De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2012, 09:25 uur
Dit lijkt me duidelijk hoogspringen. Dertienmetereneencentimeter.
0
geplaatst: 21 mei 2012, 19:57 uur
Geen idee of ik al eerder een foto heb gepost maargoed, ff snel bij de pc gemaakt.

0
geplaatst: 21 mei 2012, 20:00 uur
Er was vast geen vogeltje in je kamer, want je lacht er niet naar.
0
geplaatst: 21 mei 2012, 20:05 uur
Dat is de koptelefoon die ik maar niet heel kan houden.
Dus ik tegen mijn kat zeggen "nee, je bént geen worst". Maar mijn kat dus niet luisteren.

Dus ik tegen mijn kat zeggen "nee, je bént geen worst". Maar mijn kat dus niet luisteren.

0
geplaatst: 21 mei 2012, 20:12 uur
@Niels94
Heb je dezelfde dan? Ik heb deze nu anderhalve maand en ben er zéér tevreden over. Leuke kat trouwens.
Heb je dezelfde dan? Ik heb deze nu anderhalve maand en ben er zéér tevreden over. Leuke kat trouwens.

0
geplaatst: 21 mei 2012, 20:13 uur
Da's mooi. Ik had dezelfde
Nee, maar echt, ja, nee. Ik maak al mijn koptelefoons kapot.
Nee, maar echt, ja, nee. Ik maak al mijn koptelefoons kapot.
0
geplaatst: 21 mei 2012, 20:13 uur
Anderhalve maand is ook nog erg kort natuurlijk.
Leuke foto's hoor. Kattenfoto's zijn altijd leuk.
Leuke foto's hoor. Kattenfoto's zijn altijd leuk.

0
Jocharo-T
geplaatst: 21 mei 2012, 20:53 uur
jellecomicgek72 schreef:
Geen idee of ik al eerder een foto heb gepost maargoed, ff snel bij de pc gemaakt.
Is dat de Senheiser HD 205? Dat ding heb ik namelijk en doet echt zeer aan de oren en nee ik heb geen flaporen. Na twintig minuten ben ik dat ding altijd zat. Het zit ook veel te strak op je kop en nee ik heb geen plofkop. Het lijkt in ieder geval wel op die betreffende Senheiser. Geen idee of ik al eerder een foto heb gepost maargoed, ff snel bij de pc gemaakt.

0
geplaatst: 21 mei 2012, 20:57 uur
Jup dat is hem inderdaad, ja als ik hem 3 uur lang non-stop op heb. (en dat gebeurt regelmatig bij saaie lesuren enz) dan krijg ik ook wel last van m'n oren, maar verder klinkt het geluid gewoon heel erg goed erdoor, daar gaat het bij mij toch wel om. Had laatst in de mediamarkt Beats uitgeprobeerd (300 euro die dingen
) maar vond er geen verschil inzitten in het geluid met die dingen en die Senheiser die ik heb, zo zie je maar, je wordt genept waar je bij staat.
) maar vond er geen verschil inzitten in het geluid met die dingen en die Senheiser die ik heb, zo zie je maar, je wordt genept waar je bij staat.
0
geplaatst: 21 mei 2012, 21:04 uur
Jocharo-T schreef:
(quote)
Is dat de Senheiser HD 205? Dat ding heb ik namelijk en doet echt zeer aan de oren en nee ik heb geen flaporen. Na twintig minuten ben ik dat ding altijd zat. Het zit ook veel te strak op je kop en nee ik heb geen plofkop. Het lijkt in ieder geval wel op die betreffende Senheiser.
Ik heb de 202 en die doet inderdaad snel pijn. Gelukkig heb ik ook een erg comfortabele Sony, maar dat is een open systeem en daar is m'n vriendin niet altijd even blij mee.
0
Jocharo-T
geplaatst: 21 mei 2012, 21:06 uur
Senheiser is qua geluid de top heb ik mij laten vertellen en het klinkt inderdaad geweldig, maar ik gebruik hem nooit ivm bovenstaande. Dat is ook wel zonde. Ik heb nu steeds van die oortjes in van Sony, handig, maar qua geluid een stuk minder natuurlijk.
0
geplaatst: 21 mei 2012, 21:11 uur
Daarom heb ik ook een duurdere Sennheiser besteld
Maar dan vooral vanwege het losse snoertje
Ik kreeg trouwens ook wat pijn aan mijn oren van die dingen, maar dat deert mij niet. Vind dat wel lekker, pijn. Maar dit is nog altijd niet het koptelefonen topic. Kijk naar de foto van Jelle. Kijk en geniet.
Maar dan vooral vanwege het losse snoertje
Ik kreeg trouwens ook wat pijn aan mijn oren van die dingen, maar dat deert mij niet. Vind dat wel lekker, pijn. Maar dit is nog altijd niet het koptelefonen topic. Kijk naar de foto van Jelle. Kijk en geniet.
0
geplaatst: 21 mei 2012, 21:14 uur
Die ik heb was 60 euro, meer ga ik ook niet voor een koptelefoon uitgeven.
0
geplaatst: 21 mei 2012, 21:18 uur
Ik heb een koptelefoon van Derrick Rose (Chicago Bulls) omdat ik het graag enigszins ghetto hou in mijn hood. Doet het al 2 jaar prima en dat voor ongeveer vijf tientjes.
0
geplaatst: 21 mei 2012, 22:57 uur
jellecomicgek72 schreef:

0
geplaatst: 22 mei 2012, 13:55 uur

Ik heb trouwens dezelfde koptelefoon al zo'n 3 jaar. Ondertussen wel 4 stuks versleten (altijd draadbreuk), maar gelukkig zit er garantie op en doen ze daar nooit moeilijk mee. Geluid is echt top - ik heb nog niks beters gehoord op een peperdure na - en hij zit me als gegoten. Ik kan me wel voorstellen dat wanneer dit niet het geval is, dat hij dan pijn begint te doen bij langdurig gebruik. Maar goed, dit mag denk ik naar het koptelefoon topique.
0
geplaatst: 22 mei 2012, 14:12 uur
L_T_B schreef:
(afbeelding)
(quote)
(afbeelding)
Hahaha, wie kijkt er nu naar Pulp Fiction?

* denotes required fields.