MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Goede tijd zeg Ook meteen PR gelopen? Was het een mooie route?

@ Bardt1980
Ja nieuw pr, maar dat is bijzaak was meer een test case voor de komende Kust Marathon (zwaarste en mooiste Marathon van Nederland) op 1 oktober waar ik onder de 3.25.00 wil finishen.
Was een mooi route tussen 't Wild en Megen over de dijken langs de Maas met een extra lus tussen Megen en Ravenstijn.

thelion schreef:
@ Bardt1980
Ja nieuw pr, maar dat is bijzaak was meer een test case voor de komende Kust Marathon (zwaarste en mooiste Marathon van Nederland) op 1 oktober waar ik onder de 3.25.00 wil finishen.
Was een mooi route tussen 't Wild en Megen over de dijken langs de Maas met een extra lus tussen Megen en Ravenstijn.

Nice! Die Kust Marathon doet mij denken aan een zwaardere variant op Egmond aan zee. Ik zal hem eens in de gaten houden.

De Kustmarathon wil ik dit jaar misschien ook gaan lopen. Misschien kunnen we een MuMe-team starten ?

Goed idee, ik doe mee!

Ik ben het teamlid dat naar jullie zwaait vanaf de kant.

Bardt1980 schreef:

Nice! Die Kust Marathon doet mij denken aan een zwaardere variant op Egmond aan zee. Ik zal hem eens in de gaten houden.

Egmond aan Zee is alleen strand en dus vlak als ik mij niet vergis. De Kust Marathon is bijna alles wat Zeeland te bieden heeft en geloof het of niet alles behalve vlak.
Bos, Duin, Strand, Wind (als je pech hebt 42km lang tegen of schuin tegen) en een zeer enthousiast publiek in grote getale.

Oja en dit jaar heb je het nog extra zwaar als je het halve marathon punt na 2.00 lopen bereikt want dan is het hoog water en heb je dus 9 km of natte voeten of moet je door rul zand.

thelion schreef:
(quote)

Egmond aan Zee is alleen strand en dus vlak als ik mij niet vergis. De Kust Marathon is bijna alles wat Zeeland te bieden heeft en geloof het of niet alles behalve vlak.
Bos, Duin, Strand, Wind (als je pech hebt 42km lang tegen of schuin tegen) en een zeer enthousiast publiek in grote getale.

Oja en dit jaar heb je het nog extra zwaar als je het halve marathon punt na 2.00 lopen bereikt want dan is het hoog water en heb je dus 9 km of natte voeten of moet je door rul zand.

(embed)

Is bijna een trail joh! Ze zouden zoiets op de Wadden moeten doen. Leuk wanneer binnen een paar minuten de natuur de route zelf aanpast

Lukas schreef:
De Kustmarathon wil ik dit jaar misschien ook gaan lopen. Misschien kunnen we een MuMe-team starten ?

Leuk idee Lukas! Maar voorlopig hou ik het nog even op de halve marathon afstanden. Wellicht over een jaartje of twee?

thelion schreef:
De Kust Marathon is bijna alles wat Zeeland te bieden heeft en geloof het of niet alles behalve vlak.

Ik zie in het filmpje zowel een flink stuk door de Domeinen (kop van Schouwen) als het pad over de duintoppen tussen Domburg en Westkappel, dus ik geloof je op je woord.

GrafGantz schreef:
Goed idee, ik doe mee!

Mag het dan ook een zwaaiteam zijn? Doe ik ook mee

GrafGantz schreef:

Ik zie in het filmpje zowel een flink stuk door de Domeinen (kop van Schouwen) als het pad over de duintoppen tussen Domburg en Westkappel, dus ik geloof je op je woord.

En als je dan bij West-Kapelle denkt alles wel gehad te hebben mag je nog even 3 km over de hoge duintoppen tussen West-Kapelle en Zoutelande...........

[quote=5355916
[/quote]

Toen ik Egmond aan Zee liep (al wat jaartjes geleden) was de heenweg strand en de terugweg duin. Vermoedelijk nog steeds zo...

Vreemd, ik had hier een paar dagen terug een foto gepost, maar die is blijkbaar verwijderd. Iemand van de mods enig idee wat er gebeurd is? Was gewoon van mijn eigen boeventronie, dus van copyrightschending was geen sprake.

panjoe (moderator)
In deze post?

GrafGantz schreef:
Goed idee, ik doe mee!

Ik weet iig van niks, en het lijkt me niet dat één van mijn collegamods van iets weet - we proberen het sowieso altijd aan te geven via pm of in het betreffende topic als we iets verwijderen of aanpassen.

Wellicht heeft het te maken met het embedden van Facebookfoto's? Daar heb ik wel eerder bij gemerkt dat de houdbaarheid hier beperkt is. Anders weet ik het ook niet.

Nee, FB-foto's kan je hier sowieso niet embedden, was gewoon een foto die ik bij imgur upgeload had. Bij m'n meldingen zie ik zelfs nog staan dat hij op 17 augustus is geliked (ook de dag dat ik hem gepost heb), maar als ik daar op klik kom ik boven aan deze pagina uit. Waar (in elk geval in mijn instellingen) ook een foto van mij staat, maar dat is puur toeval en betreft een geheel andere foto

Ik heb die foto nog hier zien staan inderdaad, raar dat ie weg is. Ik heb dat bericht in ieder geval niet weggehaald. Misschien weet Jordy hoe dat kan?

Hij staat nu op mijn nachtkastje GrafGantz

Ik heb m geflagd. Sorry.

Nou ja, dan maar een nieuwe. Wellicht dat deze wat minder mensen tegen het hoofd stoot.

http://i.imgur.com/EZdDe8W.jpg

Dit kan echt niet hoor... ban!

Die ander was toch leuker

trebremmit schreef:
Ik heb die foto nog hier zien staan inderdaad, raar dat ie weg is. Ik heb dat bericht in ieder geval niet weggehaald. Misschien weet Jordy hoe dat kan?

behalve dat iemand per ongeluk op een kruisje heeft gedrukt, kan ik geen andere oorzaak bedenken

En die iemand kan alleen een mod of GrafGantz zelf zijn geweest. Ik gok dat het Lukas was. In de serre. Met de loden pijp.

Heeft Micha weer dickpics zitten posten?

dix
Riep er iemand ?

dix schreef:
Riep er iemand ?
Dickpics. Niet dix' pik.

Ik voel een nieuw fototopic aankomen.

Heeft ie zijn baard nu geschoren? Of toch zijn benen? Ik kan het niet zo goed zien op deze foto.

aslan (crew)
op de camping, noordoostpolder aug 2016

https://s4.postimg.org/bphvn154d/Noordoostpolder_RVV.jpg

Gast
geplaatst: vandaag om 06:52 uur

geplaatst: vandaag om 06:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.