De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juli 2006, 19:30 uur
Zo, tijd voor wat vakantiekiekjes uit Zuidoost-Azië.
Mijn eerste wapenfeit: de kapper! (Hanoi)

Before...

After... (Duidelijk vooruitgang, nietwaar?
)
Toen was het tijd voor genieten van natuurschoon, serieus relaxen, hiken, drinken, en... verbranden. (Ha Long Bay)

Wie is dat daar rechts die het uitzicht ruïneert?

Altijd maar wachten op de minder atletische hikers.

Relaxen op de riksja (Hue)

Het bier was opvallend goed te drinken daar. (Dat is trouwens mijn zus, met wie ik op vakantie was)

Chillen in de zandduinen van Mui Ne

Skiete, Willy! (Cu Chi-tunnels, vlakbij Saigon)

Quasi-artistiek kiekje vanaf de Mekong-rivier
Via de Mekong hebben we toen Vietnam verruild voor Cambodja.

Angkor Wat, het grootste, beroemdste en mooiste van de tientalle Khmer-heiligdommen bij Siem Reap (Cambodja). (Incl. artistiek sepia-filter!)

Moeder Natuur trekt zich bar weinig aan van wat homo sapiens allemaal denkt te moeten bouwen.

Heet was het wel. Zelden heb ik zo gezweet als in Angkor.

Een stukje van de machtige Bayon-tempel met zijn beroemde glimlachende boeddha-gezichten.
Na deze uitputtende culturele ontdekkingsreis was het nu tijd voor rust! Op Koh Phi Phi is daar alle gelegenheid voor.

Relaaaaaaaax!
Goed, nu is het wel welletjes. Dalijk heb ik nog de post met de meeste foto's in het hele fotoboek!
Mijn eerste wapenfeit: de kapper! (Hanoi)

Before...

After... (Duidelijk vooruitgang, nietwaar?
)Toen was het tijd voor genieten van natuurschoon, serieus relaxen, hiken, drinken, en... verbranden. (Ha Long Bay)

Wie is dat daar rechts die het uitzicht ruïneert?

Altijd maar wachten op de minder atletische hikers.

Relaxen op de riksja (Hue)

Het bier was opvallend goed te drinken daar. (Dat is trouwens mijn zus, met wie ik op vakantie was)

Chillen in de zandduinen van Mui Ne

Skiete, Willy! (Cu Chi-tunnels, vlakbij Saigon)

Quasi-artistiek kiekje vanaf de Mekong-rivier
Via de Mekong hebben we toen Vietnam verruild voor Cambodja.

Angkor Wat, het grootste, beroemdste en mooiste van de tientalle Khmer-heiligdommen bij Siem Reap (Cambodja). (Incl. artistiek sepia-filter!)

Moeder Natuur trekt zich bar weinig aan van wat homo sapiens allemaal denkt te moeten bouwen.

Heet was het wel. Zelden heb ik zo gezweet als in Angkor.

Een stukje van de machtige Bayon-tempel met zijn beroemde glimlachende boeddha-gezichten.
Na deze uitputtende culturele ontdekkingsreis was het nu tijd voor rust! Op Koh Phi Phi is daar alle gelegenheid voor.

Relaaaaaaaax!
Goed, nu is het wel welletjes. Dalijk heb ik nog de post met de meeste foto's in het hele fotoboek!
0
geplaatst: 30 juli 2006, 19:34 uur
Oei, ziet er gaaf uit zeg! Vooral Angkor Wat. 
Ben best wel jaloers.

Ben best wel jaloers.

0
geplaatst: 30 juli 2006, 19:36 uur
Stukken beter die korte kop Haas! Mooie foto's! --> van het werelddeel dan. 

0
geplaatst: 30 juli 2006, 20:15 uur
Angkor Wat, wow! Mijn droombestemming. Bij zulke foto's moet ik altijd denken aan die prachtige muziek die Michael Gaiasso schreef voor In The Mood For Love.
Leuke zus overigens...
Leuke zus overigens...

0
geplaatst: 30 juli 2006, 20:24 uur
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 17:21 uur
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 17:23 uur
Leuke foto's!
Krijg nu met dit weer hier ook wel erg zin in een duik. (zegt hij met het strand op een half uurtje afstand
)
Krijg nu met dit weer hier ook wel erg zin in een duik. (zegt hij met het strand op een half uurtje afstand
)
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 17:29 uur
Insgelijks! Morgenavond misschien maar weer 's de Noordzee onveilig maken. 

0
geplaatst: 6 augustus 2006, 17:47 uur
obsessed schreef:
Leuke foto's!
)
Leuke foto's!
)Ik zou wel weten wat gedaan

En leuke foto's inderdaad, nevyn
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 17:57 uur
Windsurfen!!!
Hahaha, geweldig! Wat heerlijk eighties! 
Vroeger ook gedaan, zelfs surfdiploma behaald. Zo'n lekker gevoel, met plankie door de meren en zeeen surfen
Is het nummer van Windsurfin' bekend bij jullie?
Hahaha, geweldig! Wat heerlijk eighties! 
Vroeger ook gedaan, zelfs surfdiploma behaald. Zo'n lekker gevoel, met plankie door de meren en zeeen surfen
Is het nummer van Windsurfin' bekend bij jullie?
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 20:12 uur
Hier nog een paar vakantiekiekjes uit Madagascar.

voor de tent

met even riante douche en toilet

in de taxi - een renault 4,

baobab boompje met een omtrek van 12 meter

En verder was het alsof je in een grote dierentuin rondliep
met kameleons in alle soorten en maten

Lemuren in alle soorten en maten

En natuurlijk de Indri

voor de tent

met even riante douche en toilet

in de taxi - een renault 4,

baobab boompje met een omtrek van 12 meter

En verder was het alsof je in een grote dierentuin rondliep
met kameleons in alle soorten en maten

Lemuren in alle soorten en maten

En natuurlijk de Indri

0
geplaatst: 6 augustus 2006, 20:24 uur
Niet te lang mee wachten, Madagascar is nu nog verre van toeristisch en dat maakt het land wel zo aantrekkelijk om rond te reizen.
Overigens buiten al deze mooie plaatjes ook heel veel echte armoede gezien, waarbij de tranen je af en toe in de ogen springen, heeft ook diepe indruk gemaakt.
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 20:24 uur
Coole foto's
Ik ga de mijne van de vakantie ook maar eens sorteren 
Ik ga de mijne van de vakantie ook maar eens sorteren 
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 20:35 uur
El Ninjo ik ben echt jaloers op je
Dit wil ik dus ook nog allemaal meemaken, en ook safari's enzo in Afrika. Geweldig lijkt me dat. Maar dat word nog een aantal jaartjes wachten
Dit wil ik dus ook nog allemaal meemaken, en ook safari's enzo in Afrika. Geweldig lijkt me dat. Maar dat word nog een aantal jaartjes wachten

0
geplaatst: 6 augustus 2006, 20:37 uur
Oh wauw, wat een mooie foto's! Vooral die met die dieren. Die ene (wat is het?) met lange staart is echt geweldig! 

0
geplaatst: 6 augustus 2006, 20:39 uur
musicfriek schreef:
Oh wauw, wat een mooie foto's! Vooral die met die dieren. Die ene (wat is het?) met lange staart is echt geweldig!

Er staat lemur, ik dacht dat dat ringstaart apen of iets in die richting waren

Ik hoop dat ik voor m'n stage naar Afrika mag

0
geplaatst: 6 augustus 2006, 21:06 uur
das toch een ringstaart maki ofzo? (heb eigenlijk geen idee
)
)
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 21:16 uur
Het is inderdaad een ringstaartmaki (of ringstaart lemur), ze behoren tot de lemuren familie.
Lemuren zijn een soort van halfapen en komen alleen op het eiland Madagaskar voor, dat was voor mij ook 1 van de redenen om naar Madagaskar te gaan (m.n. de Indri - wat beest, kon geweldig brullen, ging door merg en been en hoorde je kilometers ver).
Lemuren zijn een soort van halfapen en komen alleen op het eiland Madagaskar voor, dat was voor mij ook 1 van de redenen om naar Madagaskar te gaan (m.n. de Indri - wat beest, kon geweldig brullen, ging door merg en been en hoorde je kilometers ver).
* denotes required fields.