De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 5 november 2008, 09:38 uur
Leuke foto`s Fiek
Ik wist niet dat helloween zo leefde in Nederland.
En dit is precies waar het in een ander topic over gaat. Nogal beledigende opmerking en totaal niet grappig.
Ik wist niet dat helloween zo leefde in Nederland. davidqotsa schreef:
Vooral die scheve tanden zijn goed gelukt, zoals het een echte piraat betaamt.
Vooral die scheve tanden zijn goed gelukt, zoals het een echte piraat betaamt.
En dit is precies waar het in een ander topic over gaat. Nogal beledigende opmerking en totaal niet grappig.

0
geplaatst: 5 november 2008, 10:01 uur
platedraaier schreef:

Ik snap het ook niet, maar zo'n opmerking is niet leuk nee.. Scheef staan ze zeker niet. Misschien hele flauwe grap?
0
jeko
geplaatst: 5 november 2008, 10:09 uur
Volgens mij doelt davidqotsa op dat skelet en niet op jou hoor musicfriek
en is dat de 'grap'.
en is dat de 'grap'.
0
geplaatst: 5 november 2008, 10:12 uur
Ja, die ziet er ook echt uit als een piraat 
Maar ik wil van een mug geen olifant maken, dus laat maar verder

Maar ik wil van een mug geen olifant maken, dus laat maar verder

0
geplaatst: 6 november 2008, 11:11 uur
Ja, zelf gedaan, met nepbloed, as en schmink. Maar dat is omdat ik in House of Shock stond in Walibi, anders zou ik niet zo fanatiek Halloween vieren. 

0
geplaatst: 19 november 2008, 15:53 uur
KampF schreef:
Entroducing!
Entroducing!
Ja! Dat lijkt me wel een leuk idee. Platenhoezen 'naspelen', fotootje ervan nemen en dan op MuMe gooien. Dat wordt nog lachen geblazen ....
0
geplaatst: 19 november 2008, 18:54 uur
herman schreef:
gave foto Woody!
gave foto Woody!
dank u!
KampF schreef:
Entroducing!
Entroducing!
Ik moest even opzoeken wat je bedoelde. maar ik kende de hoes wel toen ik hem zag, maar ik twijfel of mijn vriendin die kent.

misja82 schreef:
mooi fotootje woody, 1600 asa?
mooi fotootje woody, 1600 asa?
Geloof het wel. Ik heb de kleuren wat aangepast bij deze foto. dat doe ik eigenlijk zelden maar bij deze kreeg het een wat warmer effect.
0
Sietse
geplaatst: 20 november 2008, 09:38 uur
Ik met Manuel (die jullie niet kennen)

check die pose
of deze (wederom in Munchen)

check die pose

of deze (wederom in Munchen)

0
geplaatst: 20 november 2008, 12:59 uur
essence schreef:
Ja! Dat lijkt me wel een leuk idee. Platenhoezen 'naspelen', fotootje ervan nemen en dan op MuMe gooien. Dat wordt nog lachen geblazen ....
Kijk voor de fun eens op http://www.sleeveface.com/. Lache !!!
0
geplaatst: 20 november 2008, 19:48 uur

M'n trui en de balkonnetjes strijden om het fleurigst. Ik won.
0
geplaatst: 21 november 2008, 23:44 uur
ok, als sietse het aandurft om een foto van zichzelf met een pseudo homo-erotische blik te posten kan ik natuurlijk niet achterblijven.

al kijk ik volgens mij eerder alsof ik iets heel erg vies zie. waarvoor ik het heerschap ter rechter zijde mijn oprechte en welgemeende excuses aanbied.

al kijk ik volgens mij eerder alsof ik iets heel erg vies zie. waarvoor ik het heerschap ter rechter zijde mijn oprechte en welgemeende excuses aanbied.
0
geplaatst: 22 november 2008, 11:39 uur
Haha, mooi gezegd graf.
Is die foto trouwens opdezelfde dag gemaakt als de vorige? Of heb je hetzelfde shirt+tas aan?
Is die foto trouwens opdezelfde dag gemaakt als de vorige? Of heb je hetzelfde shirt+tas aan?
* denotes required fields.