MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Dat ziet er erg mooi uit (vooral die derde foto ). Waar ging de reis heen?

Vooral die eerste vind ik mooi

Zeer strakke foto's

kArIzMa_TuRk
Heel mooi inderdaad!

Prachtige foto's.
Nummer 3 vind ik de mooiste

Social_Mask
Prachtige foto's! Alleen er staat een erg vreemd, raar mannetje op 2 foto's.. Ook ik vind nummer 3 het mooist

Hehe wat een reacties.. leuk

De reis ging naar Mallorca

Sietse
Dit maal geen foto van mijzelf...die hebben er ooit al eens genoeg op dit forum gestaan, maar dit maal van een mooie bloem die gisteren nacht mijn huis aan het opvrolijken was...

(afbeelding)

Meer van dit leuks te zien op http://flickr.com/photos/orphax/sets/72157600951968891/

Clif + zee en horizon die in elkaar overlopen, mooi hoor Zwammer.
En sietste, wat heb je de laatste tijd toch met bloemen

Sietse
het heeft gewoon iets...

maar je zou eens die pagina moeten bekijken waar ik naar door link. Deze plant is gewoon super tof.
Deze een paar jaar terug geleden gehad als stekje van een illegale import. Dat stekje eigenlijk bijna als verloren gewaand tot dat ik ging verhuizen en de plant nog meer licht kreeg...en dan opeens dit jaar knoppen en uiteindelijk deze bloem...en wat voor een.

Ik vind hem echt super en het vreemde is dat deze 's nachts bloeit en dan ook maar 1 nacht. De ochtend erop is van de bloem niets over dan een verwelkt hoopje.
En dan die geur, geweldig gewoon. Mijn hele huis rook ernaar toen ik thuis kwam van een etentje.

Sheplays
Prachtig!

Odelay
Zwammer schreef:
Een paar vakantiefoto's..

]

Zie dan hoe klein die mensen zijn op die klif...

volgens mij gaan heel vrouwen daarop kicken sietse. Een man met een huis vol bloemen

Als mijn vrouw dit maar niet ziet, want voorlopig staan bij ons de bloemen nog buiten en ik wil dit wel zo houden

Ace
Foto's van bloemen. Dit topic moet werkelijkwaar niet verder uit de hand lopen

Sietse
hey niks mis met die bloem...heh.

Verder heb ik trouwens niet echt veel bloemen in huis hoor...de rest is zo ongeveer cactus en vet plant (en een Olifantsoor wat een tropische plant is)

(afbeelding)

Wat een actiefoto.. hier gaf ik de voorzet die de 1-0 werd

Ace
Dat ziet er uit als uhhh... ware topsport! Leuke foto overigens

Precies.. klassiek 4 tegen 4, ware topsport, maar 3 man op doping betrapt

Loop je er altijd zo studentikoos bij

Nee... dat was het bestuursteam op de sportdag... we wilden ons onderscheiden...

Helaas moest dat op deze manier

Ziet er niet heel erg dynamisch uit

kArIzMa_TuRk
Leuk!

(afbeelding)

Leerkracht mevr van Heemsbergen, aka George Clinton voor de klas (6 Toerisme was dat, geloof ik).

Leuke foto Stefanie

Sheplays
Wow, all packed and ready to go!

Funky!

Leuke foto idd

in actie afgelopen zaterdag (nouja actie, hier was ik even in slaap gevallen lijkt het wel. Laten we dat maar "concentratie" noemen ):

(afbeelding)

Leuke foto's allebei

Sietse
george clinton schreef:

(afbeelding)

Leerkracht mevr van Heemsbergen, aka George Clinton voor de klas (6 Toerisme was dat, geloof ik).

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 00:53 uur

geplaatst: vandaag om 00:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.