De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2011, 11:51 uur
Ik ook niet meer, net nog wel, weet niet wat je ermee gedaan hebt...
0
geplaatst: 15 augustus 2011, 11:53 uur
Ik zie wel een foto met o.a. paul mccartney memory almost full op de kast en rkdev op de grond tussen de klassiekers. 

0
geplaatst: 15 augustus 2011, 12:09 uur
Ik ook weer niet

Ik doe ook nog maar twee fotos, Sta er zelf niet zo florisant op, maar een foto met mijn grote
(kleine) vrien(ten) wil ik jullie niet onthouden...

En hier met zijn andere maat...

0
geplaatst: 15 augustus 2011, 14:52 uur
0
geplaatst: 15 augustus 2011, 15:22 uur
GrafGantz schreef:
Nou nou, toe maar...
Nou nou, toe maar...
Nee, meer Doe Maar

Rudi S schreef:
Een fotograaf die nog een stuk groter is
Een fotograaf die nog een stuk groter is
Ik ben niet zo bijster lang hoor, 1.92, Vrienten is gewoon klein...
En wat daar te zien is, zal alleen ik ooit weten

0
geplaatst: 15 augustus 2011, 19:44 uur
Ik stop wel met posten van foto's, want het gaat blijkbaar niet goed

Edit: ik heb het nu nog 1x via Photobucket geprobeerd, zien jullie de foto op de vorige pagina nu wel ?
Zo ja, thanx Lennon voor de tip

Zo nee, dan weet ik het ook niet meer

0
geplaatst: 15 augustus 2011, 19:46 uur
lennon schreef:
Ik doe ook nog maar twee fotos, Sta er zelf niet zo florisant op, maar een foto met mijn grote
Nice.Ik doe ook nog maar twee fotos, Sta er zelf niet zo florisant op, maar een foto met mijn grote
0
geplaatst: 15 augustus 2011, 20:25 uur
rkdev schreef:
Edit: ik heb het nu nog 1x via Photobucket geprobeerd, zien jullie de foto op de vorige pagina nu wel ?
(quote)

Ik kan hem nu wel zien. Leuke foto.
En ik heb dezelfde popencyclopedie.
`
0
geplaatst: 15 augustus 2011, 23:08 uur
herman schreef:
Leuke foto.
Leuke foto.
Dank je.
herman schreef:
`
` Ik heb er meerdere, maar dat was ook zo overdreven voor de foto

Voor het Wikipedia tijdperk heb ik die dingen echt verslonden, nu kijk ik er eigenlijk nog bar weinig in.
0
geplaatst: 15 augustus 2011, 23:41 uur
Ik had ook nog 3 anderen, maar die heb ik een keer verkocht. Deze editie vind ik wel leuk om te hebben omdat ie uit 1994 komt en dat was zo'n beetje het jaar waarin ik Oor begon te lezen.
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 00:27 uur
herman schreef:
Ik had ook nog 3 anderen, maar die heb ik een keer verkocht. Deze editie vind ik wel leuk om te hebben omdat ie uit 1994 komt en dat was zo'n beetje het jaar waarin ik Oor begon te lezen.
Ik heb ze echt allemaal... de eerste nooit gekocht, maar laatst voor eh... € 50,-- gekocht op marktplaats om kompleet te zijn... niet werkelijk om te lezen....
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 08:49 uur
rkdev schreef:
Yep! Leuke foto Rkdev! Enne.. wat heb je nu geleerd? Meteen naar tips van Lennon luisteren

0
geplaatst: 18 augustus 2011, 20:48 uur
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 20:59 uur
hahahaha, ehm... nee. 
Daar zit de mume-gemeenschap echt niet op te wachten (en heb uiteraard geen kaplaarzen, daar kom je alleen mee weg als je 20 maanden bent
)

Daar zit de mume-gemeenschap echt niet op te wachten (en heb uiteraard geen kaplaarzen, daar kom je alleen mee weg als je 20 maanden bent
)* denotes required fields.