MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Ik vind het in ieder geval erg indrukwekkende foto's!

En van harte gefeliciteerd!

Berichten over en foto's van de cribs van we tigers en blabla verplaatst naar De Site > Gebruikers > MuMe 'Cribs'

Daarbij gingen ook de complimenten en felicitaties van aERodynamIC en KampF mee, dus die quote ik dan nog maar even hier:

KampF schreef:
Mooie foto's Onderhond en tigers. Gefeliciteerd Onderhond!
aERodynamIC schreef:
O ja, de pics van OH zijn schitterend (en van harte trouwens).

Zo dat waren alle complimenten maar wel degelijk gemeend

Dubstep-a-Gogo in Theater de Kikker. Met appleblim (die helaas niet kwam opdagen), Time en Elemental:

(afbeelding)
spacen en afwachtend van wat de nacht zou gaan brengen.

(afbeelding)
en dit werd dus gebracht. de linker, voor de goede orde.

(afbeelding)
en een overzichtsfoto.

Foto's zijn helaas niet van mijn hand, dus voor complimentjes of boekingen naar nikanika.com.

Toch wil ik het ook hier zeggen: wat een prachtige foto's . Met name de eerste vind ik helemaal geweldig.

Gallow
Ook de 3e is gaaf, hoor ik daar iemand satanic rave party zeggen?

Ja, het is heel grappig. De traditionele muziekfotograferen mopperen over inkomstenverlies, maar de digitale revolutie heeft een generatie aan jonge topfotografen opgeleverd waar je bang van wordt. Gedreven gasten (en vrouwen, zoals in dit geval) die het nog puur doen om wat terug te geven aan het publiek en de organisatie.

Afgezien dan van het feit dat bij werkelijk íeder concert minstens zes man met een lens staan te pielen, of er tachtig cameratelefoons omhoog gehouden worden, maar dat terzijde.

Gallow schreef:
Ook de 3e is gaaf, hoor ik daar iemand satanic rave party zeggen?

http://www.naarhouse.nl/

.

Sietse
Ik kon helaas niet, maar die feestjes in Utrecht zijn altijd wel leuk.

handsome_devil
nu ik toch lekker bezig ben, mijn oor:

(afbeelding)

6,5,4 mm voor de geïnteresseerden.

, nu nog zo'n schotel door je lip

SillyWilly
Voor de geïnteresseerden: wat mooie plaatjes vanuit Val Thorens, genomen tijdens de afgelopen week. De bewolking was wel aanwezig, maar leverde mooie plaatjes op vanaf grote hoogte...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Op de 3e, 5e en deze laatste foto is in de verte de Mont Blanc te zien. De afstand bedraagt hier ongeveer 70 kilometer, maar vorig jaar vanuit Les Deux Alpes was de berg vrijwel net zo goed zichtbaar bij een afstand van 110 km. Het zichtbare gebied naar alle kanten is enorm...

Wauwie mooie foto's. Met name die 2e, echt prachtig.

Ik krijg spontaan zin in wintervakantie, hoezeer ik nu toch ook weer naar het lenteweer verlang.

Holy. Echt schitterend.

SillyWilly schreef:

Op de 3e, 5e en deze laatste foto is in de verte de Mont Blanc te zien.

Op de 3e foto is in het midden in de verte de Grivola te zien en rechts daarvan de Gran Paradiso met onmiddelijk daarnaast de Ciarforon. Ik bedoel, als we toch bezig zijn met benoemen

Sietse
Mooie foto's...beter dan dat skiën als je het mij vraagt

en GG niet zo opscheppen heh

Sir Spamalot (crew)
En ik maar denken dat ik iets kende van de bergen in de Alpen, prachtfoto's, SillyWilly, en ... mag ik eentje lenen als bureaublad op mijnen peecee?

SillyWilly
GrafGantz schreef:
Op de 3e foto is in het midden in de verte de Grivola te zien en rechts daarvan de Gran Paradiso met onmiddelijk daarnaast de Ciarforon. Ik bedoel, als we toch bezig zijn met benoemen

Haha, we hebben te maken met een kenner! Bergbeklimmer of mede-wintersportliefhebber (of beide)? Van foto 2 weet ik wel dat nét links van het midden La Meije staat (mij bekend vanuit Les Deux Alpes) en de drie piekjes daar rechts van waren zichtbaar vanuit Le Corbier, maar daar ken ik de naam niet van...

Sir Spamalot schreef:
En ik maar denken dat ik iets kende van de bergen in de Alpen, prachtfoto's, SillyWilly, en ... mag ik eentje lenen als bureaublad op mijnen peecee?

Dat mag gerust hoor, hoewel ik het van de laatste foto wat dubieus zou vinden...

Hm, die drie piekjes rechts van La Meije weet ik niet, ik ben niet zo bekend met de Ecrins eigenlijk. Ik kom sowieso alleen in de zomer in de Alpen, dus met al die sneeuw is voor mij extra moeilijk te zien wat wat is.

Jij lijkt op mijn vriendin!

Feestje van zaterdag. Van boven naar beneden: ik, Midfield General (oprichter van Skint Records van o.a. Fatboy Slim) en publiek.

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Vorige week een weekje op wintersport geweest in Oostenrijk. Hier een paar fotootjes in de sneeuw:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

herman schreef:
Feestje van zaterdag. Van boven naar beneden: ik, Midfield General (oprichter van Skint Records van o.a. Fatboy Slim) en publiek.

Ziet er druk uit

Helaas mis ik de Technics

Kingsnake
herman schreef:

(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)

Wordt er tegenwoordig niet meer met 12" gedraaid?
Zo te zien gebruiken jullie ceedeespelerds...

De technics staan er vaak wel bij, maar deze keer was het niet nodig.

@Kingsnake: 12" zie je steeds minder, alhoewel er ook wel dj's zijn die met Serato draaien en zo met plakken vinyl cd's of digitale muziek aansturen.

Gaaf Herman dat je voor zo'n groot publiek mag draaien. Doe je wel vaker uiteraard, maar het blijf toch tof.

Tsja, Midfield General heeft met Fatboy Slim wel 's voor 30.000 man gestaan. Da's toch andere koek. Wel een superaardige man trouwens. Heel down to earth. En liefhebber van het Nederlands voetbal (hij was zelfs wel 's bij AZ geweest) ook nog.

Maar het is zeker wel leuk en ik zag dat mijn dj alter ego zelfs al fans heeft op partyflock.

Sietse
herman schreef:

(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)

Die laatste had ik eigenlijk niet herkend, Herman, het is dat je het erbij zegt

maar tof man.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Hier ik (zang) op muziekavonden van mijn school.
we speelden het liedje Blood Brother van Bruce Springsteen.
we kregen staande ovatie na het optreden

Kingsnake
Netjes geknipt en geschoren voor de zomer/lente:

(afbeelding)

Nice Tatoo's..........

Gast
geplaatst: vandaag om 16:07 uur

geplaatst: vandaag om 16:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.