MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
*Saskia
bwahaha

Haha die HiLL

kArIzMa_TuRk

(afbeelding)

Ik in mijn natuurlijke habitat

Sietse
haha, mooie Jele.

En hier de opstelling die ik door moest meten en rekenen... Waarbij ik de trillingstijd als functie van de afstand van het statief tot het bevestigingspunt van het touwtje bovenaan

(afbeelding)

Had je daar nu echt die beschermbril voor nodig?

Déja vu moment. En niet zo'n leuke...
Nachtmerrie's heb ik d'r van.
Natuurkundepractica uitvoeren en voor het uitwerken...

The Scientist schreef:
En hier de opstelling die ik door moest meten en rekenen... Waarbij ik de trillingstijd als functie van de afstand van het statief tot het bevestigingspunt van het touwtje bovenaan

Is die zin wel af?

Louis2703 schreef:
Déja vu moment. En niet zo'n leuke...
Nachtmerrie's heb ik d'r van.
Natuurkundepractica uitvoeren en voor het uitwerken...

Wetenschappen waren ook niet meteen mijn geliefkoosde uurtjes destijds. Maar tegelijk heb ik toch ook een zeker nostalgisch gevoel

Ziet er erg saai uit Jelle. Sorry

Ik heb nog steeds warme herinneringen aan het moment dat ik aan het duurste apparaat in het natuurkunde lokaal van onze middelbareschool mocht werken en deze na een aantal grondige proeven van mijn kant de geest gaf. Ik waste mijn handen uiteraard in onschuld, wist ik veel dat ik niet op alle knopjes tegelijk mocht drukken... Het moment dat alle wijzertjes plots doodvielen en er een lichte brandaroma uit het imposante apparaat opsteeg was een moment van ongekende euforie.

Lin

en leuk om Jelle in zijn element te zien

Lin schreef:

en leuk om Jelle in zijn element te zien

Is meer Jelle en zijn element.

Lin
Haha, ja inderdaad

Vraag me af wat t doel is van t meten van de trillingstijd met statief en touwtje en weet ik t

Maar misschien moet ik t maar niet willen weten....

Zin is inderdaad niet af lebowski...

en tje.. die bril, ik moest het geven aan allerlei mioddelbare scholieren, die de hele dag in een scheikundelab zaten.. dus hadden we het experiment ook maar naar het scheikundelab gehaald, en daar zijn brillen altijd verplicht

Ik heb me bij het zelf uitrekenen best vermaakt trouwens.. ik hou ervan als (enigszins) lange berekeningen uitkomen.

Leuke foto Jelle! En wat een grappige site HiLL, ik heb het ook maar even geprobeerd:

(afbeelding)

lol meteen de Vogue nemen Hij is goed gelukt. Mooist gelukt tot nu toe is die met Jorn

Ja, ik vond dat Fall Fasion wel grappig. Het is namelijk herfst, en ik 'val'.

Even voorstellen :

Dat guitige witte kereltje op de voorgrond met zijn kleine toetsjes is Mellie onze mellotron ..is hij niet mooi?

(afbeelding)

djeffibrelich
prachtig!

maar die marshall head/orange cab combinatie achterin is nog mooier.

gaat heen!

djeffibrelich
jurado schreef:
gaat heen!

sorry jurado, maar wat wil je zeggen?

Ace
Wat een lol...

(afbeelding)

djeffibrelich schreef:
prachtig!

maar die marshall head/orange cab combinatie achterin is nog mooier.

Gaat heen!

Jezus Ees!! Wat een kop! (L)

Ik word er bang van.. Ik zou die Rolling Stone laten liggen.

Op ons feesjte (fuif: no r'n b this time - part III, 8 december) kon je soms ook heel erg raar volk tegen komen

(afbeelding)

(afbeelding)

Ace
HiLL schreef:
Jezus Ees!! Wat een kop! (L)

Haha, ik kan natuurlijk niet altijd lief lachen...

Gast
geplaatst: vandaag om 10:35 uur

geplaatst: vandaag om 10:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.