De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2009, 13:49 uur
De boy in het geel komt wat lullig in, maar ik heb het idee dat de man in balbezit overeind blijft en voordeel gaat hebben van de halfbakken ingreep van de man in het geel.
Volgende foto graag...
Volgende foto graag...
0
Sheplays
geplaatst: 8 september 2009, 14:18 uur
Die voorste duwt de gele dus die is waarschijnlijk op de gele ingesprongen terwijl die een sliding maakte.
0
geplaatst: 8 september 2009, 14:30 uur
Sheplays schreef:
Die voorste duwt de gele dus die is waarschijnlijk op de gele ingesprongen terwijl die een sliding maakte.
Met deze scherpe arendsblik heeft u de prijs van de dag gewonnen: één dag gratis scheidsrechteren onder supervisie van Cygnus!
0
geplaatst: 10 september 2009, 17:50 uur
Het lijkt je avatar wel - geen wonder dat mensen in Utrecht gaan stamelen; of ben je dan incognito - als dat je dan je laken over je heen hebt? 

0
geplaatst: 11 september 2009, 12:53 uur
itchy schreef:
Mensen in Utrecht stamelen? Ik begrijp je bericht niet...
Mensen in Utrecht stamelen? Ik begrijp je bericht niet...
Als in stotteren, van angst - dat was gewoon grappig bedoeld - ik vind het wel een leuke foto. Dit weekend trouwens lokale acts, o.a. Lilian Hak, in Ekko (gratis ivm uitweekend) - ik ben weekendje weg. Ekko is trouwens een leuke zaal voor nwe acts - eind okt (op een do) The XX.
0
geplaatst: 12 september 2009, 16:26 uur
(schaamteloze copy van MM)
Lekker een weekje op Santorini achter de rug. Relax, prachtig weer, koddige dorpjes, heerlijk hotel en vooral niks echt hoeven doen. Uiteraard horen daar ook weer wat fototjes bij. Hieronder een kleine selectie die telkens doorverwijzen naar een gallery op m'n eigen blogje.
Hotel:

Dorpjes:

Natuur:

Sunsets:

De rest:

Lekker een weekje op Santorini achter de rug. Relax, prachtig weer, koddige dorpjes, heerlijk hotel en vooral niks echt hoeven doen. Uiteraard horen daar ook weer wat fototjes bij. Hieronder een kleine selectie die telkens doorverwijzen naar een gallery op m'n eigen blogje.
Hotel:

Dorpjes:

Natuur:

Sunsets:

De rest:

0
geplaatst: 12 september 2009, 17:40 uur
Nicholas123 schreef:
Mooie pics, Onderhond.
Mooie pics, Onderhond.
Heb eigenlijk nooit lelijke pics van zijn hand gezien. Deze vind ik ook weer erg fraai!
0
geplaatst: 12 september 2009, 17:52 uur
Die zijn er uiteraard ook genoeg, maar die plaats ik niet online 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 september 2009, 18:01 uur
Mooi gedaan, onderhond. Ik zie graag landschappen, panorama's en bergen, dus mijn applaus heb je.
0
geplaatst: 12 september 2009, 18:08 uur
Op vakantie kan ik het zeker wel pruimen. Maar niet om een heel jaar in onze inheemse natuur te wonen. En als ik dan ook echt moet kiezen, kies ik voor de stad.
Maar erg veel zin om eens wat verder te trekken dan Europa, ook deels om wat meer natuur te verkennen. 't is alleen zo duur allemaal.
Maar erg veel zin om eens wat verder te trekken dan Europa, ook deels om wat meer natuur te verkennen. 't is alleen zo duur allemaal.
0
Sietse
geplaatst: 13 september 2009, 22:21 uur
haha, wat doe je in hemelsnaam.
Werk je tegenwoordig uit bij een begrafenis onderneming?
Werk je tegenwoordig uit bij een begrafenis onderneming?
0
geplaatst: 13 september 2009, 23:17 uur
Valt best mee. Heb zelf voor vakantie werk op een begraafplaats gewerkt. De nabestaanden waren altijd dankbaar als de graven er goed onderhouden uitzagen. En onderling hadden we een prettige sfeer. In de koffiekamer werd heel wat afgelachen.
0
geplaatst: 14 september 2009, 06:30 uur

Frans Bulletje, eind oktober onze nieuwe aanwinst in de familie, momenteel net drie weken oud.
0
stuart
geplaatst: 14 september 2009, 10:15 uur
Oh...."grappig''(positief bedoeld); als je met iemand contact hebt (internet / telefonisch) of je leest er berichten van heb je (soms) een bepaald 'beeld' van iemand en dan zie je die persoon in het echt en dan is het nogal eens (heel) anders.....
(je ziet niet letterlijk een gezicht voor je, maar jouw "beeld" van die persoon 'past' niet bij zijn/haar gezicht)
(je ziet niet letterlijk een gezicht voor je, maar jouw "beeld" van die persoon 'past' niet bij zijn/haar gezicht)* denotes required fields.