De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 7 februari 2007, 20:59 uur
Bobiej schreef:
Hop, weer een illusie de wereld uit. Ik dacht altijd als ik je nickname zag, dat je een man was
.
Hop, weer een illusie de wereld uit. Ik dacht altijd als ik je nickname zag, dat je een man was
.
Even op de username klikken en u weet genoeg 
0
Bobiej
geplaatst: 7 februari 2007, 21:05 uur
Even op de username klikken en je ziet dat ik te jong ben om U genoemt te worden
.
.
0
geplaatst: 7 februari 2007, 21:06 uur
Bobiej schreef:
.
.
0
geplaatst: 7 februari 2007, 21:08 uur
0
geplaatst: 7 februari 2007, 21:10 uur
Neuh, ben gewoon beleefd
(mmm, volgens mij schrijf je dat met een T op het eind)
Edit: of juist niet

0
geplaatst: 7 februari 2007, 22:33 uur
Reijersen schreef:
Neuh, ben gewoon beleefd
Met een D is netjes zo. Genoemd is ook met een D (ja en genoemt met een T... (quote)
Neuh, ben gewoon beleefd

)
0
geplaatst: 8 februari 2007, 19:50 uur
0
geplaatst: 8 februari 2007, 19:54 uur
* zwaait naar Laura *
Leuke foto Ruby, maar ik moet er toch niet aan denken dat iemand zo foto's van mij gaat staan maken tijdens een tentamen...
Leuke foto Ruby, maar ik moet er toch niet aan denken dat iemand zo foto's van mij gaat staan maken tijdens een tentamen...

0
fredpit
geplaatst: 9 februari 2007, 06:26 uur
( RYM, maar dan onder een andere naam
Of ze heeft een nl dubbelgangster met precies dezelfde leeftijd en muzikale smaak..)Leuk ventje Ruby

0
Ruby1966
geplaatst: 9 februari 2007, 10:24 uur
fredpit schreef:
Of ze heeft een nl dubbelgangster met precies dezelfde leeftijd en muzikale smaak..)
Leuk ventje Ruby
(quote)
Of ze heeft een nl dubbelgangster met precies dezelfde leeftijd en muzikale smaak..)Leuk ventje Ruby

Dank je. En ja, that's me

0
geplaatst: 9 februari 2007, 10:50 uur
Ja, zo leid je hem natuurlijk af. Stel je voor dat hij daardoor net die ene beslissende vraag verkeerd beantwoordt!

0
geplaatst: 9 februari 2007, 10:59 uur
En? Allemaal gelukt? Wanneer volgt die uitslag? (die mij ooit vertelde dat ik misschien havo mocht doen terwijl mijn broertje en zusje havo/vwo konden gaan doen terwijl ik als enige nu universitair onderwijs volg
)
)
0
Ruby1966
geplaatst: 9 februari 2007, 11:02 uur
Het is ook maar een momentopname hè?
Hij krijgt van school in ieder geval een VWO-advies mee. De uitslag van de CITO krijgen we begin maart. Ik vermoed dat die niet veel zal afwijken van wat de school denkt.
Hij krijgt van school in ieder geval een VWO-advies mee. De uitslag van de CITO krijgen we begin maart. Ik vermoed dat die niet veel zal afwijken van wat de school denkt.
0
geplaatst: 9 februari 2007, 11:05 uur
Ruby1966 schreef:
Het is ook maar een momentopname hè?
Ah, heel mooi Het is ook maar een momentopname hè?

0
geplaatst: 9 februari 2007, 11:12 uur

Nou, nog maar een (oud) plaatje..
Ik fungeer hier als bijrijder.
Veel leukere foto's bestaan er niet van mij

0
geplaatst: 9 februari 2007, 11:27 uur
Dankje, inmiddels ben ik wel al wat kaler haha. Hoewel, die foto is pas twee jaar oud. Een paar pagina's terug staan wel recente 

0
geplaatst: 9 februari 2007, 12:24 uur
Paap_Floyd schreef:

Haha

0
geplaatst: 9 februari 2007, 16:01 uur
yasper schreef:
Heeee Paapje
, wel beter op de weg letten als bijrijder voortaan hoor 
Van de fotograaf moest ik op de lens letten Heeee Paapje