De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 10 december 2006, 02:01 uur
Jij bent toch altijd degene die zeurt dat ik bij elke foto met een biertje in mijn hand sta?

Binnenkort trouwens bewegende beelden uit de Verenigde Staten!
0
geplaatst: 10 december 2006, 10:55 uur
Oja dat is ook zo!
Daar bij het vrijheidsbeeld heb je namelijk het biertje eruit gefotoshopt 
Daar bij het vrijheidsbeeld heb je namelijk het biertje eruit gefotoshopt 
0
geplaatst: 10 december 2006, 19:34 uur

Foto gemaakt door 'n vriendin, ik ben een Pointillisme-addict. Ze fotografeerd een hoop mensen en het is uiteindelijk het idee uiteindelijk met een pagina over pointillisme in de Blend. Is haar al eerder gelukt met n foto, ik ben benieuwd

[mijn excuses voor de grootte]
0
geplaatst: 10 december 2006, 21:46 uur
Vette foto. Ben je ook Blend-abonnee? Beste tijdschrift van Nederland naar mijn mening.
0
geplaatst: 10 december 2006, 22:17 uur
Vaagheid. Je probeert zeker te verbergen dat er een dampartij op je hoofd plaatsheeft 

0
geplaatst: 11 december 2006, 10:33 uur
DaarGaJeFaber schreef:
Vaagheid. Je probeert zeker te verbergen dat er een dampartij op je hoofd plaatsheeft

Hoort dampartij: vertel

0
geplaatst: 11 december 2006, 15:03 uur
luc011190 schreef:
Vette foto. Ben je ook Blend-abonnee? Beste tijdschrift van Nederland naar mijn mening.
Inderdaad het beste tijdschrift van NL, maar koop 'm meestal los.
0
Feeder
geplaatst: 12 december 2006, 23:57 uur
1 van m'n gitaren lijkt heel goed op die van Bobiej maar kvond het eigenlijk niet zo'n mooie. Wat wél mooi is : de foto. Nog veel succes met je band Bobiej ! Hoe heet de band eigenlijk ?
0
geplaatst: 13 december 2006, 00:06 uur

Een telefoon met camera en gemakkelijke photoshopeffectjes zijn kei gaaf
.
0
geplaatst: 13 december 2006, 15:38 uur
Zeker leuk. Ik vind fotoos van telefoons (ook onbewerkt) sowieso wel wat hebben. Elke telefoon maakt ze weer anders, vaak slechte kwaliteit, maar het heeft wel wat.
Maar het feit is dat ik dezelfde telefoon als lebowski heb
Maar het feit is dat ik dezelfde telefoon als lebowski heb

0
Bobiej
geplaatst: 13 december 2006, 15:57 uur
Feeder schreef:
1 van m'n gitaren lijkt heel goed op die van Bobiej maar kvond het eigenlijk niet zo'n mooie. Wat wél mooi is : de foto. Nog veel succes met je band Bobiej ! Hoe heet de band eigenlijk ?
We hebben nog niet een naam, we denken er wel over na.
Nummers die we al kunnen zijn:
Smells Like Teen Spirit
Killing In The Name Of
Highway To Hell
Het meer simpele werk dus. Ik ben nu bezig met een Metallica Medley van de eerste 5 albums in elkaar aan het zetten, die ik waarschijnlijk met de andere gitarist (van wie de gitaar op de foto is) op een pauzeconcert op onze school ga spelen
.* denotes required fields.