MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Vier je overdag Sinterklaas of zie ik dat nou verkeerd?

Aangezien je zo te zien in alle details geïnteresseerd bent: we zijn aan het eind van de middag begonnen. Eerst koffie en thee met allerhande lekkers (o.m. zelfgebakken speculaas en kruidnootjes), daarna rond een uur of 5 met de cadeautjes begonnen (flinke stapel met 6 man, ik schat tegen de 100 pakjes). Om half 8 eindelijk klaar met uitpakken en daarna nog een soort van buffet met pastasalade, koude kip, bladerdeeghapjes, stokbrood en een ruim assortiment aan smakelijke kazen. Daarna nog eventjes doorgeborreld, maar heel laat hebben we het inderdaad niet gemaakt.

Nou niet per se in alle details, maar dat het licht was viel me op. Wel leuk om te lezen hoe andere mensen het vieren Ik krijg nu trouwens wel honger door jouw opsomming van etenswaren

dix

(afbeelding)

Met Sinterklaasavond waren wij druk doende met het maken van modellen voor een project dat inmiddels alle kranten en journaals gehaald heeft. Much to do about nothing, alhoewel het ontwerp op dit plaatje wel een beetje eerie uitpakt.

Tja.. al die boosheid er om heen..
De gelijkenis is er wel degelijk, maar dat hoeft niet direct iets slechts te zijn..

Ik begrijp de gevoeligheid heel goed..

Zelf zou ik ook niet zoiets in mijn hoofd halen om te ontwerpen.
De gelijkenis is treffend, en het zal moeilijk zijn je voor te stellen dat een ontwerper daar niet aan heeft gedacht tijdens het maken van deze studies(waar ik dus ook niet van uit ga)

Het zou ook een vorm van eerbetoon kunnen zijn, wel een aparte manier van.. dan..

dix
Ach die Amerikanen denken altijd dat alles over hún gaat .... en dat is hier toch echt niet het geval.

Ik vond 't een briljant concept dix. (ok, het is vaker op papier gezet, maar je ziet zelden een bureau zoiets onconventioneels uitwerken). Maar hard doorwerken, er zijn er genoeg die azen op je baan in deze tijd

dix schreef:
Ach die Amerikanen denken altijd dat alles over hún gaat .... en dat is hier toch echt niet het geval.

Los daarvan geloof ik de dames en heren ( ) van MVRDV werkelijk geen seconde. Als je bij dit design op kunt merken dat je tijdens de ontwerpfase 'geen seconde aan 9/11 hebt gedacht' sta je te liegen dat het gedrukt staat.

Wel een geweldig ontwerp natuurlijk...

Ach voor architecten lijkt nadenken met boerenverstand soms 'not done'. Het eerste Rabokantoor (heel veel spiegelglas) aan de Croeselaan (Utrecht) had uiteindelijk tot consequentie dat een groot gedeelte van de Croeselaan gratis zonnewering kreeg (with compliments of...).

Het nieuwe Rabokantoor op dezelfde plek doet sterk denken aan Larry's Towers (Oracle) in Redwood Shores. Ook in architectuur wordt wel een 'inspiratie opgedaan'.

En Dix had met de zijnen het model toch gewoon fraai uitgevoerd, niet ontworpen?

Ja, het probleem is natuurlijk duidelijk: je wilt zo'n concept natuurlijk zo goed mogelijk geheim houden, maar juist de blik van een buitenstaander erop zou dit soort dingen snel aan 't licht brengen.

Ik snap de boosheid, denk ook niet dat ze het gaan neerzetten, maar ik vind het zo zonde: supermooi!

Mjuman schreef:
Ach voor architecten lijkt nadenken met boerenverstand soms 'not done'. Het eerste Rabokantoor (heel veel spiegelglas) aan de Croeselaan (Utrecht) had uiteindelijk tot consequentie dat een groot gedeelte van de Croeselaan gratis zonnewering kreeg (with compliments of...).

Het nieuwe Rabokantoor op dezelfde plek doet sterk denken aan Larry's Towers (Oracle) in Redwood Shores. Ook in architectuur wordt wel een 'inspiratie opgedaan'.

En Dix had met de zijnen het model toch gewoon fraai uitgevoerd, niet ontworpen?

Dat doet me denken aan de nieuwe bibliotheek die halverwege de jaren '90 in het dorp waar ik vandaan kom (Voorhout) werd neergezet. De gemeente vond het tijd voor wat dorpsverfraaiing en dus werd de bieb een architectonisch hoogstandje met veel glas... Helaas was het in de zomer absoluut niet te harden vanwege de temperatuur... Inmiddels is de prestigieuze bieb weer gesloopt ten faveure van een winkelcentrum...

De UB op de Uithof in Utrecht is hetzelfde laken een pak. Het staat in een of andere lijst met architectonische hoogtepuntjes van Nederland, maar door de gelaagde structuur is er veel te weinig studieruimte. Ben er ook wel eens gevraagd door Japanners of ik een foto voor ze kon nemen

magic spells
Foto van mij met blauw haar Uhm, tja. Gewoon met Photo Booth genomen vanmorgen.

(afbeelding)

Uploaded with ImageShack.us

2MY
dat blauwe haar vind ik nog het minst opmerkelijke aan die foto

magic spells
Wat is er dan zo opmerkelijk aan de foto?

Dat je drie ogen, twee neuzen en negen vingers hebt?

Yann Samsa
Jij niet dan?

2MY
...als potjes formol meetellen wel.

Ferre Clabau schreef:
Jij niet dan?

Ik heb maar één neus

Toen ik Alice in Chains live zag in Trixx

(afbeelding)

En ik op de Santa Monica pier

(afbeelding)

Kurt Cobain lives!

Vandaag was er een popquiz in Den Bosch waar ook Ranboy en ik samen in een team aan mee hebben gedaan (en Herman en DjFrankie waren ook aanwezig). Omdat we de top 3 (namelijk 2e) hebben gehaald, moesten we gezamenlijk het podium op en werden we ook nog eens op de foto gezet:

(afbeelding)

Volledig links ben ik, en de persoon rechts ervan is Ranboy.

Haha, de Outsiders dus! Ik was er ook bij (32e ) en heb jullie op het podium gezien, maar ik had geen idee dat ik hier twee MuMe-coryfeeën voor me had!

DjFrankie (moderator)

(afbeelding)

Net als vorig jaar derde, ik sta helemaal links.

(afbeelding)

Onze American Stafford pup Megan

Schitterende pup Tom.

Wij hebben sinds kort ook een pup erbij, momenteel 15 weken oud:

(afbeelding)

Coole hond Frans . Bulldogs en Staffords zijn trouwens familie van elkaar .

Gast
geplaatst: vandaag om 07:35 uur

geplaatst: vandaag om 07:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.