menu

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Gretz schreef:
Plastic Bitch House (minus jordidj1) feat. Drank Dance Lover & JM Johnny Marr op terras in Gentje!!

(afbeelding)

Leuk ook dat (uiterst rechts) Najib Amhali met jullie op de foto wilde

daarmee knapt die plaat al flink op

Vanochtend bij wat helderdere lucht de zonopkomst boven het IJ.
De zon was inmiddels alweer een uur op, maar soit.

https://i.imgur.com/X6JTqDR.jpg

panjoe schreef:
(afbeelding)
Ik met een groep mede-gevaccineerden, twee weekjes gelêe in de Berlijnse dierentuin.

De afbeelding werkt hier niet. "URL signature expired" krijg ik te zien.
Ik denk dat linken naar Facebook niet zo handig is.

Arrie schreef:
(quote)

De afbeelding werkt hier niet. "URL signature expired" krijg ik te zien.
Ik denk dat linken naar Facebook niet zo handig is.

zie post Kronos, die heeft de foto vereeuwigd

In de tijd van de lockdowns ben ik zoals zo'n beetje driekwart van Nederland meer en meer gaan wandelen en begon daar dusdanig plezier aan te beleven dat ik het ben blijven doen. Ik ben en blijf een stadsmens, maar geniet er steeds meer van om er ook even uit te zijn.
Of is het gewoon omdat ik inmiddels een middelbare vent van 51 ben en dit er een soort van natuurlijk bij hoort? Niks corona-gerelateerd?!

https://postimages.org/

aERodynamIC schreef:
In de tijd van de lockdowns ben ik zoals zo'n beetje driekwart van Nederland meer en meer gaan wandelen en begon daar dusdanig plezier aan te beleven dat ik het ben blijven doen. Ik ben en blijf een stadsmens, maar geniet er steeds meer van om er ook even uit te zijn.
Of is het gewoon omdat ik inmiddels een middelbare vent van 51 ben en dit er een soort van natuurlijk bij hoort? Niks corona-gerelateerd?!

(afbeelding)

Ik ben al blij dat het die foto van jou met dat boek op bed niet is

Vanochtend toen ik wachtte op het veer om het IJ over te steken: Zonsopgang boven het Buiten-IJ:

https://i.imgur.com/PS2d6Ap.jpg

Mooi, maar niet echt ontopic Mssr Renard. Voor fotografie is er dit topic.

Kronos schreef:
Mooi, maar niet echt ontopic Mssr Renard. Voor fotografie is er dit topic.

Goed om te weten, maar dan is de kwaliteit van mijn snel gekiekte smartfoonkiek wel erg ondermaats, niet? Maar ik zal het daar voortaan posten.

Mijn interpretatie van een kwyjibo:
https://i.ibb.co/3kQ0FPv/kwyjibo-1.jpg

musician schreef:
(afbeelding)

In mancave.

Leuk, eindelijk een gezicht bij de user. Flinke collectie, trouwens.

Levensgevaarlijke taferelen vandaag op het strand bij Westenschouwen, samen met Jazper:

https://i.imgur.com/ueovCPb.jpg

Gisterochtend. Lichtvervuiling extravaganza:

https://i.imgur.com/yP8UnjW.jpg

Mssr Renard schreef:

(afbeelding)

Hij blokkeert mij bij het uitzicht (op Java-eiland)
https://ibb.co/ZNVKnCn

Mausie schreef:
(quote)

Hij blokkeert mij bij het uitzicht (op Java-eiland)
(afbeelding)

Wat een moloch, is het niet? En intussen zit Amsterdam aan de max van het energienet. Ik snap de wereld soms echt niet.

Mssr Renard schreef:

(afbeelding)

Die lichtvervuiling is nog het minste. Waarschijnlijk word het geheel aangedreven door een hele vieze verbrandingsmotor en niet vanuit het energienet.

Michiel Cohen schreef:
(quote)

(embed)
(embed)
Die lichtvervuiling is nog het minste. Waarschijnlijk word het geheel aangedreven door een hele vieze verbrandingsmotor en niet vanuit het energienet.

Volgens mij las ik ooit eens een stuk dat ze electriciteit tappen van de stad, maar ik weet niet meer waar ik dat las. Maar zo'n gore motor de hele dag wekenlang laten ronken is natuurlijk verschrikkelijk.
Ik snap echt dat dit anno 2021 nog kan. Weg met die onzin.

Ik vind het wel een mooi gezicht al die lichtjes.

trebremmit schreef:
Ik vind het wel een mooi gezicht al die lichtjes.

Het is absoluut indrukwekkend. Het valt ook wel op, door die lichtkoepel. Maar dit staat voor mij wel als het symbool van de lelijkheid van de 21ste eeuwse mensheid.

Nee joh, dit is juist iets wat razend knap is.
Ik heb ooit eens gewerkt op een scheepswerf in Makkum waar we de wandbeplating moesten monteren op de loods. Ik werkte toen nog bij een uitzendburo. Was echt mooi om te zien hoe ze daar te werk gingen, kunde en techniek, echt vakmanschap. Laat staan als het allemaal vaart wat er dan bij komt kijken. Nee, ik vind dat altijd mooi om te zien.

Ik vind schepen ook indrukwekkend, maar ik trek wel een harde grens bij recreatieve schepen, dus een cruiseschip (hoe knap ook gemaakt) hoeft van mij niet meer. Nu hebben cruiseschipliefhebbers geluk dat ik maar weinig zeggenschap heb over wat wel en niet hoeft.

Ik zag laatst een documentaire waarin de grootste stuwdam van Europa (in Bulgarije?) werd bezocht. Een ramp voor de natuur maar oh zo indrukwekkend.

Laatst was ik in Winterswijk bij de steengroeves, ook vreselijk, maar ook indrukwekkend.

Vaak zijn lelijke dingen heel erg indrukwekkend. Maar ik kan toch een cruiseschip niet mooi vinden, misschien door de impact die het heeft op de planeet. Maar ik voel helemaal wat je bedoelt.

Ik woon in een streek waar de grootste schepen van de wereld van de werven rolden. Er staat hier om de hoek ook een beeld; een eerbetoon aan de scheepsbouwers. Daar voel ik wel wat bij: hardwerkende lieden die wereld vooruit hebben geholpen. Mijlenver van de bullshitbanen van de 21ste eeuw. Al zou je als scheepsbouwer niet makkelijk de 67 jaar redden.

Mssr Renard schreef:
Ik vind schepen ook indrukwekkend, maar ik trek wel een harde grens bij recreatieve schepen, dus een cruiseschip (hoe knap ook gemaakt) hoeft van mij niet meer.

Dat is gewoon een goed verdienende bedrijfstak hoor, niets recreatiefs aan

Mssr Renard schreef:
Volgens mij las ik ooit eens een stuk dat ze electriciteit tappen van de stad, maar ik weet niet meer waar ik dat las.

Volgens mij kunnen ze beter schone energie tappen van de stad dan dat ze met een vervuilende dieselmotor rondvaren.

Ik werk vlakbij een cruise terminal, dus zie best vaak zo'n flatgebouw in het water liggen. Vind het altijd wel indrukwekkend om te zien. Lijkt me ook best leuk om eens een keer een tocht mee te maken, al vraag ik me af of ik me niet snel zou gaan vervelen.

herman schreef:
(quote)

Volgens mij kunnen ze beter schone energie tappen van de stad dan dat ze met een vervuilende dieselmotor rondvaren.

Ik werk vlakbij een cruise terminal, dus zie best vaak zo'n flatgebouw in het water liggen. Vind het altijd wel indrukwekkend om te zien. Lijkt me ook best leuk om eens een keer een tocht mee te maken, al vraag ik me af of ik me niet snel zou gaan vervelen.

Indrukwekkend is een woord dat vandaag over dit onderwerp wel veel gevallen is. En je hebt een punt wat betreft het energie tappen, ware het niet dat Amsterdam wel een beetje tegen de max aan zit (las ik ergens).

Mij krijg je zo een boot niet op. Maar ik zou weleens graag met een boot naar een waddeneiland willen. Dat is vast ook vervuilend, maar ik zou het toch wel erg graag eens willen ervaren.

Je hebt gelijk wat betreft de netcapaciteit, die staat aardig onder druk. Maar er zijn veel ontwikkelingen gaande op dit vlak, dus hopelijk wordt dat de komende jaren beter. En de energie schoner.

Een boot naar een Waddeneiland nemen is wel leuk. Ben zelf naar Texel (10 minuten vanaf Den Helder) en Vlieland (1 of 2 uur vanaf Harlingen, afhankelijk van of je een snelle of langzame overtocht wilt) geweest. Rederij Doeksen (Harlingen) is wel een duurzamere koers gaan varen ( ), dus daar kun je best zonder gewetenswroeging een keer een overtocht boeken.

Zelf neem ik ook af en toe de waterbus van Rotterdam naar Dordrecht, altijd een mooi tochtje.
Maar goed, het wordt een beetje off topic hier.

herman schreef:

Paar jaar geleden ooit een van die Aida-schepen zien liggen - en toen even gegoogle'd; da's wel indrukwekkend en ook als je op Discovery ziet wat zo'n schip allemaal aan boord heeft en meeneemt. In de omgeving van mijn ouders zat een echtpaar dat tweemaal p.j. met zo'n schip op cruise ging en als je hun verhalen dan hoorde, kon ik in ieder geval niet enthousiast worden - het scharnierde allemaal rond eten, entertainment en dolce far niente (dat dan imo een heel erg verplichtend karakter krijgt). Maar waarschijnlijk ben ik een overbeterlijke landrot, omdat ik ook een (dag)cruise in de archipel van Stockholm naar bijv Sandhamn al snel 'boring' vind, ondanks dat tussen sommige eilandjes toch wel knap gemanoevreerd moet worden vanwege de diepgang van het schip.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:00 uur

geplaatst: vandaag om 02:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.