De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 17 november 2005, 10:56 uur
Paalhaas schreef:
Cool, foto's die een spelletje spelen met je ogen. Deed me denken aan dit schilderij, toepasselijk getiteld "Gala contemplating The Mediterranean Sea which at 20 Meters Becomes The Portrait of Abraham Lincoln".
Cool, foto's die een spelletje spelen met je ogen. Deed me denken aan dit schilderij, toepasselijk getiteld "Gala contemplating The Mediterranean Sea which at 20 Meters Becomes The Portrait of Abraham Lincoln".

Prachtig schilderij. Ik ben naar dat museum geweest. Geniale gek, die Dali. Dat schilderij is overigens immens groot, zeker iets van 10 bij 6.
0
aslan (crew)
geplaatst: 17 november 2005, 20:48 uur
op de ene een moordgriet, de andere van moortgat

0
geplaatst: 18 november 2005, 11:55 uur
Voor Eddie...
Ben er niet zo happig op om foto's van mezelf op i'net te plaatsen... jullie mogen daar zeer tevreden om zijn!

Ben er niet zo happig op om foto's van mezelf op i'net te plaatsen... jullie mogen daar zeer tevreden om zijn!

0
geplaatst: 18 november 2005, 12:24 uur
Hehe, wel laat ons zeggen dat ik zo'n winkel nog niet ben tegengekomen in de Lage Landen... het was eentje in Scandinavië.
0
geplaatst: 18 november 2005, 12:27 uur
Ah, ik wou je stad/dorp localiseren. Ik woon namelijk ook in België.
0
geplaatst: 18 november 2005, 12:31 uur
george clinton schreef:
en dat doe je aan de hand van schoenwinkels?
Wel, het is niet in Limburg, O-Vl, W-Vl of Vl-Br.
0
geplaatst: 18 november 2005, 12:39 uur
Ik heb ook (2 jaar) aan atletiek gedaan, ik zat in een Aartselaarse club en later werd die samengesmolten met een club in Hoboken. Misschien klinkt dat wel bekend voor je...
0
geplaatst: 18 november 2005, 12:40 uur
0
geplaatst: 18 november 2005, 12:42 uur
Onderhond schreef:
Geïmmigreerd zeker ?
(quote)
Geïmmigreerd zeker ?

Eigenlijk ook wel ja

En nee hoor, ik heb daar niet op de atletiekclub gezeten. Ik ben eerder van 'den buiten' in de provincie Antwerpen, vandaar mijn bescheidenheid waarschijnlijk!

0
geplaatst: 18 november 2005, 12:57 uur
Ik kamp met hetzelfde probleem. Geklasseerd als "vanover'twotter".
0
geplaatst: 18 november 2005, 13:08 uur
Louise schreef:
Voor Eddie...
(afbeelding)
(afbeelding)
Voor Eddie...
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik zie 2 rode kruisjes, mooi hoor.

0
geplaatst: 18 november 2005, 18:29 uur
Hier nog 1. En ik was nog wel zo nieuwsgierig naar die schoenen.
0
geplaatst: 18 november 2005, 20:53 uur
Ok, het is vrijdag... waarom waag ik het ook niet eens een gekke foto te posten.. nu ja gek... het was gewoon een leuke tijd 

Over de juiste omstandigheden waarin je dit moet kaderen kan je hier lezen: http://www.sparkle.be/news.htm#rev84

Over de juiste omstandigheden waarin je dit moet kaderen kan je hier lezen: http://www.sparkle.be/news.htm#rev84
* denotes required fields.