De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 13 december 2011, 17:19 uur
Aangezien je zo te zien in alle details geïnteresseerd bent: we zijn aan het eind van de middag begonnen. Eerst koffie en thee met allerhande lekkers (o.m. zelfgebakken speculaas en kruidnootjes), daarna rond een uur of 5 met de cadeautjes begonnen (flinke stapel met 6 man, ik schat tegen de 100 pakjes). Om half 8 eindelijk klaar met uitpakken en daarna nog een soort van buffet met pastasalade, koude kip, bladerdeeghapjes, stokbrood en een ruim assortiment aan smakelijke kazen. Daarna nog eventjes doorgeborreld, maar heel laat hebben we het inderdaad niet gemaakt.
0
geplaatst: 13 december 2011, 17:25 uur
Nou niet per se in alle details, maar dat het licht was viel me op. Wel leuk om te lezen hoe andere mensen het vieren
Ik krijg nu trouwens wel honger door jouw opsomming van etenswaren 
Ik krijg nu trouwens wel honger door jouw opsomming van etenswaren 
0
geplaatst: 13 december 2011, 23:20 uur

Met Sinterklaasavond waren wij druk doende met het maken van modellen voor een project dat inmiddels alle kranten en journaals gehaald heeft. Much to do about nothing, alhoewel het ontwerp op dit plaatje wel een beetje eerie uitpakt.
0
geplaatst: 14 december 2011, 00:07 uur
Tja.. al die boosheid er om heen..
De gelijkenis is er wel degelijk, maar dat hoeft niet direct iets slechts te zijn..
De gelijkenis is er wel degelijk, maar dat hoeft niet direct iets slechts te zijn..
0
geplaatst: 14 december 2011, 00:24 uur
Zelf zou ik ook niet zoiets in mijn hoofd halen om te ontwerpen.
De gelijkenis is treffend, en het zal moeilijk zijn je voor te stellen dat een ontwerper daar niet aan heeft gedacht tijdens het maken van deze studies(waar ik dus ook niet van uit ga)
Het zou ook een vorm van eerbetoon kunnen zijn, wel een aparte manier van.. dan..
De gelijkenis is treffend, en het zal moeilijk zijn je voor te stellen dat een ontwerper daar niet aan heeft gedacht tijdens het maken van deze studies(waar ik dus ook niet van uit ga)
Het zou ook een vorm van eerbetoon kunnen zijn, wel een aparte manier van.. dan..
0
geplaatst: 14 december 2011, 01:30 uur
Ach die Amerikanen denken altijd dat alles over hún gaat .... en dat is hier toch echt niet het geval.
0
geplaatst: 14 december 2011, 01:44 uur
Ik vond 't een briljant concept dix. (ok, het is vaker op papier gezet, maar je ziet zelden een bureau zoiets onconventioneels uitwerken). Maar hard doorwerken, er zijn er genoeg die azen op je baan in deze tijd 

0
geplaatst: 14 december 2011, 01:49 uur
dix schreef:
Ach die Amerikanen denken altijd dat alles over hún gaat .... en dat is hier toch echt niet het geval.
Los daarvan geloof ik de dames en heren (
) van MVRDV werkelijk geen seconde. Als je bij dit design op kunt merken dat je tijdens de ontwerpfase 'geen seconde aan 9/11 hebt gedacht' sta je te liegen dat het gedrukt staat.Wel een geweldig ontwerp natuurlijk...
0
geplaatst: 14 december 2011, 09:18 uur
Ach voor architecten lijkt nadenken met boerenverstand soms 'not done'. Het eerste Rabokantoor (heel veel spiegelglas) aan de Croeselaan (Utrecht) had uiteindelijk tot consequentie dat een groot gedeelte van de Croeselaan gratis zonnewering kreeg (with compliments of...).
Het nieuwe Rabokantoor op dezelfde plek doet sterk denken aan Larry's Towers (Oracle) in Redwood Shores. Ook in architectuur wordt wel een 'inspiratie opgedaan'.
En Dix had met de zijnen het model toch gewoon fraai uitgevoerd, niet ontworpen?
Het nieuwe Rabokantoor op dezelfde plek doet sterk denken aan Larry's Towers (Oracle) in Redwood Shores. Ook in architectuur wordt wel een 'inspiratie opgedaan'.
En Dix had met de zijnen het model toch gewoon fraai uitgevoerd, niet ontworpen?
0
geplaatst: 14 december 2011, 12:54 uur
Ja, het probleem is natuurlijk duidelijk: je wilt zo'n concept natuurlijk zo goed mogelijk geheim houden, maar juist de blik van een buitenstaander erop zou dit soort dingen snel aan 't licht brengen.
0
geplaatst: 14 december 2011, 13:47 uur
Ik snap de boosheid, denk ook niet dat ze het gaan neerzetten, maar ik vind het zo zonde: supermooi!
0
geplaatst: 14 december 2011, 15:36 uur
Mjuman schreef:
Ach voor architecten lijkt nadenken met boerenverstand soms 'not done'. Het eerste Rabokantoor (heel veel spiegelglas) aan de Croeselaan (Utrecht) had uiteindelijk tot consequentie dat een groot gedeelte van de Croeselaan gratis zonnewering kreeg (with compliments of...).
Dat doet me denken aan de nieuwe bibliotheek die halverwege de jaren '90 in het dorp waar ik vandaan kom (Voorhout) werd neergezet. De gemeente vond het tijd voor wat dorpsverfraaiing en dus werd de bieb een architectonisch hoogstandje met veel glas... Helaas was het in de zomer absoluut niet te harden vanwege de temperatuur... Inmiddels is de prestigieuze bieb weer gesloopt ten faveure van een winkelcentrum...
De UB op de Uithof in Utrecht is hetzelfde laken een pak. Het staat in een of andere lijst met architectonische hoogtepuntjes van Nederland, maar door de gelaagde structuur is er veel te weinig studieruimte. Ben er ook wel eens gevraagd door Japanners of ik een foto voor ze kon nemen

0
magic spells
geplaatst: 23 december 2011, 21:00 uur
Foto van mij met blauw haar
Uhm, tja. Gewoon met Photo Booth genomen vanmorgen.

Uploaded with ImageShack.us
Uhm, tja. Gewoon met Photo Booth genomen vanmorgen. 
Uploaded with ImageShack.us
0
geplaatst: 24 december 2011, 09:47 uur
dat blauwe haar vind ik nog het minst opmerkelijke aan die foto 

0
geplaatst: 8 januari 2012, 23:47 uur
Vandaag was er een popquiz in Den Bosch waar ook Ranboy en ik samen in een team aan mee hebben gedaan (en Herman en DjFrankie waren ook aanwezig). Omdat we de top 3 (namelijk 2e) hebben gehaald, moesten we gezamenlijk het podium op en werden we ook nog eens op de foto gezet:

Volledig links ben ik, en de persoon rechts ervan is Ranboy.

Volledig links ben ik, en de persoon rechts ervan is Ranboy.

0
geplaatst: 9 januari 2012, 09:24 uur
Haha, de Outsiders dus! Ik was er ook bij (32e
) en heb jullie op het podium gezien, maar ik had geen idee dat ik hier twee MuMe-coryfeeën voor me had! 
) en heb jullie op het podium gezien, maar ik had geen idee dat ik hier twee MuMe-coryfeeën voor me had! 
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 januari 2012, 10:09 uur

Net als vorig jaar derde, ik sta helemaal links.
0
geplaatst: 28 januari 2012, 11:41 uur
Schitterende pup Tom.
Wij hebben sinds kort ook een pup erbij, momenteel 15 weken oud:

Wij hebben sinds kort ook een pup erbij, momenteel 15 weken oud:

0
geplaatst: 28 januari 2012, 12:32 uur
Coole hond Frans
. Bulldogs en Staffords zijn trouwens familie van elkaar
.
. Bulldogs en Staffords zijn trouwens familie van elkaar
.* denotes required fields.