MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
buizen
Vet gave foto!
Mooie simpele set-up van de kit.
Heb jij daar nou links ook een (functionele) floortom staan? Of is dat opslag van een andere band.
Zo'n heel gekke bek trek je toch helemaal niet?
Zwartwit heeft altijd wel iets dramatisch.

buizen schreef:
Vet gave foto!
Mooie simpele set-up van de kit.
Heb jij daar nou links ook een (functionele) floortom staan? Of is dat opslag van een andere band.
Zo'n heel gekke bek trek je toch helemaal niet?
Zwartwit heeft altijd wel iets dramatisch.

De kit was helemaal van een andere band, alleen de bekkens en snaredrum had ik zelf bij. Vergeleken met de drummers die voor mij speelden was mijn set-up heel erg simpel, ja, die hadden veel bekkens bij. Ik vind het ook ontzettend mooi dat de foto in het zwart-wit is, ik hou daarvan!

Iedereen weet dat Mike heel moeilijk kijkt omdat meisjes dat sexy vinden.

Geef hem eens ongelijk.

Gisteren voor mij best wel iets bijzonders mogen mee maken, via Amarant (begeleid wonen stichting) Frans Bauer mogen aanschouwen. Was een evenement Wonen in de Wijk Tilburg en omstreken, georganiseerd door Amarant. Heb ook een foto kaart met handtekening en heb een hand gekregen. En dat alles voor niks.

http://oi64.tinypic.com/2r43gig.jpg

Frans is nog een echte held

Rudi S schreef:
Frans is nog een echte held
Zeker en hij doet het geweldig met mensen met een beperking. Hij kwam natuurlijk niet voor niks, maar wij mochten alles meemaken voor niks.

radio 538 schreef:
en hij doet het geweldig met mensen met een beperking.

Zeker, die vinden dat vaak wel geweldig, mooi toch

Rudi S schreef:
Zeker, die vinden dat vaak wel geweldig, mooi toch
Ja zeker, ik ben wel niet een echte fan, maar vond het wel erg leuk om mee te maken.

En een baardje

Topfoto!

Nice shirt!

De laatste foto die ik hier van mezelf heb gepost was, denk ik, op de pier in Santa Monica. Met lang haar, back in '09.
Deze foto is vorig jaar mei genomen op het strand tussen Kalaloch en Forks (State Washington, vlak buiten het Olympic National Park).

http://i66.tinypic.com/2qiclec.jpg

Met uitzichten als dit:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8f/6c/c8/8f6cc82c39ed724ede502c3f2e643092.jpg

Baardmeter.nl?

Mooi uitzicht!

Koningsdag @ Rotterdam. Poging tot photobombing, maar fotogeniek als ik ben levert dat dus gewoon een charmante foto op. Ik kan het ook niet helpen dat ik zo aantrekkelijk ben.

http://i65.tinypic.com/2ic1blw.jpg

GrafGantz schreef:
Ik kan het ook niet helpen dat ik zo aantrekkelijk ben.

Toch wel. Door een baard te laten staan.

Als je goed kijkt zie je dat ik toch al behoorlijk ongeschoren rondloop.

Ik bedoel echt een baard waar je niet goed voor moet kijken.

Vooruit dan maar. Maar de hedendaagse baard van Ducoz is imposanter en GrafGantz is gewoon fotogenieker

http://i63.tinypic.com/259zrsg.jpg

Franck Maudit
aERodynamIC, plz. Er bestaat geen fotogenieker mens dan jij.

Franck Maudit schreef:
aERodynamIC, plz. Er bestaat geen fotogenieker mens dan jij.

Nee. Graf zei ik toch!

En voor echte baarden moet je bij jellecomicgek72 zijn ?

Lin
Niet zo bescheiden hoor Eric

buizen
aERodynamIC schreef:
Vooruit dan maar. Maar de hedendaagse baard van Ducoz is imposanter en GrafGantz is gewoon fotogenieker

(afbeelding)

Lekker foute kersttrui(achtig) en mooie foto hoor!

Dit verhaal krijgt ondertussen een enorme baard

En voor wie niet geinformeerd is gebreide Noorse truien zijn errug hip - meerdere knotmansen die aan het breien zijn geslagen. Ondertussen zit ik wel met een fix existentieel raadsel wat erger is de zgn 'pratende k*' - naar Youp van 't Hek - of de knot (fyi: haar in de knoop op 't eigen hoofd).

buizen
Mjuman schreef:
Dit verhaal krijgt ondertussen een enorme baard
Hahaha.

Mjuman schreef:

En voor wie niet geinformeerd is gebreide Noorse truien zijn errug hip

Ik schreef "lekker foute kersttrui" en niet "foute kersttrui".
Vind ze mooi, die kersttruien. En dan die baard er nog bij moet aERodynamIC wel woest aantrekkelijk maken. Wat een poseur ook op die foto he.

Weet trouwens nog foute kersttruien te liggen voor 10,- (!) omdat het nu lente/zomer is/wordt. Niet echt die gebreide uit Noorwegen maar meer merchandisespul maar wel degelijk een echte trui. Allerlei bandnamen. Als iemand dat nog zoekt laat de bandnaam maar even weten. Dit soort truien.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Nee. Graf zei ik toch!

En voor echte baarden moet je bij jellecomicgek72 zijn ?

Hehe

Gast
geplaatst: vandaag om 17:41 uur

geplaatst: vandaag om 17:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.