MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Volgens mij kan je het begrip "waarheid" maar beter buiten beschouwing laten hier, aangezien dit toch wel op verschillende manieren in te vullen is. Zie ook onderstaande uitleg uit de Van Dale.

waar·heid (de ~ (v.))
1 het ware, de overeenstemming tussen een denkbeeld, een verhaal of een bericht en de zaak zoals zij is
2 iets dat waar is => feit
3 ware geloofsovertuiging

Laat uitleg nummer 3 nu vrijwel altijd van toepassing zijn in dit soort discussies.

Dat dacht ik ook in eerste instantie, maar als je dan verder gaat kijken:

ge·loofs·over·tui·ging (de ~ (v.))
1 godsdienstige overtuiging => godsdienst

en dan nog weer verder:

gods·dienst (de ~ (m.))
1 geheel van de leerstellingen en plechtigheden van een volk of kerkgenootschap => geloof, geloofsovertuiging, religie
2 verering, aanbidding van God

Dan gaat het mij wat ver om een bepaalde mening toe te schrijven aan een godsdienst.

Een geloofsovertuiging lijkt me nu niet meteen persé in het kader van een godsdienst te hoeven staan. Je kunt heilig in bijvoorbeeld het kapitalisme geloven al is dit geen letterlijke godsdienst natuurlijk (alhoewel, voor sommigen...).

Goed er mogen nu wel weer foto's geplaatst worden in dit topic, daar was het tenslotte voor bedoeld.

SelmaDuim
Wat een gezelligheid weer. Onderhond moet maar eens stoppen domme opmerkingen te maken en HiLL moet proberen niet meer zo te happen. Maar stop ajb.

SelmaDuim
En nu weer leuke foto's van leuke mensen zonder dat iemand zijn gezeik weer kwijt moetl.

Ace
Selma Perez de Cuellar...

SelmaDuim schreef:
En nu weer leuke foto's van leuke mensen zonder dat iemand zijn gezeik weer kwijt moetl.

Helemaal mee eens!

SelmaDuim schreef:
Onderhond moet maar eens stoppen domme opmerkingen te maken en HiLL moet proberen niet meer zo te happen.|

Volgens mij is het net omgekeerd.

Onderhond schreef:
(quote)

Volgens mij is het net omgekeerd.

En weer omgekeerd. Kom OH niet je handjes in onschuld wassen he.

Heeft er niet iemand leuke zandbakfoto's?

(afbeelding)

Ik lach hier misschien een beetje overdreven, maar ik heb niet zoveel foto's meer

(afbeelding)

En deze.

Leuk! Die onderste is net zo'n modellenfoto

Dank u, dank u.

En jij bent 14?, ongelooflijk.

Exfrozen schreef:

Mee eens. Ik voel me hierbij opeens heel jong

(afbeelding)

Met mijn neefje in de Efteling.

Kos schreef:
Die gabbermuziek lijkt mij nou juist het leukste op zo'n groot feest. Ik kan me er niks bij voorstellen om zoiets thuis te draaien.

Mijn idee. De sfeer op zo'n feestje is erg relaxed moet ik zeggen. Natuurlijk komt dat ook omdat de helft van de mensen aan de XTC zit, maar toch.

Exfrozen schreef:

14 ja. Hoewel ik op die onderste foto nog 13 was.

Mooie foto's Judith .

Judith: toch een beetje opletten met dat opgroeien. Voor je het weet ben je 20 en zie je eruit als iemand van 60

13 op die onderste. Das wel ongelofelijk inderdaad

Electro_
Hebben we hier eigenlijk al een foto van Onderhond?

Ja hoor. Blader maar vele pagina´s terug.

Electro_
Nog makkelijker; Zoek op gebruikersnaam.

Wat je ook kan doen is binnen het topic zoeken op berichten geplaatst door user (i.c. onderhond).

Damn, wat ben ik slecht met kompjoeters.

Favourite
Toffe foto's heurr Judith!

Electro_
Vind ik ook. (Ook al kende ik ze al)

Gast
geplaatst: vandaag om 23:47 uur

geplaatst: vandaag om 23:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.