De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 9 september 2008, 17:39 uur

Aan het slapen tijdens Foals op Motel Mozaique. Ik ben die blonde jongen met de bruin/blauwe trui.
Ik hoop op veel lullige reacties

0
geplaatst: 9 september 2008, 18:43 uur
Stomme quote weggehaald, voordat nog meer mensen hun foto's verwijderen.
0
edris.
geplaatst: 9 september 2008, 19:08 uur
eXtrem onderlichaamactie.

Mijn hoofd zoals het eruit zou zien als je akelig dicht bij me zou staan en een stuk langer dan ik zou zijn en ik je zou aankijken.

Mijn hoofd zoals het er waarschijnlijk uit zou zien, als ik weleens zou lachen.

Beledigingen en lullige commentaren welkom, maar liever via PM.

Mijn hoofd zoals het eruit zou zien als je akelig dicht bij me zou staan en een stuk langer dan ik zou zijn en ik je zou aankijken.

0
geplaatst: 9 september 2008, 21:19 uur
@ itchy: Een vriend van me ging naar Goldfrapp ipv Foals, omdat hij Foals de Hadouken van Motel Mozaique vond(=veel jonge 'hippe' felgekleurde meisjes in het publiek). 

0
geplaatst: 9 september 2008, 21:39 uur
Leuk topic is dit geworden: nodigt zeker uit tot nog meer plaatsen van foto's (waar het uiteindelijk allemaal om draait) 
Voor mij mag alle commentaar achterwege blijven: zowel het geklier als het oooh en ahhhh. Gewoon foto's plaatsen zodat we eens kunnen zien wie er nu achter die nickname schuilt. Niet meer of minder. Vier pagina's gewauwel en vervolgens weer eens een fotootje schiet zijn doel wat voorbij lijkt me.
Bezempje en gewoon doorgaan waarvoor dit topic eigenlijk bestemd was? Foto's plaatsen!

Voor mij mag alle commentaar achterwege blijven: zowel het geklier als het oooh en ahhhh. Gewoon foto's plaatsen zodat we eens kunnen zien wie er nu achter die nickname schuilt. Niet meer of minder. Vier pagina's gewauwel en vervolgens weer eens een fotootje schiet zijn doel wat voorbij lijkt me.
Bezempje en gewoon doorgaan waarvoor dit topic eigenlijk bestemd was? Foto's plaatsen!
0
geplaatst: 9 september 2008, 21:43 uur
Sietse schreef:
Mods/Crew/Iemand kan ff al die zever worden verwijderd ofzo (en dat terwijl ik eigenlijk tegen al die censuur ben)
Mods/Crew/Iemand kan ff al die zever worden verwijderd ofzo (en dat terwijl ik eigenlijk tegen al die censuur ben)
Hele zooi berichten verwijderd. Is het speelkwartier nu afgelopen? (retorische vraag!)
0
geplaatst: 9 september 2008, 21:53 uur
Mij kennen de meesten al, maar ik wil jullie toch even voorstellen aan de vrouw die ervoor verantwoordelijk is dat ik binnenkort definitief in Berlijn woon 

0
Sheplays
geplaatst: 9 september 2008, 21:57 uur
Jemigdepemig, is het half jaar nu al om? 
Leuk, Lebowski!

Leuk, Lebowski!
0
geplaatst: 9 september 2008, 22:02 uur
Ik slik mijn beloofde cynische opmerkingen bij voorbaat in.
Complimenten Lebo. Het lijkt me de moeite.
Complimenten Lebo. Het lijkt me de moeite.

0
geplaatst: 9 september 2008, 22:49 uur
edris. schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Cool Madvillain shirt.

0
geplaatst: 10 september 2008, 00:12 uur
edris. schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Wel een rare pose, ik probeer het nu na te doen maar het lukt niet echt

Mijn "Verdachte-roze-spullen-op-de-achtergrondalaram" slaat aan

Of is dat je zus haar kamer? (of van je lief?)

0
geplaatst: 10 september 2008, 09:28 uur
Ja, leuke dame. Die gast met het Oboema-kapsel is ook tof!.
0
DonDijk
geplaatst: 10 september 2008, 10:47 uur
Ik zit graag op stenen met water achter me. Leuk he?? Mooi he?? OOOhhhhhh

0
geplaatst: 10 september 2008, 10:58 uur
Kos schreef:
Ja, leuke dame. Die gast met het Oboema-kapsel is ook tof!.
Ik meende Carlos Valderrama duidelijk te herkennen.Ja, leuke dame. Die gast met het Oboema-kapsel is ook tof!.
0
geplaatst: 10 september 2008, 12:51 uur
DonDijk schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Zou een zonnebril niets zijn?
0
DonDijk
geplaatst: 10 september 2008, 13:27 uur
AGE-411 schreef:
(quote)
Thanks for the tip boy!

0
geplaatst: 10 september 2008, 21:03 uur
Weten jullie wat het is? Het is niet dat ik mijzelf bijzonder serieus neem, verre van zelfs. Het is ook niet dat ik echt heel erg opgewonden wordt van woorden als 'pijpen' of 'penis'. Ook een grapje (al dan niet sarcastisch) vind ik vaak helemaal niet vervelend.
Alleen heb ik het idee dat op een aantal topics op MuMe wat users uit verveling rondhangen en dan maar op elk bericht wat flauws regeren en er daarna lekker lang melig over door blijven blaten. Of het heel vervelend of niet is, wil ik best in het midden laten. Maar leuk om te lezen is het over het algemeen voor weinigen. Het zou gewoon veel leuker zijn als die tijd hier in wat zinnigere opmerkingen, recensies of discussies over muziek gestopt worden
Alleen heb ik het idee dat op een aantal topics op MuMe wat users uit verveling rondhangen en dan maar op elk bericht wat flauws regeren en er daarna lekker lang melig over door blijven blaten. Of het heel vervelend of niet is, wil ik best in het midden laten. Maar leuk om te lezen is het over het algemeen voor weinigen. Het zou gewoon veel leuker zijn als die tijd hier in wat zinnigere opmerkingen, recensies of discussies over muziek gestopt worden

0
geplaatst: 10 september 2008, 22:18 uur
luc011190 schreef:
Of het heel vervelend of niet is
Of het heel vervelend of niet is
Ja, dat is heel vervelend. Dat hoef je niet in het midden te laten.
* denotes required fields.