MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Bij Gullfoss.

@OldRottenhat: erg mooie foto's, chapeau. In het begin heb ik twee keer moeten kijken of er nergens 1) een copyrighttekentje op stond en 2) of het nu echt geen schilderij was. Adembenemend.

Bedankt voor de reacties! Het voorkantje van die cd is inderdaad Gullfoss in IJsland, zelfde locatie als foto #7 (die waar ik zelf ook op sta).

OldRottenhat schreef:
Foto's van mijn twee weken durende vakantie in IJsland:

(afbeeldingen)

Schitterende foto's Vooral de wolken op foto 2, 3 en nummero laatst.

OldRottenhat schreef:
Bedankt voor de reacties!

Werkelijk geweldige foto's.

Afgelopen weekend was het hier vlakbij (in Olen) een festivalletje, nl. de Gladiolen met o.m. Admiral Freebee, Daan, De Mens, De Kreuners, Customs & Sound of Stereo. Tijdens Sound of Stereo werd ik plots, zonder dat ik het wist, omhoog gehesen door 2 vrienden. Ik besloot om maar even mee te spelen met deze foto als gevolg:

(afbeelding)

PS: Die foto's van IJsland zijn echt verbluffend mooi

Je lijkt nog best veel op je avatar

boomkat
Een bos krullen is sowieso baas .

The Oath
Spanje vorig jaar

(afbeelding)

sq
Op de site van Roskilde kan je de festivalposter naar eigen wens invullen. Achtergrondfoto is daadwerkelijk een foto door mij gemaakt op Roskilde 2006

(afbeelding)

sxesven
The Oath schreef:
Spanje vorig jaar

(afbeelding)

Ik snap hem niet?

Lin

(afbeelding)

Onze Aidee, inmiddels alweer 6,5 maand oud, zegt even hallo tegen alle MuMe-ers

sxesven schreef:
(quote)

Ik snap hem niet?

sxesven schreef:
(quote)

Ik snap hem niet?

Aidee

sxesven schreef:
(quote)
Ik snap hem niet?

Pfff, gelukkig geen grapjes over de harige armen van Lin. Zo'n geboorte gooit de hele hormonenhuishouding overhoop !

sq
Gaat snel met Aidee. Maareh.. nog geen top 10

http://www.musicmeter.nl/user/34449

Leuke foto, wel

Lin
Jeetje wist niet eens dat Aidee al een account had hahaha, zal er snel eens even met haar voor gaan zitten
Weet ook niet hoe ik een top 10 moet invoeren als Aidee haar wachtwoord enzo niet weet

@ pjh: sssst

Sheplays
Aidee

Alweer een half jaar....

Zorin
@ Plopkesteeksel; jij rijst/stijgt als een 'heilige' boven de menigte uit met die armen zo..... .

@ Aidee: helder koppie heb jij....

pjh1967 schreef:
Pfff, gelukkig geen grapjes over de harige armen van Lin. Zo'n geboorte gooit de hele hormonenhuishouding overhoop !

En nog even terug over mijn foto van enkele dagen terug:
mijn broer stond blijkbaar niet al te ver achter mij en heeft een stukje gefilmd. Dat zal ik dan ook maar even delen, ook al is het geen foto.

En nee, ik had echt niet te veel gedronken. Ik ben gewoon een schrale aap.

Berichten verplaatst naar Muziek > Muziekgames > Zoek de 72 bands

Dank je Lin.

pjh1967 schreef:

Hm... alweer een foto van mijn dochter hier. En mijn armen staan er ook al ongevraagd op.

Eigentijdse interpretatie van Samson?

U zegt?

Gast
geplaatst: vandaag om 03:59 uur

geplaatst: vandaag om 03:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.