De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 10:59 uur
Ik kom uit de jaren '50, hier sta ik naast een boze neger (voor de kijkers links) en een neppe Mexicaan (voor de kijkers rechts) op de foto. Gelukkig houd ik het echt. Niks aan de foto is nep. Ook niet het flesje bier van de boze nigga.

En voor Slowgaze, inderdaad op mijn shirt staat: When I didn't have a mic I raped your head. En nee, dat is niet de arm van Ant.

En voor Slowgaze, inderdaad op mijn shirt staat: When I didn't have a mic I raped your head. En nee, dat is niet de arm van Ant.
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 11:48 uur
Toeristje spelen met Amerikaanse vrienden in Amsterdam betekent in de rij staan bij het Van Gogh Museum:

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 10 augustus 2011, 12:00 uur
Ant staat er wel erg vet op! 
Leuk outfitje, Rob. Staat je boem spang.

Leuk outfitje, Rob. Staat je boem spang.
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 12:36 uur
dazzler schreef:
Dik, grijs en stug.
Sorry late reactie (ken dit topic pas 5 minuten), maar je zou zo een familielid van Tim en Neil Finn kunnen zijn ...Dik, grijs en stug.
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 12:37 uur
GrafGantz schreef:
Toeristje spelen met Amerikaanse vrienden in Amsterdam betekent in de rij staan bij het Van Gogh Museum:
(afbeelding)
(afbeelding)
Jou hoofd is zo ontzettend droog.

0
geplaatst: 10 augustus 2011, 13:39 uur
Dan plaats ik ook maar even mijn foto.
Hierbij rkdev met z'n vriendin en Elbow tijdens afgelopen Pinkpop

0
geplaatst: 10 augustus 2011, 13:59 uur
rkdev schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Dit XML-bestand lijkt geen geassocieerde stijlinformatie te hebben. De documentstructuur is hieronder weergegeven.
<Error>
<Code>AccessDenied</Code>
<Message>Request has expired</Message>
<RequestId>37240A566A1A0146</RequestId>
<Expires>2011-08-10T11:53:12Z</Expires>
−
<HostId>
mMrZrWpgV7dfvxPV1Q2+ hPDWo9yF7oXDqZIt9DFrufYaeviRxf/MYiqMqlIZcnXh
</HostId>
<ServerTime>2011-08-10T11:58:23Z</ServerTime>
</Error>
Juist ja...
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 14:37 uur
@Rudi S en GrafGantz: zien jullie de foto niet, of wat bedoelen jullie ?
Waarom heet dit topic trouwens niet "gezichten bij de berichten"
Waarom heet dit topic trouwens niet "gezichten bij de berichten"

0
geplaatst: 10 augustus 2011, 14:39 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik zie alleen maar een rood kruisje.
Oh vreemd, ik zie de foto namelijk zelf wel. Kan iemand me dan even helpen aub. Ik heb nu de url van een foto die in Twitpic staat tussen [img] geplaatst.Ik zie alleen maar een rood kruisje.
p.s. ik kreeg ondertussen wel al een PM van iemand die mijn foto wel zag staan, en ook Timo-otje
ziet de foto. Ik snap er niks meer van ....

0
geplaatst: 10 augustus 2011, 14:40 uur
Ik zie de foto ook gewoon staan. De tags zijn ook correct gezet, dus ik zou niet weten waar het aan ligt.
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 14:44 uur
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 14:44 uur
Nee, ook niks als ik op de link klik, zal het eens proberen op internet explorer.
EDIT: Ook daar gaat het fout.
Dit krijg ik: This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
EDIT: Ook daar gaat het fout.
Dit krijg ik: This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 14:46 uur
bennerd schreef:
Zien jullie de foto via deze link?
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/320149862.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1312977192&Signature=TtSanmrujvfdOQbZEGIEM2ZAxgs%3D
Zien jullie de foto via deze link?
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/320149862.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1312977192&Signature=TtSanmrujvfdOQbZEGIEM2ZAxgs%3D
Ja ik zie mezelf

* denotes required fields.