De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 15 november 2005, 20:42 uur
Die foto waar ettettummu het glas heft is erg cool. Wat straalt die man een nonchalante zelfverzekerdheid uit! 

0
geplaatst: 15 november 2005, 20:47 uur
george clinton schreef:
Hij stond toch ook op H&M-posters?
Hij stond toch ook op H&M-posters?
Nou en of. Vond die poster echt helemaal geweldig! Eens kijken of ik die nog heb liggen ergens of een van mijn Angelina Jolie posters heeft die verdrongen...
0
geplaatst: 15 november 2005, 20:47 uur
Paalhaas schreef:
Die foto waar ettettummu het glas heft is erg cool. Wat straalt die man een nonchalante zelfverzekerdheid uit!

Ik vind beide foto's van ettuttummu erg cool. Die man heeft een miljoenenhoofd! Daar valt geld mee te verdienen, hoor.
0
geplaatst: 15 november 2005, 20:48 uur
oh, nou vat ik 'm. wij zeigen gewon ôge. Vrèmd, zo wijd wonde gè toch nie weg, eik.
0
geplaatst: 15 november 2005, 20:50 uur
Paalhaas schreef:
oh, nou vat ik 'm. wij zeigen gewon ôge. Vrèmd, zo wijd wonde gè toch nie weg, eik.
eik nie, nee
mar wij zeiguh oeguh
en gullie oguh
toch vrèmt
0
geplaatst: 15 november 2005, 20:54 uur
Leuk allemaal: nu weer foto's (van users die zich hier nog niet kenbaar hebben gemaakt
).
).
0
geplaatst: 15 november 2005, 20:55 uur
ettettummu schreef:
eik nie, nee
mar wij zeiguh oeguh
en gullie oguh
toch vrèmt
(quote)
eik nie, nee
mar wij zeiguh oeguh
en gullie oguh
toch vrèmt
gin oge, ôge!
0
geplaatst: 15 november 2005, 20:58 uur

Moet ik nu doorlinken op het drinken, moet ik nu een plus uitdelen..................het tempo ligt hier nu opeens wel erg hoog: alle andere topics raken in de vergetelheid

0
geplaatst: 15 november 2005, 21:09 uur
gemaster, die blik en die houding vertellen dat dit niet gewoon drinken was. Of jullie staan jullie behoorlijk te vervelen met een flesje bier in de hand.
0
SelmaDuim
geplaatst: 15 november 2005, 21:38 uur
Ik moet ook bekennen dat het niet mijn eerste kop thee was. 

0
geplaatst: 15 november 2005, 21:50 uur
Ik kon geen drinkfoto vinden, wel eentje in een niet zo interessante pose met biertje voor m'n neus
.

.
0
geplaatst: 15 november 2005, 22:10 uur
Een drankje met een sigaretje en een belletje en een plantje. Dat ziet er écht gezellig uit, Kos. Het zondaggevoel. 

0
geplaatst: 15 november 2005, 22:12 uur
aERodynamIC schreef:
het tempo ligt hier nu opeens wel erg hoog: alle andere topics raken in de vergetelheid
het tempo ligt hier nu opeens wel erg hoog: alle andere topics raken in de vergetelheid

Altijd wat te zeuren, die aERo...
0
geplaatst: 15 november 2005, 22:15 uur
Paalhaas schreef:
Altijd wat te zeuren, die aERo...
(quote)
Altijd wat te zeuren, die aERo...Dat noemen we een constatering (en een positieve ook): da's heel wat anders (en smileys worden toegevoegd voor Paalhazen zodat ze dat ook zouden kunnen begrijpen
)Hoe leggen we de klemtoon verkeerd en halen we een regel uit een heel berichtje; dus niet zeuren jij

0
geplaatst: 15 november 2005, 22:26 uur
aERodynamIC schreef:
Dat noemen we een constatering (en een positieve ook): da's heel wat anders (en smileys worden toegevoegd voor Paalhazen zodat ze dat ook zouden kunnen begrijpen
)
Hoe leggen we de klemtoon verkeerd en halen we een regel uit een heel berichtje; dus niet zeuren jij

(quote)
Dat noemen we een constatering (en een positieve ook): da's heel wat anders (en smileys worden toegevoegd voor Paalhazen zodat ze dat ook zouden kunnen begrijpen
)Hoe leggen we de klemtoon verkeerd en halen we een regel uit een heel berichtje; dus niet zeuren jij

0
geplaatst: 15 november 2005, 22:40 uur
HiLL schreef:
Is dit toevallig in Antwerpen?
(quote)
Is dit toevallig in Antwerpen?
In de Middeleeuwse kelder van café Pelgrom? Ja, daar worden Nederlanders met bussen afgezet.
Dat zou dus best wel eens kunnen.
0
geplaatst: 15 november 2005, 22:58 uur
Dit is een foto tijdens een uitstap van vier architectuurstudenten. De jongen die vol enthousiasme een verkeersbord is aan het fotograferen ben ik. Aan de andere persoon had ik eigenlijk beloofd deze foto te vernietigen, maar dat heb ik dus niet gedaan. Ter verduidelijking: niemand weet wat hij juist aan het doen was
.

. * denotes required fields.