De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 6 juni 2007, 21:30 uur
waar is zijn baard, waar is zijn buik, waar is zijn dikke onderlip, waar is zijn niet geverfde haar?
0
geplaatst: 6 juni 2007, 22:34 uur
En niet te vergeten waar is zijn hippe oorbel en Bob Cremers shirt?
0
geplaatst: 6 juni 2007, 23:06 uur
dat shirt van Sietse! Prachtig kampfNu wat serieuzere foto's
Ik met een van mijn favoriete cd's van Chet Baker
0
Sietse
geplaatst: 7 juni 2007, 00:08 uur
heb je die gemaakt voor myspace?

maar schattig, doet me wel denken aan een pose van iemand anders met een geweldige plaat

maar schattig, doet me wel denken aan een pose van iemand anders met een geweldige plaat

0
geplaatst: 7 juni 2007, 12:47 uur
Je meent het wel, je meent het wel!
Ach soort zoekt soort op he. 
Trouwens je had even kunnen zoeken in dit topic, is niet mijn eerste foto hoor

0
geplaatst: 7 juni 2007, 12:57 uur
HiLL schreef:
(quote)

Soort zoekt soort inderdaad.Ik was te lui om te zoeken.
0
geplaatst: 7 juni 2007, 13:03 uur
@ Obsessed... dat is toch niet toevallig hetzelfde shirt als dat van mijn broertje/mij? (Daar staat computervirus op)
0
geplaatst: 7 juni 2007, 13:04 uur
yasper schreef:
(afbeelding)
TNT Big Pimpin'
(afbeelding)
TNT Big Pimpin'

Hey man, dat is een damesbril

0
geplaatst: 7 juni 2007, 14:34 uur
Carow schreef:
@ Obsessed... dat is toch niet toevallig hetzelfde shirt als dat van mijn broertje/mij? (Daar staat computervirus op)
Nee het is een ultrahip t-shirt van The Frames met daaronder een iets minder hip zwart tshirt

0
geplaatst: 7 juni 2007, 14:51 uur
Haha ok
. Dat shirt ziet er namelijk precies hetzelfde uit aan de achterkant.
. Dat shirt ziet er namelijk precies hetzelfde uit aan de achterkant.
0
djeffibrelich
geplaatst: 7 juni 2007, 19:46 uur
hahaha yasper tnt big pimpin' 
ik werk ook part-time bij de tnt en de selekt.

ik werk ook part-time bij de tnt en de selekt.
0
geplaatst: 7 juni 2007, 19:51 uur
obsessed schreef:
Nee het is een ultrahip t-shirt van The Frames met daaronder een iets minder hip zwart tshirt
(quote)

Heb jij een T-shirt van the Frames! Cool, nu nog even zien. (voorkant)
0
geplaatst: 7 juni 2007, 21:43 uur
0
Sietse
geplaatst: 7 juni 2007, 21:44 uur
yasper schreef:
Dat mag op zich wel, maar ik vind het niet zo beleefd staan. Ik vind dat je mensen op straat een beetje behoorlijk moet kunnen aanspreken. Maar goed, iedereen heeft daar zijn/haar eigen mening over.
(quote)
Dat mag op zich wel, maar ik vind het niet zo beleefd staan. Ik vind dat je mensen op straat een beetje behoorlijk moet kunnen aanspreken. Maar goed, iedereen heeft daar zijn/haar eigen mening over.
Dat vond ik in het begin ook, maar na 5 jaar zonder koptelefoon te hebben gelopen (iedere zaterdag weer) heb ik besloten om schijt te hebben aan alles en iedereen en ben ik gaan rondbrengen met koptelefoon op, af en toe goed vals meezingend

Nu, tsja, nu heb ik werk waar dat echt niet meer kan...werk zonder muziek is best

0
geplaatst: 8 juni 2007, 00:31 uur
Sietse schreef:
Dat vond ik in het begin ook, maar na 5 jaar zonder koptelefoon te hebben gelopen (iedere zaterdag weer) heb ik besloten om schijt te hebben aan alles en iedereen en ben ik gaan rondbrengen met koptelefoon op, af en toe goed vals meezingend
Nu, tsja, nu heb ik werk waar dat echt niet meer kan...werk zonder muziek is best
(quote)

Je ziet het helemaal verkeerd. Het is niet de vraag of je muziek luistert tijdens het werken. De vraag moet zijn of je werkt tijdens het muziek luisteren. Je moet natuurlijk wel prioriteiten stellen Sietse.

0
geplaatst: 8 juni 2007, 00:49 uur
Geen centje pijn, zie ik wel, dat adje. Kom je een keer mee 'One more timen' in Den Bosch?

0
geplaatst: 8 juni 2007, 04:21 uur
The Scientist schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=4eNydulYY2Y
mijn hoofd op youtube
, bijj 1 minuut 14
http://www.youtube.com/watch?v=4eNydulYY2Y
mijn hoofd op youtube
, bijj 1 minuut 14vage
0
geplaatst: 9 juni 2007, 13:54 uur
* denotes required fields.