De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2010, 14:14 uur
@OldRottenhat: erg mooie foto's, chapeau. In het begin heb ik twee keer moeten kijken of er nergens 1) een copyrighttekentje op stond en 2) of het nu echt geen schilderij was. Adembenemend.
0
geplaatst: 19 mei 2010, 18:48 uur
Bedankt voor de reacties! Het voorkantje van die cd is inderdaad Gullfoss in IJsland, zelfde locatie als foto #7 (die waar ik zelf ook op sta).
0
geplaatst: 20 mei 2010, 17:54 uur
OldRottenhat schreef:
Foto's van mijn twee weken durende vakantie in IJsland:
(afbeeldingen)
Foto's van mijn twee weken durende vakantie in IJsland:
(afbeeldingen)
Schitterende foto's
Vooral de wolken op foto 2, 3 en nummero laatst.
0
geplaatst: 20 mei 2010, 19:30 uur
0
geplaatst: 23 mei 2010, 19:27 uur
Afgelopen weekend was het hier vlakbij (in Olen) een festivalletje, nl. de Gladiolen met o.m. Admiral Freebee, Daan, De Mens, De Kreuners, Customs & Sound of Stereo. Tijdens Sound of Stereo werd ik plots, zonder dat ik het wist, omhoog gehesen door 2 vrienden. Ik besloot om maar even mee te spelen met deze foto als gevolg:

PS: Die foto's van IJsland zijn echt verbluffend mooi

PS: Die foto's van IJsland zijn echt verbluffend mooi

0
geplaatst: 29 mei 2010, 12:19 uur
0
geplaatst: 29 mei 2010, 12:24 uur

Onze Aidee, inmiddels alweer 6,5 maand oud, zegt even hallo tegen alle MuMe-ers

0
geplaatst: 29 mei 2010, 18:25 uur
Pfff, gelukkig geen grapjes over de harige armen van Lin. Zo'n geboorte gooit de hele hormonenhuishouding overhoop ! 

0
geplaatst: 29 mei 2010, 18:27 uur
0
geplaatst: 29 mei 2010, 19:17 uur
Jeetje wist niet eens dat Aidee al een account had hahaha, zal er snel eens even met haar voor gaan zitten

Weet ook niet hoe ik een top 10 moet invoeren als Aidee haar wachtwoord enzo niet weet

@ pjh: sssst

Weet ook niet hoe ik een top 10 moet invoeren als Aidee haar wachtwoord enzo niet weet

@ pjh: sssst

0
Zorin
geplaatst: 29 mei 2010, 20:53 uur
@ Plopkesteeksel; jij rijst/stijgt als een 'heilige' boven de menigte uit met die armen zo.....
.
@ Aidee: helder koppie heb jij....
.@ Aidee: helder koppie heb jij....

0
geplaatst: 29 mei 2010, 21:41 uur
pjh1967 schreef:
Pfff, gelukkig geen grapjes over de harige armen van Lin. Zo'n geboorte gooit de hele hormonenhuishouding overhoop !

En nog even terug over mijn foto van enkele dagen terug:
mijn broer stond blijkbaar niet al te ver achter mij en heeft een stukje gefilmd. Dat zal ik dan ook maar even delen, ook al is het geen foto.

En nee, ik had echt niet te veel gedronken. Ik ben gewoon een schrale aap.
0
geplaatst: 30 mei 2010, 16:44 uur
0
geplaatst: 1 juni 2010, 17:17 uur
pjh1967 schreef:
Hm... alweer een foto van mijn dochter hier. En mijn armen staan er ook al ongevraagd op.

* denotes required fields.