MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Leuk, ziet er bekend uit. Naar Iceland Airwaves geweest ? Justin Bieber nog ontmoet ?

Njal schreef:
Leuk, ziet er bekend uit. Naar Iceland Airwaves geweest ? Justin Bieber nog ontmoet ?

Helaas niet ik was daar als liefhebber van IJslandse muziek graag naartoe geweest. Wij waren alweer terug in Nederland toen dat festival plaatsvond.

Even los van de muziek van Bieber zijn het mooie opnames. Als ik me niet vergis is een groot gedeelte opgenomen bij Seljalandsfoss als ik me niet vergis. Zijn we ook geweest. Erg indrukwekkende waterval om onderdoor te lopen.

Ozric Spacefolk
, zonder narren-muts... Wat kan een avatar toch een vertekend beeld oproepen.

Ja, grappig inderdaad. Ik zie er normaler uit dan je wellicht zou denken.

Selfies met mijn grootste (muzikale) held. Gisteren heel even kunnen spreken na afloop van het concert in de Melkweg.

http://puu.sh/lJhFz/c20e73db58.jpg
http://puu.sh/lJhG2/ae7c7c838d.jpg

Franck Maudit
Heerlijke foto's Gretz

Leuk hoor, en ook al berichtjes van Revere zanger Stephen. Lekker bezig jij!

Thanks Frank en Eric. Alleen vergeten om ook een selfie te maken met Stephen, haha. Komt wel een volgende keer.
Heel leuk dat veel artiesten waar ik fan van ben nog benaderbaar zijn. Al kon Matt niet zomaar even bij de merch stand gaan staan, daar is hij denk iets te populair voor.

Gretz schreef:
Alleen vergeten om ook een selfie te maken met Stephen, haha. Komt wel een volgende keer.

Nou die heb ik dan weer wel, maar zowel de foto als het gedrag erop is nogal 'wazig'

http://i67.tinypic.com/9teexy.jpg

'Wazige' en gekke selfies zijn eigenlijk het leukst toch.

buizen
Dat is toch Budapest, stoepkrijt?
Leuke foto's.

Ozric Spacefolk
Gretz schreef:
Selfies met mijn grootste (muzikale) held. Gisteren heel even kunnen spreken na afloop van het concert in de Melkweg.

(afbeelding)
(afbeelding)

En wie is het dan, als ik vragen mag?

Ozric Spacefolk schreef:
(quote)

En wie is het dan, als ik vragen mag?

Matt Berninger

Ozric Spacefolk

Leuk om je helden te ontmoeten. Maar ik ken hem nog steeds niet

Ozric Spacefolk schreef:
(quote)

Leuk om je helden te ontmoeten. Maar ik ken hem nog steeds niet

Hij is vooral bekend als leadzanger van The National.

Leuke foto verder! Wie is jouw grootste muzikale held?

Ozric Spacefolk
Gretz schreef:
(quote)

Hij is vooral bekend als leadzanger van The National.

Leuke foto verder! Wie is jouw grootste muzikale held?

Oh jee. Veel mensen. Vroeger waren Gregg Allman en Lemmy grote voorbeelden voor mij. Lemmy vooral om hoe het niet moet en Gregg omdat hij verslavingen heeft overwonnen. Echt een inspiratie. Maar ik ben niet echt meer een rocker, dus ik zet hun muziek niet zo snel op, dan vervaagt zo'n relatie toch een beetje.

En mijn muzikale voorbeelden zijn bijvoorbeel Michael Sadler van Saga, Mike Oldfield, David Arkenstone en Ed Wynne. In zoverre dat ik ze wel zal willen ontmoeten en met ze aan muziek zou willen werken En natuurlijk Satie en Debussy (maar die leven niet meer)....

Ozric Spacefolk schreef:
Maar ik ben niet echt meer een rocker,...

Ach, dat is maar een fase waarin dingen niet lijken te zijn wat ze zijn.

Ozric Spacefolk
Kronos schreef:
(quote)

Ach, dat is maar een fase waarin dingen niet lijken te zijn wat ze zijn.

Precies, daarom. Ik kan zo weer een rocker of metalhead worden. Alleen nu even niet

buizen schreef:
Dat is toch Budapest, stoepkrijt?
Leuke foto's.
Ja, goed gezien. Leuke stad!

Robertus
Foto's Flashback

Hier een aantal kiekjes van ons optreden (coverband Flashback) gisteravond in Dordrecht! Ik ben de zanger; de kleinste van het stelletje ongeregeld

Leuk hoor, maar niet uitverkocht zo te zien

Robertus
Iedereen stond achteraan, omdat het zo overweldigend was..

buizen
Gave foto's, Robertus! Nog best wat stagelights daar, voor zo'n bescheiden zaaltje.

Ozric Spacefolk
Leuk die dansende mensen...

aslan schreef:
(op de camping in zeeland)

Altijd leuk o te horen en/of lezen dat mensen mijn geboortegrond bezoeken. Ik spreek geen Zeeuws, maar qua bloedlijn ben ik zo Zeeuws als het maar zijn kan.
Maar weer even on-topic: ik wist niet dat dit topic bestond. Wie weet dat ik morgen wat kiekjes neem om jullie te doen schrikken. Ik ben niet bepaald moeders mooiste, dus jullie zijn bij deze alvast gewaarschuwd.

Hm, het lukt me niet om een foto toe te voegen. Pakt deze website facebook foto's niet?

Robertus schreef:
Foto's Flashback

Hier een aantal kiekjes van ons optreden (coverband Flashback) gisteravond in Dordrecht! Ik ben de zanger; de kleinste van het stelletje ongeregeld

Opvallend dat (lege) tafeltje vooraan dat voor reportagechef Buizen was gereserveerd.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:34 uur

geplaatst: vandaag om 05:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.