MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Leuke foto. Heb je hem achter de schermen opgezocht?

Arrie schreef:
En de artiest is Perfume Genius.

De lo-fi getormenteerde zanger (zie je toch wel vaker bij gay artiesten) met toch wel een bijzonder album

Soms vraag je je bij bepaalde artiesten af hoe ze er uit zien. De zang bij Perfume Genius is erg 'huilie huilie' (ik weet nog steeds niet wat ik nou van dat album moet vinden). Ik stelde me daar een heel erg schuchtere persoon bij voor, ook wat uitstraling betreft dus. En die uitstraling heeft die helemaal niet, iig niet op deze foto's.

Ik neem aan Arrie dat je nog met hem gesproken hebt? Is het een verlegen en schuchtere persoon?

@Eric, was gewoon na het concert.

@CD: Ja, en hij is het ook wel een beetje eigenlijk, al valt dat toch wel heel erg mee. Maar wel opvallend is dat ie na het concert uiteraard verdween. Dus wij aan zijn geluidsman vragen, en die zei: hij komt over 5 minuutjes wel weer terug, hij is even aan het roken. Nou, dat heeft uiteindelijk een half uur geduurd.

Maargoed, aardige man, waarvan ik wel het idee heb dat ie wat in zichzelf teruggetrokken is. Ook gaat ie tijdens zijn concert wel heel erg op in z'n muziek, mooi om te zien. Daardoor vergat ie ook telkens dat ie voor sommige nummers achter de piano ipv het keyboard moet. Gelukkig had ie een oplettende kameraad.

Sietse
Halloween feestje gehad:

(afbeelding)

(afbeelding)

Where the Wild Things Are.

Ik moest aan dit album denken.

Ik juist aan deze

Gallow
lol maar die blik op de 2e foto doet het hem echt, alsof je naar een zeer boeiend gesprek luistert terwijl je in dat maffe pak staat.

Ik zou zeker schrikken van die bril.

En dat te bedenken dat we 't op het wave top5 topic bij de keuze de van de volgende (Cocteau Twins) het nog over het Cocktail Trio - Grote Beer ("Oe ah ah") hebben gehad - komt Yogi ineens nog opdraven ook! Sietse

Inderdaad een scary masker, Sietse.

VB1
ik aan deze

Rechtsvoor: Graf
Linksachter: Sietse zonder berenpak

(afbeelding)

tuktak

(afbeelding)

Da's inderdaad een heel stuk beter.

Zorin
...ik zag het verschil eerst niet zo gauw .

Ik heb geen idee hoe je zulke fratsen kunt fotoshoppen, maar het blijft vermakelijk.

@ sietse ... leuke vriendin voor je gevonden.

(afbeelding)

Sietse
Dank je Tuktak, ziet er zo een stuk beter uit

Lin

(afbeelding)

Aidee de Mume-baby eet kattenbrokjes Linksonder zie je de poot van de rechtmatige eigenaresse van de brokjes. Ze probeert te redden wat er te redden valt

Over 4 nachtjes is Aidee trouwens jarig

Ze eet dus niet met de pot mee, maar met de kat.

Als het een lesbische kat is doet ze beiden...

Ze kijkt wel vragend.
In de hoop dat ze morgen tonijn van Sheba krijgt.

P.S. Als je bovenstaande foto's ziet, dan zou je bijna beweren dat Sietse de vader is.

Goh; alweer bijna een jaar, wat gaat het toch snel.

deric raven schreef:
P.S. Als je bovenstaande foto's ziet, dan zou je bijna beweren dat Sietse de vader is.

Nah, Aidee heeft niet de schattige fluffy oren van Sietse.

Als je de kat voortaan Olvarit geeft dan is iedereen weer tevreden.

Chameleon Day schreef:
Ze eet dus niet met de pot mee, maar met de kat.

Nee hoor, ze eet gewoon met de pot mee. Ze krijgt ze als tussendoortje en snoept ze weg als een handje pinda's.

Sandokan-veld bij Veelbesproken Muur in Berlijn:

(afbeelding)

Lin schreef:
(afbeelding)

Aidee de Mume-baby eet kattenbrokjes Linksonder zie je de poot van de rechtmatige eigenaresse van de brokjes. Ze probeert te redden wat er te redden valt

Over 4 nachtjes is Aidee trouwens jarig

Aidee is lief.

Ah, dus dat is de man die alles Sando-kan

Gast
geplaatst: vandaag om 04:30 uur

geplaatst: vandaag om 04:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.