De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 15 december 2007, 00:48 uur
En hier de opstelling die ik door moest meten en rekenen... Waarbij ik de trillingstijd als functie van de afstand van het statief tot het bevestigingspunt van het touwtje bovenaan

0
geplaatst: 15 december 2007, 11:49 uur
Déja vu moment. En niet zo'n leuke...
Nachtmerrie's heb ik d'r van.
Natuurkundepractica uitvoeren en voor het uitwerken...
0
geplaatst: 15 december 2007, 11:53 uur
The Scientist schreef:
En hier de opstelling die ik door moest meten en rekenen... Waarbij ik de trillingstijd als functie van de afstand van het statief tot het bevestigingspunt van het touwtje bovenaan
Is die zin wel af?
0
geplaatst: 15 december 2007, 12:37 uur
Louis2703 schreef:
Wetenschappen waren ook niet meteen mijn geliefkoosde uurtjes destijds. Maar tegelijk heb ik toch ook een zeker nostalgisch gevoel

0
geplaatst: 15 december 2007, 13:59 uur
Ik heb nog steeds warme herinneringen aan het moment dat ik aan het duurste apparaat in het natuurkunde lokaal van onze middelbareschool mocht werken en deze na een aantal grondige proeven van mijn kant de geest gaf. Ik waste mijn handen uiteraard in onschuld, wist ik veel dat ik niet op alle knopjes tegelijk mocht drukken... Het moment dat alle wijzertjes plots doodvielen en er een lichte brandaroma uit het imposante apparaat opsteeg was een moment van ongekende euforie.
0
geplaatst: 15 december 2007, 14:39 uur
0
geplaatst: 15 december 2007, 14:45 uur
Haha, ja inderdaad 
Vraag me af wat t doel is van t meten van de trillingstijd met statief en touwtje en weet ik t
Maar misschien moet ik t maar niet willen weten....

Vraag me af wat t doel is van t meten van de trillingstijd met statief en touwtje en weet ik t

Maar misschien moet ik t maar niet willen weten....
0
geplaatst: 15 december 2007, 18:39 uur
Zin is inderdaad niet af lebowski...
en tje.. die bril, ik moest het geven aan allerlei mioddelbare scholieren, die de hele dag in een scheikundelab zaten.. dus hadden we het experiment ook maar naar het scheikundelab gehaald, en daar zijn brillen altijd verplicht
Ik heb me bij het zelf uitrekenen best vermaakt trouwens.. ik hou ervan als (enigszins) lange berekeningen uitkomen.
en tje.. die bril, ik moest het geven aan allerlei mioddelbare scholieren, die de hele dag in een scheikundelab zaten.. dus hadden we het experiment ook maar naar het scheikundelab gehaald, en daar zijn brillen altijd verplicht

Ik heb me bij het zelf uitrekenen best vermaakt trouwens.. ik hou ervan als (enigszins) lange berekeningen uitkomen.
0
geplaatst: 15 december 2007, 18:49 uur
Leuke foto Jelle! En wat een grappige site HiLL, ik heb het ook maar even geprobeerd:

0
geplaatst: 15 december 2007, 19:18 uur
lol meteen de Vogue nemen
Hij is goed gelukt. Mooist gelukt tot nu toe is die met Jorn 
Hij is goed gelukt. Mooist gelukt tot nu toe is die met Jorn 
0
geplaatst: 15 december 2007, 19:28 uur
Ja, ik vond dat Fall Fasion wel grappig. Het is namelijk herfst, en ik 'val'.
0
geplaatst: 19 december 2007, 21:39 uur
Even voorstellen :
Dat guitige witte kereltje op de voorgrond met zijn kleine toetsjes is Mellie onze mellotron ..is hij niet mooi?

Dat guitige witte kereltje op de voorgrond met zijn kleine toetsjes is Mellie onze mellotron ..is hij niet mooi?

0
djeffibrelich
geplaatst: 19 december 2007, 21:46 uur
prachtig!
maar die marshall head/orange cab combinatie achterin is nog mooier.
0
geplaatst: 20 december 2007, 12:08 uur
djeffibrelich schreef:
prachtig!
prachtig!
Gaat heen!
0
geplaatst: 20 december 2007, 12:49 uur
Ik word er bang van.. Ik zou die Rolling Stone laten liggen.
0
geplaatst: 20 december 2007, 12:54 uur
Op ons feesjte (fuif: no r'n b this time - part III, 8 december) kon je soms ook heel erg raar volk tegen komen 

* denotes required fields.