De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
Electro_
geplaatst: 10 augustus 2006, 20:19 uur
Je lijkt op die ene kerel van het Junior Songfestival een paar jaar geleden.. Harm ofzo?
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 20:21 uur
Electro_ schreef:
Je lijkt op die ene kerel van het Junior Songfestival een paar jaar geleden.. Harm ofzo?
Kun je dat zien aan 1/3 van een gezicht?

0
handsome_devil
geplaatst: 10 augustus 2006, 20:22 uur
Electro_ schreef:
Was het niet Roel of Rolf of iets dergelijks?
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 20:45 uur
Leuk man, zo'n topic. Hier zit echt van alles wat, qua uiterlijk, en leeftijd. Geweldig.
Een klein tijdje terug was hier in Den Helder de jaarlijkse Dag van de Muziek. Ik was er nog nooit geweest, dit jaar wel. En ik kwam terecht in een onverwachts [klein] optreden met een collega doedelzakspeler [die ik hiervoor nooit ontmoet had]. Nu oefenen we wel eens samen, heel leuk.
Eerste keer voor een [groot, best groot, haha] publiek.

Sterk verkleind, ivm layout Forum. Een foto van mijn gezicht heb ik ook. Ik ben niet zo van de serieuze foto's. Deze is dan ook gemaakt voor een persoonlijk schrijf project waar ik mee bezig ben. http://www.netexplorers.net/rowan/img/coverback_foto.jpg
Een klein tijdje terug was hier in Den Helder de jaarlijkse Dag van de Muziek. Ik was er nog nooit geweest, dit jaar wel. En ik kwam terecht in een onverwachts [klein] optreden met een collega doedelzakspeler [die ik hiervoor nooit ontmoet had]. Nu oefenen we wel eens samen, heel leuk.
Eerste keer voor een [groot, best groot, haha] publiek.

Sterk verkleind, ivm layout Forum. Een foto van mijn gezicht heb ik ook. Ik ben niet zo van de serieuze foto's. Deze is dan ook gemaakt voor een persoonlijk schrijf project waar ik mee bezig ben. http://www.netexplorers.net/rowan/img/coverback_foto.jpg
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 08:58 uur
Nagelschip schreef:
Een foto van mijn gezicht heb ik ook. Ik ben niet zo van de serieuze foto's. Deze is dan ook gemaakt voor een persoonlijk schrijf project waar ik mee bezig ben. http://www.netexplorers.net/rowan/img/coverback_foto.jpg
Een foto van mijn gezicht heb ik ook. Ik ben niet zo van de serieuze foto's. Deze is dan ook gemaakt voor een persoonlijk schrijf project waar ik mee bezig ben. http://www.netexplorers.net/rowan/img/coverback_foto.jpg
Ik zit op mn werk en wil deze pagina openen. Krijg ik een melding: access denied: dirty scenarios. 
0
dollie
geplaatst: 11 augustus 2006, 09:20 uur
Sonic Nurse schreef:
Ik zit op mn werk en wil deze pagina openen. Krijg ik een melding: access denied: dirty scenarios. 
(quote)

0
geplaatst: 11 augustus 2006, 09:22 uur
Nagelschip?? Dat klinkt best... ranzig... (stom visueel ingesteld persoon dat ik ook ben).
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 09:45 uur
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 10:05 uur
Sonic Nurse schreef:
Heb ik al gedaan
(quote)
Heb ik al gedaan

Dus nu heb je een meisje met een hand op d'r schouder?
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 10:11 uur
Oke, maar zo is ze geboren. Dat is niet mijn hand. Mijn hand zit veel lager.
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 10:55 uur
tovenaar schreef:
Nagelschip?? Dat klinkt best... ranzig... (stom visueel ingesteld persoon dat ik ook ben).
In wat voor tijd leven jullie, dat jullie zo vies zijn van zulke kleine nietszeggende dingetjes.

En het verhaal van het Nagelschip is briljant, overigens.
Nagelschip is een schip uit de Germaanse mythologie dat gemaakt is van de nagels der doden. Omdat nagels en haren doorgroeien na de dood was het een plicht om de nagels van de zojuist overledene te knippen om te voorkomen dat dit dodenschip, gelegen aan Nástrond, verder zou groeien.
0
Ace
geplaatst: 11 augustus 2006, 12:00 uur
Nicolage Rico schreef:
Zullen we dit ergens anders uitvechten? (niet bij de Musicmeter fotoboek).
Beverwijk?
(quote)
Zullen we dit ergens anders uitvechten? (niet bij de Musicmeter fotoboek).
Beverwijk?

Ik weet waar je woont...
Overigens was die vrouwen-opmerking in de positieve zin van het woord, wat jou betreft

Laten we kappen, anders krijgen we de slowchat-gestapo weer op ons dak

0
handsome_devil
geplaatst: 11 augustus 2006, 22:42 uur

Mijn lieve broertje die zojuist heeft verklapt dat ik een Morrissey CD van hem voor m'n verjaardag krijg

* denotes required fields.