De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2006, 23:35 uur
Rode katten zijn populair hier!
Bij mij loopt er ook anderhalf rond, 1 rode met witte vlekken en 1 rode met zwarte en witte vlekken, en ook nog drie volledig zwarte.
Bij mij loopt er ook anderhalf rond, 1 rode met witte vlekken en 1 rode met zwarte en witte vlekken, en ook nog drie volledig zwarte.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 23:50 uur
Selma, mijn complimenten voor de prachtige foto!! Vrouwelijk schoon kan ik altijd wel waarderen! 

0
geplaatst: 19 mei 2006, 00:30 uur
0
fastpulseboy
geplaatst: 19 mei 2006, 00:38 uur
het maak took niet uit of je selma nu gewoon ziet of in de spiegel......ze blijft leuk!
0
geplaatst: 19 mei 2006, 11:46 uur
Ik denk dat het een beetje mislukt is en ze sensueel wilde kijken. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 19 mei 2006, 11:53 uur
gemaster schreef:
De vraag is natuurlijk: Waarom was je zo 'boos'?
De vraag is natuurlijk: Waarom was je zo 'boos'?
Haha, ik was vooral nog niet zo lang wakker.

En bovendien vergt het veel concentratie om een foto van jezelf te maken waar op het net lijkt alsof je hem niet zelf gemaakt hebt.

0
geplaatst: 19 mei 2006, 12:04 uur
0
SelmaDuim
geplaatst: 19 mei 2006, 12:06 uur
EmDee schreef:
Om kwart over één?
(quote)
Om kwart over één?

Oeps.

Tja, die onregelmatige werktijden hé.

0
geplaatst: 19 mei 2006, 12:34 uur
SelmaDuim schreef:
En bovendien vergt het veel concentratie om een foto van jezelf te maken waar op het net lijkt alsof je hem niet zelf gemaakt hebt.

Kijk en dat bedoelde ik nu met knullig

0
geplaatst: 19 mei 2006, 13:52 uur
SelmaDuim schreef:

Ah, dan is dat mysterie ook weer opgelost.
Maar wordt het dan niet eens tijd voor een professionele fotograaf die jou op de gevoelige plaat vastlegt?
0
geplaatst: 19 mei 2006, 18:55 uur
* denotes required fields.