MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Die foto waar ettettummu het glas heft is erg cool. Wat straalt die man een nonchalante zelfverzekerdheid uit!

... en is helemaal zichzelf!!!

ettettummu schreef:
snaptu gè 't?

wor hèt da vrouwke-n-ut over??

over oe oeguh, mèn ik

oe oeguh??? ge bedoelt oew ège!

oe oeguh, ja
die twie blaaw

nie oe ègu, oe oeguh

neo
george clinton schreef:
Hij stond toch ook op H&M-posters?

Nou en of. Vond die poster echt helemaal geweldig! Eens kijken of ik die nog heb liggen ergens of een van mijn Angelina Jolie posters heeft die verdrongen...

SelmaDuim
*zoekt Brabants-Nederlands woordenboek erbij*

Paalhaas schreef:
Die foto waar ettettummu het glas heft is erg cool. Wat straalt die man een nonchalante zelfverzekerdheid uit!

Ik vind beide foto's van ettuttummu erg cool. Die man heeft een miljoenenhoofd! Daar valt geld mee te verdienen, hoor.

oh, nou vat ik 'm. wij zeigen gewon ôge. Vrèmd, zo wijd wonde gè toch nie weg, eik.

nog meer geld?
krijg ik van z'n leven niet op

ow, we waren aant drinken, dan drink ik er ook een mee

(afbeelding)

Paalhaas schreef:
oh, nou vat ik 'm. wij zeigen gewon ôge. Vrèmd, zo wijd wonde gè toch nie weg, eik.

eik nie, nee
mar wij zeiguh oeguh
en gullie oguh
toch vrèmt

Leuk allemaal: nu weer foto's (van users die zich hier nog niet kenbaar hebben gemaakt ).

SelmaDuim
The Scientist schreef:
ow, we waren aant drinken, dan drink ik er ook een mee

Wat, drinken? Die heb ik ook nog eentje

ettettummu schreef:
(quote)

eik nie, nee
mar wij zeiguh oeguh
en gullie oguh
toch vrèmt

gin oge, ôge!

Moet ik nu doorlinken op het drinken, moet ik nu een plus uitdelen..................het tempo ligt hier nu opeens wel erg hoog: alle andere topics raken in de vergetelheid

(afbeelding)

Drinken dus.

gemaster, die blik en die houding vertellen dat dit niet gewoon drinken was. Of jullie staan jullie behoorlijk te vervelen met een flesje bier in de hand.

Toegegeven, dat was niet het 1e pilsje van die avond.

SelmaDuim
Ik moet ook bekennen dat het niet mijn eerste kop thee was.

Kos
Ik kon geen drinkfoto vinden, wel eentje in een niet zo interessante pose met biertje voor m'n neus .

(afbeelding)

Een drankje met een sigaretje en een belletje en een plantje. Dat ziet er écht gezellig uit, Kos. Het zondaggevoel.

aERodynamIC schreef:
het tempo ligt hier nu opeens wel erg hoog: alle andere topics raken in de vergetelheid

Altijd wat te zeuren, die aERo...

Paalhaas schreef:
(quote)

Altijd wat te zeuren, die aERo...

Dat noemen we een constatering (en een positieve ook): da's heel wat anders (en smileys worden toegevoegd voor Paalhazen zodat ze dat ook zouden kunnen begrijpen )
Hoe leggen we de klemtoon verkeerd en halen we een regel uit een heel berichtje; dus niet zeuren jij

aERodynamIC schreef:
(quote)

Dat noemen we een constatering (en een positieve ook): da's heel wat anders (en smileys worden toegevoegd voor Paalhazen zodat ze dat ook zouden kunnen begrijpen )
Hoe leggen we de klemtoon verkeerd en halen we een regel uit een heel berichtje; dus niet zeuren jij

ettettummu schreef:
Op jou dan, Eddie
(afbeelding)

Is dit toevallig in Antwerpen?

Paalhaas schreef:

(eigenwijs)

HiLL schreef:
(quote)

Is dit toevallig in Antwerpen?

In de Middeleeuwse kelder van café Pelgrom? Ja, daar worden Nederlanders met bussen afgezet. Dat zou dus best wel eens kunnen.

Dit is een foto tijdens een uitstap van vier architectuurstudenten. De jongen die vol enthousiasme een verkeersbord is aan het fotograferen ben ik. Aan de andere persoon had ik eigenlijk beloofd deze foto te vernietigen, maar dat heb ik dus niet gedaan. Ter verduidelijking: niemand weet wat hij juist aan het doen was .

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 01:51 uur

geplaatst: vandaag om 01:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.