MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Yann Samsa
Haha, zo grappig... ik lach me rot. Als jij kritiek wil geven op mijn idealen, en dan nog zonder enige onderbouwde stellen, doe maar hoor. Maar ten eerste is dit verboden op de site en ten tweede is dat echt laag bij de grond. Wow, ik mag hier niet eens een foto posten zonder dat iemand, op een kinderachtige manier, een reactie wil uitlokken (En hé, het is nog gelukt ook. Nja: dat negeren is mij nooit echt goed gelukt... )

Ps: die t-shirt komt van Cuba zelf, dus die zin klopt niet.
En - zoals velen tegen mij zeggen - het kan ook Bob Marley zijn op mijn t-shirt hé

Nja. Je ziet: ik ga er maar luchtig op reageren hé

Heb je de tekst bij het T-shirt wel goed gelezen, Ferre?

Yann Samsa
Waarom? Oh nee, ik voel het aankomen: ik heb ergens een serieus beschamende fout gemaakt door te snel te reageren.. Wat is er?

Ik lees er in ieder geval helemaal geen kritiek in op jouw idealen. Het gaat ook niet over jouw T-shirt, maar over dat je op een T-shirt, verkocht in een winkel owned by the Gap, kan terecht komen, zelfs al heb je heel je leven gestreden tegen kapitalistische krachten.

Yann Samsa
Dat dacht ik ook ja. En dat is volgens mij wel om een soort van kritiek te uiten, of om spottend uit de hoek te komen en reactie uit te lokken. Nu ja, ik laat het hierbij...
Want ik heb al veel meegemaakt dat ik op MuMe zaken anders interpreteer, of omgekeerd: dat anderen mijn bericht verkeerd interpreteer. Ik denk dat dit komt omdat er in de Westhoek ander taalgebruik is, met andere nuances, etc. Wat ik bedoel is: die prent was waarschijnlijk enkel als grap bedoelt, en vele vinden het stom dat ik zo reageer. Maar ik denk dat vele Westvlamingen zo zouden reageren, aangezien wij - ja dat geef ik toe - ons echt veel sneller persoonlijk aangevallen voelen i.t.t. Nederlanders.

ik vind dat het plaatje gewoon een ironisch feit weergeeft.

Yann Samsa
Dat wel ja, idd...

Eigenlijk ook vergelijkbaar met de Boeddha, die zijn hele leven aan mensen heeft geleerd denkbeelden te overstijgen en geen god(en) te aanbidden, juist van hem maakt men een beeld om hem te vereren als een god.

Ferre Clabau is in ieder geval een knappe jongen. Ook al heeft hij dan een Eminem-trui.

Yann Samsa
Heb ik gevonden in een doos op de rommelmarkt/vlooienmarkt, met opschrift: 'gratis mee te nemen' . En op dat moment luisterde ik zo graag naar 'Sing For The Moment', dus waarom niet ?

@ Kronos: hé inderderdaad, gelijk heb je. En zo zijn er wss nog voorbeelden. Wel jammer voor de persoon in questie, en de mensen die achter hem staan - worden dan geconfronteerd met zo een zaken.

Ferre Clabau schreef:
Die zat in een bak van de rommelmarkt, met opschrift 'gratis mee te nemen' . En op dat moment luisterde ik zo graag naar 'Sing For The Moment', dus waarom niet?

Omdat een man principes moet hebben? Verder leuke foto's hoor. Living the good life.

Yann Samsa
Ach, ik ben daar niet vies van hoor. En misschien kan ik later er nog iemand mee plezieren op een rommelmarkt - als hij dat ook niet erg vindt hé. Jouw foto's, ik herinner me er te hebben gezien een tijd geleden in dit topic, zijn alvast ook te bestempelen onder 'living the good life' volgens mij toch. Ze zien er tof uit

Nope, ik ben niet op foto's te bewonderen. Alhoewel ik wel laatst gevangen ben op een plaat door hiphopinjesmoel. En een keer staat mijn hand op de foto van HHL. Allebei tijdens concerten gemaakt a.k.a. du goede leven.

du leven is goed, jwz

Yann Samsa
Hmm, en toch zou ik zweren dat je een tijd geleden foto's hebt gepost van jij bij vrienden thuis ofzo. En je was behoorlijk kleerrijk gekleed, dat herinner ik me.

Kronos schreef:
Eigenlijk ook vergelijkbaar met de Boeddha, die zijn hele leven aan mensen heeft geleerd denkbeelden te overstijgen en geen god(en) te aanbidden, juist van hem maakt men een beeld om hem te vereren als een god.

Mwoah, onvergelijkbare grootheden, Che G. was aan het eind van zijn carrière gewoon een huurling hoor, uurtje factuurtje.

GrafGantz schreef:
Goed met de dames? Z'n eigen date wilde niet eens met hem op de foto

Ik vraag me inderdaad ook af of wat Slowgaze daar beweert wel klopt.

The Oath schreef:
Wat doe je voor zo'n kapsel te bekomen?

Niet naar de kapper gaan.

Ferre Clabau schreef:
@ Kronos: hé inderderdaad, gelijk heb je.

Misschien heb jij ook wel gelijk en was het als kritiek bedoeld. Ik weet het niet.

lebowski schreef:
Mwoah, onvergelijkbare grootheden, Che G. was aan het eind van zijn carrière gewoon een huurling hoor, uurtje factuurtje.

Ik vergeleek hen ook niet in grootheid. Ik vergeleek hen zelfs helemaal niet. Enkel het ironische gegeven.

lebowski schreef:
(quote)

Lijkt me een beetje lastig: factuurtje opstellen en versturen vanuit de Boliviaanse binnenlanden.

Hij was een levende legende en die zie je niet graag kapotgemaakt door wokkelpraat (over factuurtjes). Of heb jij nooit van die mooie witte boeken, de zgn. Kritische Bibliotheek, van Uitgeverij Van Gennep (Rob van Gennep) in huis gehad? Vroeger keek je hoeveel witte boeken iemand inde kast had, was een graadmeter van linksheid.

Wil je een andere zijde van Che zien? Ga dan naar The Motorcycle Diaries, mooie film!

Yann Samsa
The Motorcycle Diaries; Angrijpende film inderdaad!
Maar over die boeken heb ik nog niet gehoord Mjuman, het klinkt wel interessant. Over wat handelen ze? Zijn ze nog te vinden?...

Ferre Clabau schreef:
Hmm, en toch zou ik zweren dat je een tijd geleden foto's hebt gepost van jij bij vrienden thuis ofzo. En je was behoorlijk kleerrijk gekleed, dat herinner ik me.

Nope. Kan ook niet, ik heb geen vrienden.

Yann Samsa
Wil je mijn vriend zijn ?

Mjuman schreef:
Wil je een andere zijde van Che zien? Ga dan naar The Motorcycle Diaries, mooie film!

Twee keer gezien Mju, prachtige film, over een zeer jonge Che. Ook zijn dagboeken heb ik in huis en gelezen. Hij was een levende legende, zoals jij terecht stelt. Maar een kritische noot is blijkbaar gelijk wokkelpraat, wat dat ook zijn moge.

Prachtige foto's, hierboven.

*hoopte stiekem op een foto van Beeswax*

Ze is te oud voor je Arrie.

(afbeelding)
By the powers invested in me by tabloid-reading imbeciles, I pronounce you guilty of paedophilia!

Ik ben eigenlijk te jong voor haar, ze valt op meer op mannen van zo rond de 828.

Yann Samsa
@ Ploppesteksel: Monkey Dust!
Hé, Beeswax, heb je geen foto?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:07 uur

geplaatst: vandaag om 15:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.