MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
JonnieBrasco
Maar ik zie toch geen mannetjes met rollators of vrouwtjes in sjeesmobiels...

JonnieBrasco schreef:
Maar ik zie toch geen mannetjes met rollators of vrouwtjes in sjeesmobiels...

Ga jij maar eens naar Schoonebeek!

Wat zit je haar leuk Cath

@ andere foto : Alsof demente mensen onthouden dat ze daar 30 mogen rijden.

Exfrozen schreef:

@ andere foto : Alsof demente mensen onthouden dat ze daar 30 mogen rijden.

Demente mensen die ouder zijn dan 30...?

UmmaGumma 44 schreef:
(quote)

Demente mensen die ouder zijn dan 30...?

Nee, ook jonger.. toch?

Lin

(afbeelding)

*denkt terwijl ze naar de regen kijkt met weemoed terug aan de tijden dat ze hier lekker op een kleedje een goed boek lag te lezen.... *

Met vast een leuk muziekje erbij?

Lin
uiteraard

Lin schreef:
uiteraard

Boek lezen en muziek luisteren tegelijk, dat is knap

Niks speciaals aan, toch? (wel leuk natuurlijk )

Lin
is toch niet zo moeilijk?

neo
Muziek zonder zang en tekst, wat mijn voorkeur al heeft, werkt prima bij het lezen.

In ieder geval muziek die je al goed kent en liefst ook zonder zang inderdaad.

Ik vind het knap dat mensen kunnen lezen zonder muziek

Lin
Lin schreef:
uiteraard

Maar ik moet toegeven dat zonder muziek beter is, lekker luisteren naar alle diertjes en geluiden om je heen, beetje doezelen... heerlijk!!

*vervloekt de regen*

Het schijnt deze week wel weer mooi weer te worden, al vind ik vandaag ook wel warm eigenlijk. Alleen dat buitje van vanochtend he...

Lin
*wil meer/weer foto's zien mensen! *

Vooruit dan,

(afbeelding)
Dobberend in (of is het op ) de Dode Zee

(afbeelding)
Zwevend boven de boomtoppen in Costa Rica

Lin
leuk leuk leuk!!

Ninjo! gaaf he de dode zee!? Heerlijk dobberen! Ik kon het niet geloven de eerste keer dat ik die zee in liep.

Lin
ziet er echt heerlijk relaxed uit

HiLL schreef:
Ninjo! gaaf he de dode zee!? Heerlijk dobberen! Ik kon het niet geloven de eerste keer dat ik die zee in liep.

Klopt, ik kon het eerst ook niet geloven maar je blijft dus echt boven op het water drijven...was inderdaad super....en verder vooral heel erg zooouuuuuuuuuut

Ja heeeel erg zout. Mijn zus kreeg het in haar ogen! Auuuuuuuwwww!

Sietse
El Ninjo schreef:
(quote)

Klopt, ik kon het eerst ook niet geloven maar je blijft dus echt boven op het water drijven...was inderdaad super....en verder vooral heel erg zooouuuuuuuuuut

hmm, daar heb ik geen zout water voor nodig...in juni nog op het IJsselmeer gedaan...gewoon genoeg vet kweken

(afbeelding)

Op pontje tussen St Maxime en St Tropez, compleet met intimiderende zonnebril

(afbeelding)

Kiekeboe!!

HiLL schreef:

Eerder de zee opliep . In Zuid-Oost Turkije heb je ook zo'n meer, Van Gölü, geweldig. Overal roeiden ook nog eens vrouwen in bootjes met de witte was erachter, dat meer zit vol soda

El Ninjo schreef:
(quote)

Niet te geloven inderdaad, wat een omhoogstuwende kracht.

De zoutheid is wel een grootnadeel. Iets op je lip, neus of oog en je krijgt een soortgelijk effect als met traangas

@ Sietse: zonder al teveel vet (en/of zoutvaatje) lukte het mij daar ook in juli (wel met adem inhouden)

Sietse
haha, tsja mij lukt dat altijd en overal (incl. ademen) Wel rot in de zee met golven, want die spoelen wel over mijn gezicht heen

moet trouwens niet mijn kont omlaag duwen, want dan is het wel over en zak ik alsnog de diepte in.

Sietse
geen fotos van mij, maar wel door mij...

Hier werk ik:

(afbeelding)

En dit is mijn neefje die het al helemaal snapt (op de tweede foto probeert ie mijn cd te stelen, goed oplettend of niemand het ziet)

(afbeelding)

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:15 uur

geplaatst: vandaag om 17:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.