MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Ik ben te jong om Stef als onderdeel van dEUS meegemaakt te hebben en daarom was ik erg blij toen Tom Barman een jaar of 10 geleden special guest was bij een Zita Swoon-concert en ze samen een paar dEUS-nummers deden.

Kronos schreef:

En ik draag ook een pet.

(afbeelding)

Dat shirt heb ik ook!

Het petje niet

De kale knikker weer wel

Onweerwolf
Kalende 40+ metalheads met Celtic Frost shirtjes... Je zou bijna verzuchten dat we treurige eenheidsworst zijn, ware het niet dat metal natuurlijk dusdanig tof is dat het ons gaver maakt dan alle andere mensen ooit.

\m/

Arrie schreef:
Ik ben te jong om Stef als onderdeel van dEUS meegemaakt te hebben en daarom was ik erg blij toen Tom Barman een jaar of 10 geleden special guest was bij een Zita Swoon-concert en ze samen een paar dEUS-nummers deden.

Dat was toen met dat feestje in Paradiso toch?

Arrie schreef:

Fijn om te horen dat ze nog gewoon door een deur kunnen!
Wat speelden ze zoal die avond?

voskat schreef:
(quote)

Fijn om te horen dat ze nog gewoon door een deur kunnen!
Wat speelden ze zoal die avond?

Zita Swoon Concert Setlist at Paradiso Grote Zaal, Amsterdam on December 16, 2009 | setlist.fm

Volgens mij waren het wel meer nummers, maar goed.

December | 2009 | Rabbitfield.com, a zita swoon fansite - rabbitfield.wordpress.com

Stef sprak in dat gesprek dat ik met hem had ook vrij normaal over Tom.

Ja, deze setlist klopt niet. Ze deden een aantal dEUS-nummers samen waaronder Great American Nude. Spinvis was er inderdaad ook voor een versie van Bagagedrager.

Met Tom die avond voskat:

En toen swingde hij nog wat af, dat is nu wat bedaarder geworden:

Met Spinvis:

Maar we wijken af in dit topic

Leuk om te lezen. Was ook wel benieuwd hoe de verhouding nu was, blijkbaar nog goed. Beiden treden ook zo vaak op, ook regelmatig in de buurt. Ze zullen elkaar vast ook nog wel eens tegenkomen in het Antwerpse stel ik me zo voor.

herman schreef:
Leuk om te lezen. Was ook wel benieuwd hoe de verhouding nu was, blijkbaar nog goed. Beiden treden ook zo vaak op, ook regelmatig in de buurt. Ze zullen elkaar vast ook nog wel eens tegenkomen in het Antwerpse stel ik me zo voor.

En als jij die avond nog net even langer was gebleven had je meegedaan aan hetzelfde gesprek

Ja, wie weet. Al was de avond zo ook al heel mooi.

aERodynamIC schreef:
Met Tom die avond voskat:

(embed)

Gaaf! Welk nummer is dit eigenlijk?

voskat schreef:
(quote)

Gaaf! Welk nummer is dit eigenlijk?

Volgens mij een cover van The Velvet Underground: Temptation Inside Your Heart.

Onweerwolf schreef:
Kalende 40+ metalheads met Celtic Frost shirtjes... Je zou bijna verzuchten dat we treurige eenheidsworst zijn, ware het niet dat metal natuurlijk dusdanig tof is dat het ons gaver maakt dan alle andere mensen ooit.

m/

Ik ben een kalende dertiger met een Wu-Tangpet, dus spreek even lekker voor jezelf.

Mssr Renard
Venceremos schreef:
(afbeelding)
@ Sillen och Makrillen, Helsingborg

Zweden?

Onweerwolf schreef:

m/

Tja, en soms ben ik locoburgemeester en dan zie ik er weer zo uit

https://www.harderwijksezaken.nl/assets/admin/plugins/kcfinder/upload/images/Gemeente%20Harderwijk/Bruidsparen/2022/Echtpaar%20Hop%20Beelen%2060%20jaar%20getrouwd%201000.jpg

zaaf
nieuwe sandalen Edwynn?

Mssr Renard
Edwynn schreef:
(quote)

Tja, en soms ben ik locoburgemeester en dan zie ik er weer zo uit

(afbeelding)

Je kan toch prima een deathmetal shirt aan hebben daaronder?

Ultravette foto trouwens. Als wethouder(?) ben je dus ook loco (crazy?) burgemeester. Logisch ook wel. Wat had de echte burgemeester te doen dan?

Die had in dit geval een andere afspraak die hij voorrang wilde geven. En bgm zijn betekent ook 24/7 crisisdienst hebben. Dan wisselen we elkaar af. En ik ben de 1e loco. Dus de eerste waarnaar gekeken wordt bij ziekte of vakantie.

Je kan toch prima een deathmetal shirt aan hebben daaronder?

Het was 33 graden die dag ofzo. Stikte al de moord.

Niet de meest charmante foto na afloop van het eerste door mij georganiseerde Bony Man concert, maar toch... vermoeidheid bij mij en een ontstoken oog bij Guðlaugur (aka Bony Man).
Verder was ik die avond best wel vrolijk hoor

https://postimages.org/

En de instore in Plaatboef (in de middag):

https://postimg.cc/zb0pyGdm

https://postimg.cc/RNjd68T0

voskat schreef:
of
je
worst
lust

(afbeelding)

Beyond Sausage, klinkt als een goeie bandnaam...

MarkS73 schreef:
(quote)

Far Beyond Sausage

MarkS73 schreef:
(quote)

Betere bandnaam dan Bofkip in ieder geval.

zaaf
knappe schakers

Je look op die eerste foto doet me terugdenken aan de tijd dat je een van de hoofdrollen had in Wayne's World!

Poek schreef:
Even wat alternatieve uiterlijken geprobeerd.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik voel een nieuwe Netflix serie komen, Kings gambit ( met Freddy de f pion)

Gast
geplaatst: vandaag om 05:23 uur

geplaatst: vandaag om 05:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.