MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Als het nou verspringen was, dan was ik echt heel goed...

Dit lijkt me duidelijk hoogspringen. Dertienmetereneencentimeter.

ClassicRocker
Lukas schreef:
Als het nou verspringen was, dan was ik echt heel goed...

Ah, je bent geland...

Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Examens

Geen idee of ik al eerder een foto heb gepost maargoed, ff snel bij de pc gemaakt.

(afbeelding)

Er was vast geen vogeltje in je kamer, want je lacht er niet naar.

Ik lach haast nooit op foto's

Lachen is voor mietjes.

Precies.

Dat is de koptelefoon die ik maar niet heel kan houden.

Dus ik tegen mijn kat zeggen "nee, je bént geen worst". Maar mijn kat dus niet luisteren.

(afbeelding)

Dat is de worst kat foto die ik tot nu toe heb gezien.

@Niels94

Heb je dezelfde dan? Ik heb deze nu anderhalve maand en ben er zéér tevreden over. Leuke kat trouwens.

Da's mooi. Ik had dezelfde

Nee, maar echt, ja, nee. Ik maak al mijn koptelefoons kapot.

Anderhalve maand is ook nog erg kort natuurlijk.

Leuke foto's hoor. Kattenfoto's zijn altijd leuk.

Jocharo-T
jellecomicgek72 schreef:
Geen idee of ik al eerder een foto heb gepost maargoed, ff snel bij de pc gemaakt.
Is dat de Senheiser HD 205? Dat ding heb ik namelijk en doet echt zeer aan de oren en nee ik heb geen flaporen. Na twintig minuten ben ik dat ding altijd zat. Het zit ook veel te strak op je kop en nee ik heb geen plofkop. Het lijkt in ieder geval wel op die betreffende Senheiser.

Jup dat is hem inderdaad, ja als ik hem 3 uur lang non-stop op heb. (en dat gebeurt regelmatig bij saaie lesuren enz) dan krijg ik ook wel last van m'n oren, maar verder klinkt het geluid gewoon heel erg goed erdoor, daar gaat het bij mij toch wel om. Had laatst in de mediamarkt Beats uitgeprobeerd (300 euro die dingen ) maar vond er geen verschil inzitten in het geluid met die dingen en die Senheiser die ik heb, zo zie je maar, je wordt genept waar je bij staat.

Jocharo-T schreef:
(quote)
Is dat de Senheiser HD 205? Dat ding heb ik namelijk en doet echt zeer aan de oren en nee ik heb geen flaporen. Na twintig minuten ben ik dat ding altijd zat. Het zit ook veel te strak op je kop en nee ik heb geen plofkop. Het lijkt in ieder geval wel op die betreffende Senheiser.

Ik heb de 202 en die doet inderdaad snel pijn. Gelukkig heb ik ook een erg comfortabele Sony, maar dat is een open systeem en daar is m'n vriendin niet altijd even blij mee.

Jocharo-T
Senheiser is qua geluid de top heb ik mij laten vertellen en het klinkt inderdaad geweldig, maar ik gebruik hem nooit ivm bovenstaande. Dat is ook wel zonde. Ik heb nu steeds van die oortjes in van Sony, handig, maar qua geluid een stuk minder natuurlijk.

Daarom heb ik ook een duurdere Sennheiser besteld Maar dan vooral vanwege het losse snoertje Ik kreeg trouwens ook wat pijn aan mijn oren van die dingen, maar dat deert mij niet. Vind dat wel lekker, pijn. Maar dit is nog altijd niet het koptelefonen topic. Kijk naar de foto van Jelle. Kijk en geniet.

Die ik heb was 60 euro, meer ga ik ook niet voor een koptelefoon uitgeven.

Ik heb een koptelefoon van Derrick Rose (Chicago Bulls) omdat ik het graag enigszins ghetto hou in mijn hood. Doet het al 2 jaar prima en dat voor ongeveer vijf tientjes.

Derrick Rose.

jellecomicgek72 schreef:

(afbeelding)

ik zie toch 1 verschil

Kutzooi, vergeten weg te halen... Jullie hebben me betrapt!

Ik heb trouwens dezelfde koptelefoon al zo'n 3 jaar. Ondertussen wel 4 stuks versleten (altijd draadbreuk), maar gelukkig zit er garantie op en doen ze daar nooit moeilijk mee. Geluid is echt top - ik heb nog niks beters gehoord op een peperdure na - en hij zit me als gegoten. Ik kan me wel voorstellen dat wanneer dit niet het geval is, dat hij dan pijn begint te doen bij langdurig gebruik. Maar goed, dit mag denk ik naar het koptelefoon topique.

L_T_B schreef:
(quote)

(afbeelding)

Hahaha, wie kijkt er nu naar Pulp Fiction?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:16 uur

geplaatst: vandaag om 11:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.