De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2005, 21:35 uur

Ik in één van mijn Hopeloze pogingen McCartney na te doen met BlackBird...

0
titan (crew)
geplaatst: 14 november 2005, 21:37 uur

Samen met MFEO (dat is dus die knapperd rechts).
0
geplaatst: 14 november 2005, 22:10 uur
Schitterende foto's.
Ik denk dat we ons onder goed gezelschap bevinden: ettettummu heeft veel weg van een acteur, aERodynamIC van een Britse zanger, Zachary Glass is een intellectueel met een existentieprobleem, Selma Duim heeft poëtische ogen, c-moon is de nog niet oude maar wel wijze man, titan is een heel vrolijke jongen met daarachter nog een vrolijkere jongen. Lebowski is duidelijk een man en Hill is duidelijke een nieuwe man. Geweldig allemaal! 
Ik denk dat we ons onder goed gezelschap bevinden: ettettummu heeft veel weg van een acteur, aERodynamIC van een Britse zanger, Zachary Glass is een intellectueel met een existentieprobleem, Selma Duim heeft poëtische ogen, c-moon is de nog niet oude maar wel wijze man, titan is een heel vrolijke jongen met daarachter nog een vrolijkere jongen. Lebowski is duidelijk een man en Hill is duidelijke een nieuwe man. Geweldig allemaal! 
0
geplaatst: 14 november 2005, 22:11 uur
0
geplaatst: 14 november 2005, 22:12 uur
0
titan (crew)
geplaatst: 14 november 2005, 22:13 uur
HiLL schreef:
Ik geef het toe.................ik was het!

(quote)
Ik geef het toe.................ik was het!

Nu begrijp ik die identiteitscrisis van Zach gelijk beter!

0
geplaatst: 14 november 2005, 22:13 uur
0
geplaatst: 14 november 2005, 22:14 uur
HiLL schreef:
Omdat ik?

(quote)
Omdat ik?

Een gevoelige man met een plant naast zich. Uit de gitaar weerklinkt een dromerige melodie... Dat roept jouw foto bij mij op. Kan natuurlijk helemaal verkeerd zijn.

Oeps, er is helemaal geen plant. Toch die gitaar... Het lijkt niet of je heavy metal speelt.
0
geplaatst: 14 november 2005, 22:16 uur
george clinton schreef:
Een gevoelige man met een plant naast zich. Uit de gitaar weerklinkt een dromerige melodie... Dat roept jouw foto bij mij op. Kan natuurlijk helemaal verkeerd zijn.
(quote)

Oo zoo..hmm dat vind ik een compliment!

0
geplaatst: 14 november 2005, 22:22 uur
0
geplaatst: 14 november 2005, 22:25 uur
Pff wat een creep ..........................................
Die vis...
Die vis...

0
geplaatst: 14 november 2005, 22:51 uur
Ik zal jullie allemaal eens omver blazen met de eerste bewegende beelden van een musicmeter gebruiker!
Let op hoe ik op doortrapte wijze een aanslag op mijn leven met een manderijn weet te voorkomen. Het filmpje is 18 mb, maar dan heb je ook niks.
http://homepage.uvt.nl/~s441493/geert.avi
Let op hoe ik op doortrapte wijze een aanslag op mijn leven met een manderijn weet te voorkomen. Het filmpje is 18 mb, maar dan heb je ook niks.
0
geplaatst: 14 november 2005, 22:55 uur
en nu wel goed hopelijk:
ik op college (het boeiendste college ooit (is aan de pen te zien
)

ik op college (het boeiendste college ooit (is aan de pen te zien
)
0
geplaatst: 15 november 2005, 12:28 uur
Altijd gezellig een avondje stappen in het plaatselijke dorpscafé :S
Ik ben de rechter...
0
geplaatst: 15 november 2005, 12:59 uur
aERodynamIC schreef:
Eddie gaat nu al ronde 3 in, o jee........................
Eddie gaat nu al ronde 3 in, o jee........................
The man is on the loose...
(maar eeuuh ik heb dit topic een tijdje niet gevolgd hoe bedoel je derde ronde (is inderdaad wel mijn derde foto die ik post)
0
geplaatst: 15 november 2005, 13:09 uur
gemaster schreef:
Ik zal jullie allemaal eens omver blazen met de eerste bewegende beelden van een musicmeter gebruiker!
Vol spanning hebben we dit eerste deel van Gemaster's war epos gezien (the manderijn menace), wij kijken vol spanning uit naar deel twee (attack of the Banana's),en uiteraard ook naar de volgende Amy's, waar hij zeker een kans zal maken.

0
geplaatst: 15 november 2005, 13:16 uur
Nou ben ik niet bekend met de overige gezinsleden K, maar je bent zeker een aantrekkelijke meid Angelique.
En nog een franse naam ook, met een accentje erop zou het helemaal af zijn.
0
geplaatst: 15 november 2005, 13:23 uur
HammerHead schreef:
Nou ben ik niet bekend met de overige gezinsleden K ..
Nou ben ik niet bekend met de overige gezinsleden K ..
Ik een beetje, vandaar

* denotes required fields.