MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
gemaster schreef:
Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat het anders is, zeker niet minder.

(lul ik me er zo goed uit?)

Hmm.. Eigenlijk niet.
Maar ik kan wel begrijpen wat je bedoelt, op deze zie ik er ook weer anders uit.
Maar het gaat om Lupe mensen!, de harmonie op de foto.

Cath schreef:

Hmm.. Eigenlijk niet.
Maar ik kan wel begrijpen wat je bedoelt, op deze zie ik er ook weer anders uit.

Op die foto zie je je beeldschone ogen veel beter, dus vind ik hem veel mooier dan die foto met die Lupe(gekke naam trouwens, klinkt als een Mexicaanse kamermeid).

Lang geleden dat ik hier een foto had gepost.

(afbeelding)
Hier vertel ik mijn neefje over de avonturen van Dora op de kermis.

gemaster schreef:
(quote)

Op die foto zie je je beeldschone ogen veel beter, dus vind ik hem veel mooier dan die foto met die Lupe(gekke naam trouwens, klinkt als een Mexicaanse kamermeid).

De kaas druipt werkelijk van dat 'commentaar' af.

ettettummu schreef:
samen met de tweeling (1994 !!!) en èèn of ander onbeduidende voetballer

(afbeelding)

Mike Obiku?

gemaster schreef:
(quote)

levenvergeten schreef:
(quote)

De kaas druipt werkelijk van dat 'commentaar' af.

Haha

Sietse
iemand een zakje voor me?

Is er iets?

MuMe EgoBooster 2.0
laat je ogen aan gemaster zien

leuke foto gemaster

Cath schreef:
(quote)

Hmm.. Eigenlijk niet.
Maar het gaat om Lupe mensen!, de harmonie op de foto.

deze is bijna eng.. doe dan die van een zooi pagina's terug maar

Het kan aan mij liggen, maar ik vind die foto met Lupe veel leuker dan die link.

Het kan ook aan mij liggen, maar ik vind die foto met Lupe ook veel leuker dan die link.

Lin
schattig

obsessed schreef:
Het kan ook aan mij liggen, maar ik vind die foto met Lupe ook veel leuker dan die link.

Het kan ook aan mij liggen, maar ik vind die foto met Lupe ook veel leuker!

Leuke foto ebskia!

Het kan aan mij liggen, maar ik vind die foto met tante ebskia veel leuker dan Lupe en die link.

bubbachups schreef:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind die foto met tante ebskia veel leuker dan Lupe en die link.

Laten we er geen Hollands Next Topmodel van maken

luc011190 schreef:
(quote)

Laten we er geen Hollands Next Topmodel van maken

Iemand enig idee wie er maandag uit gegaan is?

Sietse
bubbachups schreef:

Bubba en ik zijn het over nogal veel dingen eens, en ook deze keer is het weer zo.

Leuke foto Ebskia

Anna.R schreef:
(quote)

Iemand enig idee wie er maandag uit gegaan is?

Marcia (was net de leukste/tofste)

Status Seeker schreef:

Marcia (was net de leukste/tofste)

Niet de knapste.. Ze had d'r momenten.

Wat er nu nog in zit, is dat wat? Ik heb het nog nooit gezien. Zaterdag kom ik de dames namelijk tegen op de dansschool van mijn dochter. Ik ben natuurlijk heel benieuwd.

Edit: laat maar. Ik ben even op google gaan kijken. Allemaal Sidonia´s.

rayman schreef:
Wat er nu nog in zit, is dat wat? Ik heb het nog nooit gezien. Zaterdag kom ik de dames namelijk tegen op de dansschool van mijn dochter. Ik ben natuurlijk heel benieuwd.

Edit: laat maar. Ik ben even op google gaan kijken. Allemaal Sidonia´s.

Die blonde is wel knap, alleen heeft ze wel hetzelde IQ-niveau als jij, Rayman. Dus dat is ook een afknapper.

Was dat die ene die ik bij 'De Wereld Draait Door' zag en die zo goed Engels sprak? Hilarisch!

Haha dat is de blonde ja Zo'n man vroeg haar hoe het ging in het Engels, zegt ze "Eighteen"

Nogal dom

gemaster schreef:
Was dat die ene die ik bij 'De Wereld Draait Door' zag en die zo goed Engels sprak? Hilarisch!

En er werd gevraagd: "Wat is make-up in het engels?" waarop ze antwoorde: "Ik weet het niet".

Geweldige vrouw. Ik ga toch maar eens kijken.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Die blonde is wel knap, alleen heeft ze wel hetzelde IQ-niveau als jij, Rayman. Dus dat is ook een afknapper.

Ik vind er helemaal niks aan . Hoop nu dat die Daisy wint (en anders "diva" Sylvia dan maar)

Gast
geplaatst: vandaag om 23:15 uur

geplaatst: vandaag om 23:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.