het lijkt meer alsof je het cadeau voor jezelf probeert te houden!

panjoe (moderator)
Megacute.

GrafGantz schreef:
De vraag die nu waarschijnlijk op ieders lippen brandt maar niemand durft te stellen: hoe blond is je vriendin precies?

Haha, helemaal niet, hoewel ze accentloos Nederlands spreekt is ze Chileens. Daarom trapte ze er in eerste instantie ook in, waarschijnlijk.

Dus Arthur, als je die ijsbreker gaat gebruiken, probeer vooral een naïeve immigrant aan te spreken.

ArthurDZ schreef:
Het lijkt meer alsof je het cadeau voor jezelf probeert te houden!

Tja, ik had dat ding potdorie betaald ook.

panjoe schreef:
Dus Arthur, als je die ijsbreker gaat gebruiken, probeer vooral een naïeve immigrant aan te spreken.

Oké, en bij voorkeur nog een blonde ook

Zo hoort een meneer ook kerst te vieren.

GrafGantz schreef:
Shinen als een baas.

Als een boer met zijn handen in zijn zakken zeker.

Dit was nog thuis, daar is de sfeer ongedwongen genoeg voor deze pose.

Doe eens gek thelion met zijn Top 10 over 2014....

thelion schreef:

Die Ikea Billy torentjes zijn toch fantastisch
Jij laat de platenindustrie ook nog omzet draaien

thelion schreef:

Wel een bij de volgende foto he...

Kat heeft een knip- en scheerbeurt gehad, dus we hebben nu een gevalletje Lion King in huis...

http://i59.tinypic.com/2wp1dhz.jpg

Onweerwolf

Nee joh!

Een keer een stukje abusievelijk overslaan met de dagelijkse kambeurt en voor je het weet heeft ie klitten die er niet meer uit te krijgen zijn met een borstel, die dan vervolgens groter en groter worden. Zelf scheren is helaas geen optie, dan kan ik na een paar minuten met de ambulance naar het ziekenhuis, dus dat werd een ritje dierenarts voor een knip- en scheerbeurt met een lichte verdoving. Gebeurt zo'n 1x per anderhalf jaar, dus het mag nu weer lekker gaan groeien. Het is dus niet de bedoeling dat hij er altijd zo uitziet

Graf is een echte dierenvriend

Yup, mocht bijna 75 euro aftikken bij de dierenarts, dus dat kan je wel stellen

Anno 2015 kan een ongeschoren poes ook eigenlijk niet meer.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:56 uur

geplaatst: vandaag om 03:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.