De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2006, 20:39 uur
Jeanicious schreef:
Daarnaast is het natuurlijk prachtig om al mijn collega's met dat feit te confronteren. M'n collega's zijn nu mijn onderdanen.
Daarnaast is het natuurlijk prachtig om al mijn collega's met dat feit te confronteren. M'n collega's zijn nu mijn onderdanen.
Kijk maar uit, 1 juli is de pret over en heb je een kantoor vol vijanden

0
geplaatst: 12 mei 2006, 12:20 uur

Hier probeer ik in de foyer van de Heineken Music Hall een imitatie te geven van het luie oog van Thom Yorke. Helaas lukte het niet helemaal, maar dat mag de pret niet drukken.
0
Electro_
geplaatst: 13 mei 2006, 19:52 uur
fastpulseboy schreef:
en of electro geen hart heeft maar een batterij.
en of electro geen hart heeft maar een batterij.

Beetje late reactie maar ik lees het nu pas.

0
geplaatst: 14 mei 2006, 19:47 uur

ik gisternacht, enkele ogenblikken voor 't vertrek naar now & wow, als piraat

wel leuk om te zien hoe iedereen eruit ziet!
0
geplaatst: 14 mei 2006, 22:18 uur
uhh ja, maar alleen nog maar voor-de-kapper foto's 
aangezien hij wel erg groot is doe ik t maar via een link.
Ik zonder ooglop & met lang...

aangezien hij wel erg groot is doe ik t maar via een link.
Ik zonder ooglop & met lang...
0
geplaatst: 14 mei 2006, 22:21 uur
Het wordt tijd dat ik ook eens een nieuwe foto plaats. Inmiddels zijn er 5 ogen bij gegroeit en een aantal neusgaten 

0
geplaatst: 15 mei 2006, 22:02 uur
versta mij nie verkeerd, maar velen van jullie zien er echt niet als muziekliefhebbers uit 
ik wel

ik wel
0
geplaatst: 15 mei 2006, 22:35 uur
Dielie schreef:
versta mij nie verkeerd, maar velen van jullie zien er echt niet als muziekliefhebbers uit
ik wel

ik wel
Uhh oke, hoe ziet een muziekliefhebber er dan uit dan volgens jou?
Eigenlijk vind ik die opmerking echt nergens op slaan, alsof alle muziekliefhebbers er hetzelfde uitzien, liefhebbers van gothic-muziek en hiphop zien er doorgaans toch ook totaal anders uit?
0
geplaatst: 16 mei 2006, 07:55 uur
Dazzled Kid schreef:
Eigenlijk vind ik die opmerking echt nergens op slaan, alsof alle muziekliefhebbers er hetzelfde uitzien, liefhebbers van gothic-muziek en hiphop zien er doorgaans toch ook totaal anders uit?
(quote)
Nou nou, zo'n felle opmerking is nou ook weer niet nodig. Volgens mij bedoelde hij het gewoon als een grapje

0
geplaatst: 16 mei 2006, 09:26 uur
Angeliquek schreef:
Nou nou, zo'n felle opmerking is nou ook weer niet nodig. Volgens mij bedoelde hij het gewoon als een grapje
(quote)

Haha, hm dat zou natuurlijk ook kunnen.

0
geplaatst: 18 mei 2006, 11:14 uur
* denotes required fields.