De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 15:46 uur
Wanneer gaat de grote school/universiteit weer beginnen? Als dat alle flupselpiffers weer nuttigs te doen hebben ipv te onderbroekenleuten met iemands foto - fotosoep 
Als dit kenmerkend is voor de toekomstige fine fleur de la Hollande geef ik Carr - Is Google Making Us Stupid en The Shallows groot gelijk: JA - web en google zijn slecht voor onze cerebrale functies en het bewijs zie ik hier!
Ok - een woordgrap even: Wat is het verschil tussen een accu en een bouwsteiger? Op een accu zitten maar twee polen

Als dit kenmerkend is voor de toekomstige fine fleur de la Hollande geef ik Carr - Is Google Making Us Stupid en The Shallows groot gelijk: JA - web en google zijn slecht voor onze cerebrale functies en het bewijs zie ik hier!
Ok - een woordgrap even: Wat is het verschil tussen een accu en een bouwsteiger? Op een accu zitten maar twee polen
0
Misterfool
geplaatst: 23 augustus 2011, 15:47 uur
Middelbare is vanaf vandaag weer begonnen(bij midden nederland ten minste) en de unie begint voor b2 rechtsgeleerdheid pas op 12 september(
). Nog even 2 weekjes vakantie!!!. Maar wees gerust ik ben naast MuMe ook verslaafd aan minecraft. 
). Nog even 2 weekjes vakantie!!!. Maar wees gerust ik ben naast MuMe ook verslaafd aan minecraft. 
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 15:58 uur
Mjuman schreef:
Ik kende hem al maar toch:

Ik moet volgende week maandag weer naar school.

0
geplaatst: 23 augustus 2011, 16:03 uur
Uni begint over het algemeen de eerste maandag van september, oftewel de 5e.
En haten op Pokemon-grapjes, omdat je het niet kent, is net zo flauw als de grapjes zelf.
En haten op Pokemon-grapjes, omdat je het niet kent, is net zo flauw als de grapjes zelf.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 augustus 2011, 16:12 uur
Oh, verdomme. Ik moet volgende week al weer. Lekker dan.
0
Misterfool
geplaatst: 23 augustus 2011, 16:14 uur
Teunnis schreef:
.
.
ik zal aan jullie denken de week dat ik nog vakantie heb.

0
geplaatst: 23 augustus 2011, 16:19 uur
Ik moest vandaag naar school. Steun mij, aub.
Ik vond de woordgrap van Mjuman stiekem best wel grappig.
Ik vond de woordgrap van Mjuman stiekem best wel grappig.

0
geplaatst: 23 augustus 2011, 16:23 uur
0
Sietse
geplaatst: 23 augustus 2011, 21:33 uur
GrafGantz schreef:
Al weer
(quote)
Al weer
Hij heeft het blijkbaar nog hard nodig, dus snap het wel.
0
Misterfool
geplaatst: 23 augustus 2011, 22:04 uur
mooi 
welke LP?
Edit: een best-off van Bowie?
Edit: oh nee Stage van Bowie, een live-album dus.

welke LP?
Edit: een best-off van Bowie?
Edit: oh nee Stage van Bowie, een live-album dus.
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 22:06 uur
En Speed of Life komt normaal ook niet na Warszawa.
Edit: was een reactie op Misterfool's bericht maar hij heeft hem aangepast. Hij zei "want Low is normaal geen dubbel-LP".
Edit: was een reactie op Misterfool's bericht maar hij heeft hem aangepast. Hij zei "want Low is normaal geen dubbel-LP".
0
Misterfool
geplaatst: 23 augustus 2011, 22:10 uur
Arrie schreef:
Ik zag eerst alleen Warsawa staan, vandaar

0
geplaatst: 23 augustus 2011, 22:18 uur
Het is inderdaad Stage. Die had al zoveel krassen dat ik mijn camera er wel op wou leggen 

0
geplaatst: 25 augustus 2011, 22:33 uur
Tussen de platen door, met Elbow en EEls speel ik niet mee. Dat zijn echte genieters
0
geplaatst: 25 augustus 2011, 22:39 uur
Nou, schiet op! Voordat je kaarsen opbranden! Luister en geniet! 

0
geplaatst: 26 augustus 2011, 10:24 uur
Ducoz schreef:
Tussen de platen door, met Elbow en EEls speel ik niet mee. Dat zijn echte genieters
Bedenk je je akkoordenschema's ook zelf?
0
geplaatst: 26 augustus 2011, 12:38 uur
Haha, cool (hoewel ik niks met Iron Maiden heb). Ik wist dat je veel met IJsland hebt, maar woon je er soms ook, Njal?
0
geplaatst: 26 augustus 2011, 15:31 uur
Geweldig. En al helemaal omdat zanger Bruce Dickinson de piloot is.

0
geplaatst: 26 augustus 2011, 19:51 uur
Arrie schreef:
Haha, cool (hoewel ik niks met Iron Maiden heb). Ik wist dat je veel met IJsland hebt, maar woon je er soms ook, Njal?
Nee hoor, dinsdag kwam ik terug van vakantie.

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 augustus 2011, 19:57 uur
Mijne beste maat, mijn petekind, hij zal een rocker worden, ik voel het
:

:
* denotes required fields.