De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 9 september 2012, 00:59 uur
Mooie foto herman. Doet wat denken aan een jeugdfoto van een artiest die het nu helemaal heeft gemaakt. 

0
geplaatst: 9 september 2012, 09:35 uur
Gerards Dream schreef:
Mooie foto herman. Doet wat denken aan een jeugdfoto van een artiest die het nu helemaal heeft gemaakt.
Daar moest ik ook direct aan denken
Mooie foto!
0
geplaatst: 9 september 2012, 09:38 uur
Dank. 
Ik ben wel benieuwd op welke artiesten jullie nu doelen.

Ik ben wel benieuwd op welke artiesten jullie nu doelen.
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 12:41 uur
Ik had laatst een gehele fotoshoot (met dank aan Shoots & More + BNN), ik zal niet alle foto's plaatsen (kijk daarvoor op mijn FB), maar hier alvast een kleine selectie:

0
geplaatst: 1 oktober 2012, 12:48 uur
Rob heeft de lippen van Liv Tyler. Of van Steven Tyler, dat kan ook...
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 13:13 uur
Nice, kan zo in de H&M. 
Wel jammer dat ze bij de BNN alles een andere kleur moeten geven. Nu moet ik nog steeds gissen naar de kleur van de zwoele ogen van Rob.

Wel jammer dat ze bij de BNN alles een andere kleur moeten geven. Nu moet ik nog steeds gissen naar de kleur van de zwoele ogen van Rob.
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 13:50 uur
Mooie foto's Rob.
Dacht even Jordy nu een overeenkomst had gesloten dat kledingreclame ook tussen de berichten door geplaatst mocht worden.
Dacht even Jordy nu een overeenkomst had gesloten dat kledingreclame ook tussen de berichten door geplaatst mocht worden.
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 14:34 uur
is het gebruikelijk voor een tv-programma dat ze met iedereen een fotoshoot doen?Vooral de laatste is echt geweldig.
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 14:36 uur
Ik vraag me bij die laatste toch af waar zijn linkerarm is 
Maar goed leuke foto's!

Maar goed leuke foto's!
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 15:13 uur
2MY schreef:
is het gebruikelijk voor een tv-programma dat ze met iedereen een fotoshoot doen?
Vooral de laatste is echt geweldig.
is het gebruikelijk voor een tv-programma dat ze met iedereen een fotoshoot doen?Vooral de laatste is echt geweldig.
Nee dat was nog een speciale wens van mij. Waarom? Dat ga ik nog niet verklappen. Helaas is de uitzending pas ergens in de lente van 2013. Dus we moeten nog even geduld hebben.
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 15:28 uur
GrafGantz schreef:
Volgens BNN zijn ze geel. Geloof ik.
Maar op foto 3 zijn zowel ogen als vest van schrik groen. Eigen kledingkeuze overigens?Volgens BNN zijn ze geel. Geloof ik.
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 15:33 uur
Beetje van mezelf en een beetje van maggi. Er was een styliste bij. De roze polo (met het dubbele kraagje) is van mij, het grijze vest was door haar meegenomen.
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 17:39 uur
Rob is geil. O, sorry.
Nee, maar echt. Leuke foto's
Vooral die ene. Wel wennen om je niet in een Hiphopleeftshirt te zien.
Nee, maar echt. Leuke foto's
Vooral die ene. Wel wennen om je niet in een Hiphopleeftshirt te zien.
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 21:14 uur
Nooit doen, Ben, je weet nooit wie er voor je met z'n mond aan heeft gezeten en waar die mond allemaal geweest is.
* denotes required fields.