De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2006, 12:46 uur
Volgens mij kan je het begrip "waarheid" maar beter buiten beschouwing laten hier, aangezien dit toch wel op verschillende manieren in te vullen is. Zie ook onderstaande uitleg uit de Van Dale.
waar·heid (de ~ (v.))
1 het ware, de overeenstemming tussen een denkbeeld, een verhaal of een bericht en de zaak zoals zij is
2 iets dat waar is => feit
3 ware geloofsovertuiging
waar·heid (de ~ (v.))
1 het ware, de overeenstemming tussen een denkbeeld, een verhaal of een bericht en de zaak zoals zij is
2 iets dat waar is => feit
3 ware geloofsovertuiging
0
geplaatst: 13 maart 2006, 12:50 uur
Laat uitleg nummer 3 nu vrijwel altijd van toepassing zijn in dit soort discussies.
0
geplaatst: 13 maart 2006, 12:54 uur
Dat dacht ik ook in eerste instantie, maar als je dan verder gaat kijken:
ge·loofs·over·tui·ging (de ~ (v.))
1 godsdienstige overtuiging => godsdienst
en dan nog weer verder:
gods·dienst (de ~ (m.))
1 geheel van de leerstellingen en plechtigheden van een volk of kerkgenootschap => geloof, geloofsovertuiging, religie
2 verering, aanbidding van God
Dan gaat het mij wat ver om een bepaalde mening toe te schrijven aan een godsdienst.
ge·loofs·over·tui·ging (de ~ (v.))
1 godsdienstige overtuiging => godsdienst
en dan nog weer verder:
gods·dienst (de ~ (m.))
1 geheel van de leerstellingen en plechtigheden van een volk of kerkgenootschap => geloof, geloofsovertuiging, religie
2 verering, aanbidding van God
Dan gaat het mij wat ver om een bepaalde mening toe te schrijven aan een godsdienst.
0
geplaatst: 13 maart 2006, 12:57 uur
Een geloofsovertuiging lijkt me nu niet meteen persé in het kader van een godsdienst te hoeven staan. Je kunt heilig in bijvoorbeeld het kapitalisme geloven al is dit geen letterlijke godsdienst natuurlijk (alhoewel, voor sommigen...).
Goed er mogen nu wel weer foto's geplaatst worden in dit topic, daar was het tenslotte voor bedoeld.
Goed er mogen nu wel weer foto's geplaatst worden in dit topic, daar was het tenslotte voor bedoeld.
0
SelmaDuim
geplaatst: 13 maart 2006, 13:28 uur
Wat een gezelligheid weer.
Onderhond moet maar eens stoppen domme opmerkingen te maken en HiLL moet proberen niet meer zo te happen. Maar stop ajb. 
Onderhond moet maar eens stoppen domme opmerkingen te maken en HiLL moet proberen niet meer zo te happen. Maar stop ajb. 
0
SelmaDuim
geplaatst: 13 maart 2006, 13:40 uur
En nu weer leuke foto's van leuke mensen zonder dat iemand zijn gezeik weer kwijt moetl.
0
geplaatst: 13 maart 2006, 13:43 uur
SelmaDuim schreef:
En nu weer leuke foto's van leuke mensen zonder dat iemand zijn gezeik weer kwijt moetl.
Helemaal mee eens!
0
geplaatst: 13 maart 2006, 15:13 uur
SelmaDuim schreef:
Onderhond moet maar eens stoppen domme opmerkingen te maken en HiLL moet proberen niet meer zo te happen.|
Onderhond moet maar eens stoppen domme opmerkingen te maken en HiLL moet proberen niet meer zo te happen.|
Volgens mij is het net omgekeerd.
0
geplaatst: 13 maart 2006, 15:14 uur
En weer omgekeerd. Kom OH niet je handjes in onschuld wassen he.

0
geplaatst: 13 maart 2006, 16:21 uur
0
geplaatst: 13 maart 2006, 17:11 uur
0
geplaatst: 13 maart 2006, 17:28 uur
Kos schreef:
Die gabbermuziek lijkt mij nou juist het leukste op zo'n groot feest. Ik kan me er niks bij voorstellen om zoiets thuis te draaien.
Die gabbermuziek lijkt mij nou juist het leukste op zo'n groot feest. Ik kan me er niks bij voorstellen om zoiets thuis te draaien.
Mijn idee. De sfeer op zo'n feestje is erg relaxed moet ik zeggen. Natuurlijk komt dat ook omdat de helft van de mensen aan de XTC zit, maar toch.
0
geplaatst: 13 maart 2006, 18:19 uur
0
geplaatst: 13 maart 2006, 18:39 uur
Judith: toch een beetje opletten met dat opgroeien. Voor je het weet ben je 20 en zie je eruit als iemand van 60 

0
geplaatst: 13 maart 2006, 19:17 uur
Wat je ook kan doen is binnen het topic zoeken op berichten geplaatst door user (i.c. onderhond).
* denotes required fields.