De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 14 september 2008, 17:16 uur
Lin schreef:

het aantal loslopende apen viel een beetje tegen vond ik, maar het was wel leuk inderdaad

het aantal loslopende apen viel een beetje tegen vond ik, maar het was wel leuk inderdaad
Hmm, vorig jaar liepen overal apen los. Eigenlijk zaten alleen de echt grote apen vast zoals Gorilla's, Chimpansees en Oerang Oetangs. De rest liep vrij rond in het park.
Zoals deze:
en deze:
0
geplaatst: 14 september 2008, 18:30 uur
In dat hele park geen chimpansee gezien, er liepen wel wat apen, maar hoog in de bomen of toch achter de (lage) hekken... niet echt bijzonder maar goed, was toch een leuke dag 

0
geplaatst: 14 september 2008, 19:19 uur
haha, ach ja, ben er niet rouwig om, heb ongeveer 300 foto's van andere apen, als we alles zouden moeten zien dan liep ik er waarschijnlijk nu nog rond 

0
geplaatst: 14 september 2008, 22:28 uur
Hee... een Moi Non Plus sticker.. die heb ik in het voorprogramma van Liars nog gezien... bekenden van je Sietse?
0
geplaatst: 14 september 2008, 23:10 uur
Ik heb zowaar 3 stickers die op die laptop te zien zijn. en dan bedoel ik niet die nee/nee sticker 

0
geplaatst: 15 september 2008, 00:13 uur
Ik heb er twee. Eentje op mijn compu en eentje op mijn brievenbus. 

0
geplaatst: 15 september 2008, 11:48 uur
Kan één van de moderators naast wat vage berichten ook een vage foto verwijderen? Alvast bedankt.
0
geplaatst: 16 september 2008, 11:54 uur
0
geplaatst: 16 september 2008, 11:58 uur
Heh, die kunnen ze zo overnemen voor promotiemateriaal. Prachtig!
0
geplaatst: 16 september 2008, 12:27 uur
Niks al te speciaal eigenlijk, een Sony Cybershot, 7 megapixel en met optie om breedbeeldfotos te maken. Kan (of kon, want is ook alweer een jaartje oud) je gewoon in elke winkel kopen.
Dankjewel iig
Maar het hielp ook dat de omgeving erg mooi was.
Dankjewel iig
Maar het hielp ook dat de omgeving erg mooi was.
0
geplaatst: 16 september 2008, 13:22 uur
KampF schreef:
Leuk kuifje/weerborstel

Ook de foto's van Onderhond mogen er best wezen, al stroken ze niet echt bij het beeld dat ik van hem had gevormd: als een cyberfreak.
0
DonDijk
geplaatst: 16 september 2008, 18:56 uur
Frank dé kutscheids der kutscheidsen

De enige scheids in Nederland die openlijk durft uit te spreken dat ie het heerlijk vindt om kaarten te geven.
Toch?Frank??

De enige scheids in Nederland die openlijk durft uit te spreken dat ie het heerlijk vindt om kaarten te geven.
Toch?Frank??

0
geplaatst: 16 september 2008, 19:06 uur
AFC - Go Ahead op veld 6 van AFC?
Lijkt me niet bepaald om de hoek!
Lijkt me niet bepaald om de hoek!
0
geplaatst: 16 september 2008, 19:43 uur
DonDijk schreef:

Toch?Frank??

Toch?Frank??

0
geplaatst: 16 september 2008, 19:45 uur
Nee, Amsterdam is niet bepaald naast de deur nee. Ik fluit het hoogste niveau in het jeugdvoetbal en dan word je landelijk ingezet. Maar zo kom je nog eens ergens...

* denotes required fields.