MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
edejong

(afbeelding)

tja

Electro_
Je lijkt op die ene kerel van het Junior Songfestival een paar jaar geleden.. Harm ofzo?

Electro_ schreef:
Je lijkt op die ene kerel van het Junior Songfestival een paar jaar geleden.. Harm ofzo?

Kun je dat zien aan 1/3 van een gezicht?

handsome_devil
Electro_ schreef:

Was het niet Roel of Rolf of iets dergelijks?

Electro_
Roel ja! en Anna.R, het viel me al eerder op

Leuk man, zo'n topic. Hier zit echt van alles wat, qua uiterlijk, en leeftijd. Geweldig.

Een klein tijdje terug was hier in Den Helder de jaarlijkse Dag van de Muziek. Ik was er nog nooit geweest, dit jaar wel. En ik kwam terecht in een onverwachts [klein] optreden met een collega doedelzakspeler [die ik hiervoor nooit ontmoet had]. Nu oefenen we wel eens samen, heel leuk.

Eerste keer voor een [groot, best groot, haha] publiek.

(afbeelding)

(afbeelding)

Sterk verkleind, ivm layout Forum. Een foto van mijn gezicht heb ik ook. Ik ben niet zo van de serieuze foto's. Deze is dan ook gemaakt voor een persoonlijk schrijf project waar ik mee bezig ben. http://www.netexplorers.net/rowan/img/coverback_foto.jpg

ElMeroMero
Leuk rokje Nagelschip

Nagelschip schreef:
Een foto van mijn gezicht heb ik ook. Ik ben niet zo van de serieuze foto's. Deze is dan ook gemaakt voor een persoonlijk schrijf project waar ik mee bezig ben. http://www.netexplorers.net/rowan/img/coverback_foto.jpg

Ik zit op mn werk en wil deze pagina openen. Krijg ik een melding: access denied: dirty scenarios.

dollie
Sonic Nurse schreef:
(quote)

Ik zit op mn werk en wil deze pagina openen. Krijg ik een melding: access denied: dirty scenarios.

Nagelschip?? Dat klinkt best... ranzig... (stom visueel ingesteld persoon dat ik ook ben).

Wordt weer eens tijd voor een fotootje.

(afbeelding)

Mooi meisje Rico

Dank je. Zal ik mezelf anders weg laten knippen?

Nicolage Rico schreef:
Dank je. Zal ik mezelf anders weg laten knippen?

Heb ik al gedaan

Sonic Nurse schreef:
(quote)

Heb ik al gedaan

Sonic Nurse schreef:
(quote)

Heb ik al gedaan

Sonic Nurse schreef:
(quote)

Heb ik al gedaan

Dus nu heb je een meisje met een hand op d'r schouder?

boeit niet.

Oke, maar zo is ze geboren. Dat is niet mijn hand. Mijn hand zit veel lager.

tovenaar schreef:
Nagelschip?? Dat klinkt best... ranzig... (stom visueel ingesteld persoon dat ik ook ben).

In wat voor tijd leven jullie, dat jullie zo vies zijn van zulke kleine nietszeggende dingetjes.

En het verhaal van het Nagelschip is briljant, overigens.

Nagelschip is een schip uit de Germaanse mythologie dat gemaakt is van de nagels der doden. Omdat nagels en haren doorgroeien na de dood was het een plicht om de nagels van de zojuist overledene te knippen om te voorkomen dat dit dodenschip, gelegen aan Nástrond, verder zou groeien.

Slowchat-zooi verwijderd

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Zullen we dit ergens anders uitvechten? (niet bij de Musicmeter fotoboek).

Beverwijk?

Ik weet waar je woont...

Overigens was die vrouwen-opmerking in de positieve zin van het woord, wat jou betreft

Laten we kappen, anders krijgen we de slowchat-gestapo weer op ons dak

ik was je al voor

handsome_devil

(afbeelding)

Mijn lieve broertje die zojuist heeft verklapt dat ik een Morrissey CD van hem voor m'n verjaardag krijg

**ziet niks ***

Lin
ikke wel!!!

Schop de deur dicht, dan heeft ie een bloedneus

handsome_devil
KampF schreef:
Schop de deur dicht, dan heeft ie een bloedneus

Sorry niet leuk

handsome_devil
KampF schreef:
Sorry niet leuk

Fijn dat je dat nu ook doorhebt

Gast
geplaatst: vandaag om 11:04 uur

geplaatst: vandaag om 11:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.