MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Wedden dat jij nu de enige bent die die grap heel leuk vond, Rob?

Misterfool
mooie foto's

Rhythm & Poetry schreef:
Maarten, ben jij die linker op de eerste foto?

Ulfat-e-Zulmat
Hij staat ook helemaal links op de tweede foto als je heel goed kijkt.

Robbie Keane schreef:
Verder ben je wel moeilijk spang in je bruine jas.

Boem spang.

Hard op weg om net zo te gaan rocken als zijn vader

(afbeelding)

Exact hoe ik mijn kinderen ook later wil opvoeden, met een flinke dosis AC/DC

Sir Spamalot (crew)
Jong geleerd is oud gedaan. Je kunt er nooit vroeg genoeg aan beginnen.

Sir Spamalot schreef:
Jong geleerd is oud gedaan. Je kunt er nooit vroeg genoeg aan beginnen.

Ja ja - 't ligt ook aan de beschikbaarheid der T-shirts!! Toon mij een foto van je petekind in een Miles Davis t-shirt en ik verplicht me tot (wat men aldaar noemt) ene proeveriji n België.

FYI: België is een biercafé aan de Oude Gracht in Utrecht; daar serveert men - om te degusteren - 4 iets kleinere glazen uit een selectie van de tap. Denk nou niet "typisch Hollands, dat van die kleine glazen" - men heeft er > 15 tapbieren

In dezelfde koop een Beatles en een Doors shirt gekocht. Zullen hier ook wel verschijnen als ze gedragen worden

Leuk hoor!

Gisteren in Leiden! Inwonders van Leiden zullen de platenwinkel vast wel herkennen.
De leuke jongen op de foto ben ik zelf natuurlijk.

(afbeelding)

Knappe vent!

De foto is erg tof.

Dat zaakje vind ik zo chaotisch... Alles staat daar door elkaar, en er zit heel veel tussen dat ik gewoon niks vind. Maar ik heb er wel eens wat mooie dingen gevonden.

Leuke foto, Arno!

Lin
Edwynn schreef:
In dezelfde koop een Beatles en een Doors shirt gekocht. Zullen hier ook wel verschijnen als ze gedragen worden

Ik heb ook een Doors shirtje gekocht voor mn dochter

Had het vol trots aan gedaan bij haar naar het kinderdagverblijf, helemaal stoer.... heb ik zeker wel 5 keer moeten uitleggen aan de leidsters dat het een band was

Lin schreef:
(quote)

Had het vol trots aan gedaan bij haar naar het kinderdagverblijf, helemaal stoer.... heb ik zeker wel 5 keer moeten uitleggen aan de leidsters dat het een band was

Dat meen je niet?

Ik dacht dat het toch wel een aardige bekende band was...

Zelfs mijn vader kent The Doors (Riders on the Storm)

Jouw vader kan goed net zo oud zijn als de vader van Lins dochtertje.

Arrie schreef:
Ik dacht dat het toch wel een aardige bekende band was...

Inderdaad, je zou toch verwachten dat ze op zijn minst Smoke on the Water kennen.

@Reptile: Bowie-shirts, altijd goed. Ik heb zelf een shirt van Aladdin Sane (paars met zwarte opdruk).

deric raven schreef:
Jouw vader kan goed net zo oud zijn als de vader van Lins dochtertje.

Verdomd, ik had net zo goed al een kind van 16 kunnen hebben.

@Herman: zelf laten drukken van een scan gemaakt van de cd-hoes van Scary Monsters (speciaal daarvoor de cd gekocht, met de LP ging het scannen wat lastig ). Als het resultaat me bevalt (moet hem nog ontvangen) zullen er nog wel wat van dat soort shirts volgen.

Sietse
herman schreef:
(quote)

Inderdaad, je zou toch verwachten dat ze op zijn minst Smoke on the Water kennen.

Mjuman schreef:
(quote)

Ja ja - 't ligt ook aan de beschikbaarheid der T-shirts!! Toon mij een foto van je petekind in een Miles Davis t-shirt en ik verplicht me tot (wat men aldaar noemt) ene proeveriji n België.

FYI: België is een biercafé aan de Oude Gracht in Utrecht; daar serveert men - om te degusteren - 4 iets kleinere glazen uit een selectie van de tap. Denk nou niet "typisch Hollands, dat van die kleine glazen" - men heeft er > 15 tapbieren

(afbeelding)

Lin
Heb nog geen foto van haar in haar Doors shirtje, of in haar nieuwe Talk Talk (After the Flood) shirt dus maar weer eens wat andere kiekjes...

(afbeelding)
Een muzikale Aidee

(afbeelding)
Doperwten rulen!

Sietse
Twee optredens in mijn huiskamer en dan tussen door ff wat dingen veranderen...

(afbeelding)

Was een geweldige avond dus, met Cam Deas en The Puddle Parade

Arrie schreef:
Dat zaakje vind ik zo chaotisch... Alles staat daar door elkaar, en er zit heel veel tussen dat ik gewoon niks vind. Maar ik heb er wel eens wat mooie dingen gevonden.

Dat is dan natuurlijk ook wel juist een aantrekkelijke uitdaging om daar wat moois vandaan te plukken. En je hoeft tenminste niet alleen maar die ene bak door te kijken maar alles, dus het is een geweldig uitje ook nog.

(afbeelding)
Maarten en Eefje eten samen een koekje, want zoals ze zingt: "liefde gaat door de maag"

(afbeelding)
Deze is duidelijker. We zijn nog steeds bezig met onze koekjes overigens.

(afbeelding)
Maarten en Marlies van The Cosmic Carnival.

Nice foto's mensen.

aardig netwerk heeft slowgaze

aslan (crew)
foto van vandaag

(afbeelding)

Baard weer wat geknipt Aslan?
Stijlvolle foto.

DjFrankie (moderator)
deric raven schreef:
Baard weer wat geknipt Aslan?
Stijlvolle foto.

Speciaal voor de verjaardag !

Gast
geplaatst: vandaag om 06:14 uur

geplaatst: vandaag om 06:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.