De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2007, 15:20 uur

Ik (rechts) met mijn broer op Sensation White afgelopen zaterdag..ik kijk nogal moeilijk, maar heb het er erg naar m'n zin gehad.

0
geplaatst: 10 juli 2007, 00:33 uur

Een paar Photoshop-dingetjes van mij. Ik sta er ook ergens tussen.

0
geplaatst: 10 juli 2007, 01:10 uur
@ Word_Play: heb je die al eerder gepost? Op MovieMeter misschien? Ik ken ze namelijk al volgens mij.
0
Ace
geplaatst: 10 juli 2007, 12:20 uur
Na ooit eens een vaag klein fotootje geplaatst te hebben zal ik ook eens uit de kast komen, al is het alleen om te bewijzen dat ik bijna net zo brak kan zijn en kijken als mijn broertje! Het was op een voetbaltoernooi, dus ik heb de foto's wat gecensureerd door de overige talenten her en der te verwijderen... Daardoor zijn ze ook wat klein.

0
geplaatst: 10 juli 2007, 12:26 uur
Opvallend is wel dat er kennelijk geen sponsor te vinden is voor dat team. 

0
Ace
geplaatst: 10 juli 2007, 12:27 uur
Lol... Het was een mixtoernooi onderling, dus gewoon zomaar een tenue. Zo erg is het ook nog niet gesteld met ons 

0
geplaatst: 10 juli 2007, 18:08 uur
Ace 
dus zo zag je er ook al weer uit...toch maar snel die lunch plannen...aERo?

dus zo zag je er ook al weer uit...toch maar snel die lunch plannen...aERo?

0
Ace
geplaatst: 10 juli 2007, 18:21 uur
Met de nadruk op hoogstaand
Laten we dat dan maar rapido ff doen 
Laten we dat dan maar rapido ff doen 
0
geplaatst: 10 juli 2007, 18:53 uur
Ik durf niet meer: ik kreeg onlangs de wind van voren bij jouw nummer 1, en als jij net zo bent............

0
geplaatst: 10 juli 2007, 18:55 uur
aERodynamIC schreef:
Ik durf niet meer: ik kreeg onlangs de wind van voren bij jouw nummer 1, en als jij net zo bent............
(quote)

dan ben ik er nog om je te ondersteunen hoor Eric

enne, ace valt best mee..

0
Ace
geplaatst: 10 juli 2007, 19:09 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)

Terecht dat je niet meer durft
Aan de andere kant schept mijn nummer 2 weer een band... 
0
geplaatst: 10 juli 2007, 19:32 uur
Dat is waar en de rest is ook zeer goed te doen (trouwens: als jij met een 3,5 kunt leven voor je nummer 1 lukt het zeker wel) 

0
geplaatst: 10 juli 2007, 19:37 uur
0
geplaatst: 10 juli 2007, 19:38 uur
rayman schreef:
Niet lullen maar lunchen.
Niet lullen maar lunchen.
Plaats jij weer eens een fotootje van jezelf om het gelul te doorbreken ray (een goedenavond trouwens).
0
geplaatst: 10 juli 2007, 19:39 uur
Ik heb alleen maar foto´s van mijn dochter in de comp. staan. En die ken je ondertussen wel denk ik.
(ha die Eric bij de weg)
(ha die Eric bij de weg)
0
geplaatst: 10 juli 2007, 19:41 uur
Ben druk aan het oefenen, maar ik betaal me scheel aan de fysio dank u.
0
geplaatst: 11 juli 2007, 04:14 uur
Vanavond nog even gaan terrassen, in Mechelen op de VIsmarkt (Caffé "Fanterlok" - ook dààr Chouffe van 't vat! ) na de regen van vanmorgen viel het voorwaar mee... al zijn we uiteindelijk ook moeten gaan vliuchten naar binnen...

slaapwel...

slaapwel...
* denotes required fields.