De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
Electro_
geplaatst: 21 april 2006, 21:32 uur
Nou, die wil ik er ook wel weer eens op hoor.
(Leuke foto trouwens)
(Leuke foto trouwens)
0
SelmaDuim
geplaatst: 21 april 2006, 21:41 uur
fastpulseboy schreef:
en dan nu een van selmaduim!
(quote)
en dan nu een van selmaduim!
Dan moet jij hem toch echt zelf komen maken want de toonbare foto's van mij zijn op.

0
geplaatst: 21 april 2006, 22:05 uur
Lang leven Sietse zonder baard en fatpulseboy met koptelefoon! Nu nog wachten op een foto van Selma

0
geplaatst: 22 april 2006, 03:24 uur
Ik ben eigenlijk zeer benieuwd om eens foto van Bob Cremers te zien! 

0
geplaatst: 22 april 2006, 11:54 uur
gemaster schreef:
Bobs foto is toch al door L_T_B gepost op de vorige pagina?
Bobs foto is toch al door L_T_B gepost op de vorige pagina?
SelmaDuim schreef:
*wacht op fotograaf*
*wacht op fotograaf*
Ik kom morgen toch in Nijmegen, moet ik dan meteen even een foto maken?

0
Sietse
geplaatst: 22 april 2006, 18:40 uur
Angeliquek schreef:
Lang leven Sietse zonder baard en fatpulseboy met koptelefoon! Nu nog wachten op een foto van Selma
(quote)

Dank je....
volgende week staat ie er weer

0
geplaatst: 22 april 2006, 19:48 uur
SelmaDuim schreef:
Als het maar niet te vroeg op de dag is.
(quote)
Als het maar niet te vroeg op de dag is.

Rond een uur of 11?

0
Electro_
geplaatst: 23 april 2006, 09:16 uur
Dat wist ik wel, maar een nieuwe foto is natuurlijk leuker. 

0
Electro_
geplaatst: 23 april 2006, 21:16 uur
Maar jij hebt er ook wel asociaal veel gepost, Sietse. 

0
Sietse
geplaatst: 23 april 2006, 23:36 uur
Daar is het topic toch voor, om foto's van jezelf te plaatsen. En ik doe dat dus ook als ik bijv. naar de kapper ben geweest.
Ik zie het als een soort van mogelijkheid om te kijken hoe mensen door de tijd heen veranderen van uiterlijk. Daarom zouden mensen veel meer foto's van zich zelf moeten plaatsen.
Is toch leuk om te zien als Pietje zijn haar in de laatste mode heeft laten knippen en dat Klara van lief onschuldig meisje wordt omgetoverd naar gothic om te eindigen als r'n'b meisje (om ff wat stomme voorbeelden te geven)
maar goed, ik doe nu mee met wat hier niet zo veel zou moeten gebeuren, nl lullen.
Mensen gewoon wat foto's posten...pagina 60 telt nu 2 foto's en 24 posts met alleen tekst (of een smilie) Das toch gewoon triest voor een foto topic op een website met bijna 7.000 gebruikers (al zijn er misschien maar 100 echt actief)....
Ik zie het als een soort van mogelijkheid om te kijken hoe mensen door de tijd heen veranderen van uiterlijk. Daarom zouden mensen veel meer foto's van zich zelf moeten plaatsen.
Is toch leuk om te zien als Pietje zijn haar in de laatste mode heeft laten knippen en dat Klara van lief onschuldig meisje wordt omgetoverd naar gothic om te eindigen als r'n'b meisje (om ff wat stomme voorbeelden te geven)
maar goed, ik doe nu mee met wat hier niet zo veel zou moeten gebeuren, nl lullen.
Mensen gewoon wat foto's posten...pagina 60 telt nu 2 foto's en 24 posts met alleen tekst (of een smilie) Das toch gewoon triest voor een foto topic op een website met bijna 7.000 gebruikers (al zijn er misschien maar 100 echt actief)....
0
geplaatst: 23 april 2006, 23:41 uur
Na ruim 5 jaar ronddolen op Moviemeter en later ook Musicmeter, dan nu mijn eerste foto 

De linker dus

De linker dus

0
geplaatst: 23 april 2006, 23:45 uur
je gelooft ook dat the viking een vikinghelm en een bijl draagt?
0
SelmaDuim
geplaatst: 23 april 2006, 23:54 uur
NERD schreef:
[
voor·oor·deel (het ~, -delen)
1 ongegronde mening

[
voor·oor·deel (het ~, -delen)
1 ongegronde mening

Zie het als een compliment.

* denotes required fields.