De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari 2011, 16:13 uur
Wedden dat jij nu de enige bent die die grap heel leuk vond, Rob?
0
geplaatst: 19 januari 2011, 16:22 uur
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 19 januari 2011, 16:57 uur
Hij staat ook helemaal links op de tweede foto als je heel goed kijkt.
Boem spang.
Robbie Keane schreef:
Verder ben je wel moeilijk spang in je bruine jas.
Verder ben je wel moeilijk spang in je bruine jas.
Boem spang.

0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:18 uur
Exact hoe ik mijn kinderen ook later wil opvoeden, met een flinke dosis AC/DC 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 januari 2011, 16:28 uur
Jong geleerd is oud gedaan. Je kunt er nooit vroeg genoeg aan beginnen.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 20:09 uur
Ja ja - 't ligt ook aan de beschikbaarheid der T-shirts!! Toon mij een foto van je petekind in een Miles Davis t-shirt en ik verplicht me tot (wat men aldaar noemt) ene proeveriji n België.
FYI: België is een biercafé aan de Oude Gracht in Utrecht; daar serveert men - om te degusteren - 4 iets kleinere glazen uit een selectie van de tap. Denk nou niet "typisch Hollands, dat van die kleine glazen" - men heeft er > 15 tapbieren

0
geplaatst: 30 januari 2011, 21:26 uur
In dezelfde koop een Beatles en een Doors shirt gekocht. Zullen hier ook wel verschijnen als ze gedragen worden 

0
geplaatst: 10 februari 2011, 14:03 uur
Gisteren in Leiden! Inwonders van Leiden zullen de platenwinkel vast wel herkennen.
De leuke jongen op de foto ben ik zelf natuurlijk.

De leuke jongen op de foto ben ik zelf natuurlijk.

0
geplaatst: 10 februari 2011, 17:57 uur
Dat zaakje vind ik zo chaotisch...
Alles staat daar door elkaar, en er zit heel veel tussen dat ik gewoon niks vind. Maar ik heb er wel eens wat mooie dingen gevonden.
Leuke foto, Arno!
Alles staat daar door elkaar, en er zit heel veel tussen dat ik gewoon niks vind. Maar ik heb er wel eens wat mooie dingen gevonden.Leuke foto, Arno!

0
geplaatst: 10 februari 2011, 18:35 uur
Edwynn schreef:
In dezelfde koop een Beatles en een Doors shirt gekocht. Zullen hier ook wel verschijnen als ze gedragen worden
Ik heb ook een Doors shirtje gekocht voor mn dochter

Had het vol trots aan gedaan bij haar naar het kinderdagverblijf, helemaal stoer.... heb ik zeker wel 5 keer moeten uitleggen aan de leidsters dat het een band was

0
geplaatst: 10 februari 2011, 18:37 uur
Lin schreef:
Had het vol trots aan gedaan bij haar naar het kinderdagverblijf, helemaal stoer.... heb ik zeker wel 5 keer moeten uitleggen aan de leidsters dat het een band was
(quote)
Dat meen je niet?

Ik dacht dat het toch wel een aardige bekende band was...
0
geplaatst: 10 februari 2011, 19:21 uur
Jouw vader kan goed net zo oud zijn als de vader van Lins dochtertje.
0
geplaatst: 10 februari 2011, 21:30 uur
Arrie schreef:
Inderdaad, je zou toch verwachten dat ze op zijn minst Smoke on the Water kennen.

@Reptile: Bowie-shirts, altijd goed.
Ik heb zelf een shirt van Aladdin Sane (paars met zwarte opdruk).
0
geplaatst: 11 februari 2011, 11:09 uur
deric raven schreef:
Verdomd, ik had net zo goed al een kind van 16 kunnen hebben.

@Herman: zelf laten drukken van een scan gemaakt van de cd-hoes van Scary Monsters (speciaal daarvoor de cd gekocht, met de LP ging het scannen wat lastig
). Als het resultaat me bevalt (moet hem nog ontvangen) zullen er nog wel wat van dat soort shirts volgen. 
0
Sietse
geplaatst: 11 februari 2011, 16:07 uur
herman schreef:
Inderdaad, je zou toch verwachten dat ze op zijn minst Smoke on the Water kennen.
(quote)

0
geplaatst: 11 februari 2011, 19:18 uur
Mjuman schreef:
Ja ja - 't ligt ook aan de beschikbaarheid der T-shirts!! Toon mij een foto van je petekind in een Miles Davis t-shirt en ik verplicht me tot (wat men aldaar noemt) ene proeveriji n België.
FYI: België is een biercafé aan de Oude Gracht in Utrecht; daar serveert men - om te degusteren - 4 iets kleinere glazen uit een selectie van de tap. Denk nou niet "typisch Hollands, dat van die kleine glazen" - men heeft er > 15 tapbieren
(quote)
0
geplaatst: 12 februari 2011, 10:46 uur
Heb nog geen foto van haar in haar Doors shirtje, of in haar nieuwe Talk Talk (After the Flood) shirt dus maar weer eens wat andere kiekjes...

Een muzikale Aidee

Doperwten rulen!

Een muzikale Aidee

Doperwten rulen!
0
Sietse
geplaatst: 12 februari 2011, 22:30 uur
Twee optredens in mijn huiskamer en dan tussen door ff wat dingen veranderen...

Was een geweldige avond dus, met Cam Deas en The Puddle Parade

Was een geweldige avond dus, met Cam Deas en The Puddle Parade

0
geplaatst: 12 februari 2011, 22:43 uur
Arrie schreef:
Alles staat daar door elkaar, en er zit heel veel tussen dat ik gewoon niks vind. Maar ik heb er wel eens wat mooie dingen gevonden.
Alles staat daar door elkaar, en er zit heel veel tussen dat ik gewoon niks vind. Maar ik heb er wel eens wat mooie dingen gevonden. Dat is dan natuurlijk ook wel juist een aantrekkelijke uitdaging om daar wat moois vandaan te plukken. En je hoeft tenminste niet alleen maar die ene bak door te kijken maar alles, dus het is een geweldig uitje ook nog.

0
geplaatst: 13 februari 2011, 20:37 uur

Maarten en Eefje eten samen een koekje, want zoals ze zingt: "liefde gaat door de maag"

Deze is duidelijker. We zijn nog steeds bezig met onze koekjes overigens.

Maarten en Marlies van The Cosmic Carnival.
* denotes required fields.