De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 juni 2012, 13:40 uur
Je bedoelt dat je nog dichter bij de rivier kwam dan dit?
0
geplaatst: 30 juni 2012, 16:45 uur
GrafGantz schreef:
Nog net, dit is vlak voor de afdaling naar het Geuldal in het uiterste zuiden van Limburg
Nog net, dit is vlak voor de afdaling naar het Geuldal in het uiterste zuiden van Limburg
Dacht het al te herkennen: Pelgrimspad, en dan iid het traject tussen Gulpen en Valkenburg. komt vlak langs de Brand-browuerij in Wijlre.
Mooi pad - ook verder naar het zuiden, kan je via België (Visé) nog doorlopen tot Santiago.
0
geplaatst: 30 juni 2012, 17:02 uur
Mjuman schreef:
Dacht het al te herkennen: Pelgrimspad, en dan iid het traject tussen Gulpen en Valkenburg.
Dacht het al te herkennen: Pelgrimspad, en dan iid het traject tussen Gulpen en Valkenburg.
Nope, nog een stuk zuidelijker zelfs. Die eerste foto is genomen bij Camerig om precies te zijn.
0
geplaatst: 30 juni 2012, 19:00 uur
GrafGantz schreef:
Er was in elk geval een pad, zoveel is zeker.
Er was in elk geval een pad, zoveel is zeker.
Denk dat Cas er niet zo ver vanaf zit, in die omgeving heb ik ook regelmatig gefietst vanuit Slenaken - vandaar dat het bekend voorkwam

0
geplaatst: 30 juni 2012, 19:54 uur
GrafGantz schreef:
Nog net, dit is vlak voor de afdaling naar het Geuldal in het uiterste zuiden van Limburg:
(quote)
Nog net, dit is vlak voor de afdaling naar het Geuldal in het uiterste zuiden van Limburg:
Vorige week ben ik ook nog een weekje in deze regio geweest, Schin op Geul als uitvalsbasis om precies te zijn. Ik ben er al regelmatig geweest maar het blijft mooi daar.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 14:27 uur
Niels is op vakantie geweest, naar de Ardeche in Frankrijk. Even wat foto's van mezelf. Want andere mensen knip ik eraf als ze er toch opstonden. Want het is niet netjes om zomaar andere mensen op een site te zetten.
Allereerst ik. Op een richelrotsding aan een rivier. Zeer spontaan lachend:

In een kayak, kano of wat is het. Zo'n tweepersoonse. Mijn zusje had mijn eenpersoonse ingepikt. Daar is nog een mooie actiefoto van (ik in zo'n klein ding, veel hipper), maar die hebben we gekocht bij zo'n kraampje dus dan zou ik hem moeten inscannen en daar heb ik geen zin in. Daarnaast boeit het jullie toch geen fuck:

Bij de camping waren hoge rotsen waar je vanaf in de rivier kon springen. Dat was leuk. Met mijn waterschoentjes van Armani. Let ook op mijn mooie punkkapsel:

Verder zijn we naar een grot geweest, hebben we wat gewandeld, gecanyoningd (heb ik ook nog foto's van, van ik in een wetsuit met helm, maar die zijn me toch net wat te gênant
) en dat soort dingen, maar we hebben toch vooral heel veel aan het strandje gelegen. Wat chill ende gezellig was. Gegroet.
Allereerst ik. Op een richelrotsding aan een rivier. Zeer spontaan lachend:

In een kayak, kano of wat is het. Zo'n tweepersoonse. Mijn zusje had mijn eenpersoonse ingepikt. Daar is nog een mooie actiefoto van (ik in zo'n klein ding, veel hipper), maar die hebben we gekocht bij zo'n kraampje dus dan zou ik hem moeten inscannen en daar heb ik geen zin in. Daarnaast boeit het jullie toch geen fuck:

Bij de camping waren hoge rotsen waar je vanaf in de rivier kon springen. Dat was leuk. Met mijn waterschoentjes van Armani. Let ook op mijn mooie punkkapsel:

Verder zijn we naar een grot geweest, hebben we wat gewandeld, gecanyoningd (heb ik ook nog foto's van, van ik in een wetsuit met helm, maar die zijn me toch net wat te gênant
) en dat soort dingen, maar we hebben toch vooral heel veel aan het strandje gelegen. Wat chill ende gezellig was. Gegroet.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 14:32 uur
Mooie foto's Niels, ik kom binnenkort wel even langs op het gehele fotoboek door te nemen. 

0
geplaatst: 28 juli 2012, 14:39 uur
Mooie foto's Niels, vooral die laatse.
Wij zijn nog gaan kamperen in de Belgische Ardennen (Boulion).
En nog veel plezier met het foto's kijken met R&P.
Wij zijn nog gaan kamperen in de Belgische Ardennen (Boulion).
En nog veel plezier met het foto's kijken met R&P.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 15:15 uur
Je ziet op die foto´s echt een screamoliefhebber in hart en nieren.
Gave foto´s, vooral de laatste.
Gave foto´s, vooral de laatste.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 15:23 uur
Toffe pics, Niels. Volgens mij ben jij een behoorlijk lange boy.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 15:26 uur
Een lange boy
Ik ben dus nogal klein 
En Don, klopt, ik verberg de littekens vrij goed
Bedankt übrigens.
Ik ben dus nogal klein 
En Don, klopt, ik verberg de littekens vrij goed

Bedankt übrigens.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 17:19 uur
Beter laat dan nooit: foto's van Dour Festival!

Op de heenweg, toen het nog maar lichtjes regende.

Op de camping, toen het nog niet regende (geaccompagneerd door Cara Pils).

Op het festival, toen Squarepusher het beste van zichzelf gaf.

Op de camping, toen het al flink had geregend.

Op de camping, wanneer onze campingplek ook een modderboel was geworden.

Op de heenweg, toen het nog maar lichtjes regende.

Op de camping, toen het nog niet regende (geaccompagneerd door Cara Pils).

Op het festival, toen Squarepusher het beste van zichzelf gaf.

Op de camping, toen het al flink had geregend.

Op de camping, wanneer onze campingplek ook een modderboel was geworden.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 18:28 uur
Geen enkel biermerk heeft zoveel gedaan voor de wc-papierindustrie en de aandelen van Norit als Cara Pils 
Een ware vriend voor als het allemaal wat gemakkelijker moet lopen

Een ware vriend voor als het allemaal wat gemakkelijker moet lopen

0
geplaatst: 29 juli 2012, 13:59 uur

Gloeilamp en zijn vriendjes en vriendinnetjes bouwen een feestje op Rock Werchter.
0
geplaatst: 29 juli 2012, 18:02 uur
Vandaag een fietstochtje met m'n meisje naar Kinderdijk. Door het tegenlicht lijkt het veel dreigender en donkerder dan het was maar wel een mooi resultaat voor de foto vond ik zo 

* denotes required fields.