De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2006, 20:30 uur
Nou je poseert als een ghettopimp van de East Side, maar volgens mij ben je upper class white girl uit één van de betere wijken van Amsterdam. Een wigger dus.
Maar vooralsnog ga ik ervan uit dat je de pose bedoelt als een grapje, want dat doe ik zelf namelijk ook regelmatig.
Maar vooralsnog ga ik ervan uit dat je de pose bedoelt als een grapje, want dat doe ik zelf namelijk ook regelmatig.
0
geplaatst: 15 juni 2006, 20:36 uur
Ja, het is een grapje.. duh. En, upperclass girl... mhoah..meer Amsterdam-Noord.
Maar dat betekend allemaal niet dat ik niet van de geweldige hiphop-muziek/cultuur mag genieten natuurlijk. Ook al ben ik wit, een meisje, leef niet in de real hoods en zie er niet echt pimp uit;)
Maar dat betekend allemaal niet dat ik niet van de geweldige hiphop-muziek/cultuur mag genieten natuurlijk. Ook al ben ik wit, een meisje, leef niet in de real hoods en zie er niet echt pimp uit;)
0
geplaatst: 15 juni 2006, 20:41 uur
Natuurlijk mag je ervan genieten. Ik zelf vind de muziek niet zo heel erg goed, maar ik begrijp wel wat andere erin zien. De cultuur is echter een verschrikking. Ik hoop dan ook dat dat hele 'urban' gezeik eindelijk eens overwaait. Niemand zit te wachten op kindjes van 10 die getooid met bandana expres mank lopen omdat ze zogenaamd een schotwond hebben.
Maar nu zit ik mijn frustratie weer af te reageren en daar kan ik maar beter mee ophouden. Dus daarom nu een positief bericht: Leuke foto van Cath met vriendin. Vooral de helderblauwe ogen zijn prachtig.
Maar nu zit ik mijn frustratie weer af te reageren en daar kan ik maar beter mee ophouden. Dus daarom nu een positief bericht: Leuke foto van Cath met vriendin. Vooral de helderblauwe ogen zijn prachtig.
0
geplaatst: 15 juni 2006, 20:48 uur
Met cultuur bedoel ik meer de energie enzo. Zodra ik van school ben ga ik dan ook in New York wonen, zoveel energie, mensen breakdancend midden op straat, gekke hiphoppers met t-shirts aan van 6xxl..Ik hou ook niet van de heersende 'urban' sfeer in Ned. hoor..
0
geplaatst: 15 juni 2006, 20:51 uur
Cath schreef:
Met cultuur bedoel ik meer de energie enzo. Zodra ik van school ben ga ik dan ook in New York wonen, zoveel energie, mensen breakdancend midden op straat, gekke hiphoppers met t-shirts aan van 6xxl..Ik hou ook niet van de heersende 'urban' sfeer in Ned. hoor..
Ik heb ze daar niet gezien......maar ik ben ook niet in de wijken geweest waar blanken iets minder populair zijn

0
geplaatst: 15 juni 2006, 20:52 uur
De cultuur is echter een verschrikking. Ik hoop dan ook dat dat hele 'urban' gezeik eindelijk eens overwaait.
Urban is dan ook niet het echte hiphop maar slechts een modeverschijnsel.
0
geplaatst: 15 juni 2006, 20:52 uur
Ik wel;D En ik heb ze dan ook wel gezien. Ik voelde me wel ind een beetje ongemakkelijk als blanke..:P
0
Mojo Pin
geplaatst: 15 juni 2006, 21:10 uur
Hiphop hoeft niet slecht te zijn. Kijk maar naar Cypress Hill en de Beastie Boys. Maar ja, die zijn blank.
0
geplaatst: 15 juni 2006, 21:13 uur
Mojo Pin schreef:
Hiphop hoeft niet slecht te zijn. Kijk maar naar Cypress Hill en de Beastie Boys. Maar ja, die zijn blank.
Ik hoop dat je dit niet zo bedoeld, als je het schrijft.
0
Mojo Pin
geplaatst: 15 juni 2006, 21:15 uur
Haha nee, ik begrijp wat je wilt zeggen. Het staat er nogal lomp maar het is niet discriminerend bedoeld verder. Meer een reactie op die laatste post van Cath. Dat huidskleur niets te maken heeft met de kwaliteit van hiphop cq. 'gangsta' zijn 

0
geplaatst: 15 juni 2006, 23:12 uur
Mojo Pin schreef:
.
0
geplaatst: 16 juni 2006, 21:47 uur
Heerjansdam is mijn geboorteplaats. Ik wist niet dat daar mensen woonden die met een computer konden omgaan

* denotes required fields.