MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
SelmaDuim
Heel veel plezier itchy! Als jij terugkomt dan zijn wij bijna aan de beurt voor vakantie.

Yak
Veel plezier!

Vanaf morgenochtend ben ik een weekendje in Brussel. Dus tot zondag

't Is niet echt op vakantie, maar toch wel een beetje. Ik reis de komende anderhalve week door Europa voor een reisreportage. Met de bus, want daar moet 't over gaan. Straks pak ik de bus naar Warschau, van daaruit reis ik door naar Wenen en vervolgens weer terug naar startpunt Eindhoven.

Goed verslag tot nu toe! leuk om te lezen

Leuke stukjes Lukas!

Wat Cygnus zegt.

fastpulseboy
nog vier dagen! Dan zit ik in het zonnige Peru en Chili voor 4 weken. Heerlijk even een andere wereld en het pisweer van NL achter me laten hehehe. Musicmeter zal dus even verstoken zijn van mijn gezellige commentaren!

Tof! Ik wil eigenlijk ook nog wel een keer gaan stappen in Santiago, schijnen mooie clubs te zitten. We zien de foto's tzt. wel verschijnen!

Niet te veel cocablaadjes kauwen!

fastpulseboy schreef:
nog vier dagen! Dan zit ik in het zonnige Peru en Chili voor 4 weken. Heerlijk even een andere wereld en het pisweer van NL achter me laten hehehe. Musicmeter zal dus even verstoken zijn van mijn gezellige commentaren!

Geweldig, ben er net twee maanden geweest. Het is daar nu volop zomer, aan je timing ligt het alvast niet.

Buen viaje!

Dj2Jelle
Ik ga straks naar Zwitserland en dan moeten jullie mij een week missen

Lekker sneuwbowrden

Antonio
Een van mijn allerbeste vrienden (al sinds 1994...) zit al een half jaar ergens in de middle of nowhere (Keg River, Alberta, Canada) en op 5 maart ga ik hem voor 2 weken opzoeken

5 maart vlieg ik naar New York City (Newark Airport), waar hij dan ook zal zijn.
Dan een dag of 2 NYC onveilig maken en vandaar uit naar Montreal, dan door naar Toronto, Niagara Falls, Chicago, Moose Jaw en dan uiteindelijk te eindigen in North Alberta (Keg River), waar hij het afgelopen half jaar heeft gezeten.

Daar nog ruim 2 dagen op sneeuwscooters rondtoeren, aldoor wilde varkens en wolven opjagend.
Tussendoor overnachten in een blokhut zonder stromend water om daarna vanuit Grande Prairie (via Calgary en Houston) weer terug te vliegen naar Shithol Airport op 19 maart...om 20 maart 's ochtends weer aan te komen.

Nog 3 weken, ik kan niet wachten !!!

Zozo, dat is nog een behoorlijke afstand die je binnen twee weken moet afleggen. Cool, ik ben jaloers op je. Had ik er het geld maar voor

Ik ga deze zomer waarschijnlijk cultuur snuiven in de metropool Istanbul e.o. met een paar vrienden. Kan niet wachten. Deze winter lijkt echt eeuwig te duren. Ik smacht naar zonnestralen.

Wow Antonio, dat is erg gaaf!!
Ik ben ook al jaloers

Antonio
Waarschijnlijk ben ik helemaal kapot als ik terugkom, maar het is het allemaal waard !

Het is sowiso al geniaal om 1 van je allerbeste vrienden na ruim een half jaar weer te zien en dan ook nog eens in NYC

Voor de rest doen we al het reizen met de Greyhoud Bus, voor zo'n 300 dollar heb je een pas waarmee je onbeperkt kan reizen binnen de VS/Canada.
Dat betekent dan wel dat we gedurende die 2 weken 2 keer ruim 24 uur in de Greyhound zitten...je moet er wat voor over hebben

YEEES ladies and gents! Morgenavond vertrek ik op skireis met een hele bende. Feesten en skiën en soms door elkaar.

Ik zie jullie de 28ste terug!

Heb een prettige tijd, Lennonlover, en kom heelhuids terug. Dus gelieve geen skivlucht s.v.p.

neen, zeker niet. Ik ski sinds ik 4 ben dus ik kan de berg wel onder controle houden! Met de auto uit, met de auto thuis.

Bedankt Gerards Dream!

Ik vertrek morgenochtend vroeg richting Parijs voor een lang weekend weg met mn vriendin

Antonio schreef:

Voor de rest doen we al het reizen met de Greyhoud Bus, voor zo'n 300 dollar heb je een pas waarmee je onbeperkt kan reizen binnen de VS/Canada.
Dat betekent dan wel dat we gedurende die 2 weken 2 keer ruim 24 uur in de Greyhound zitten...je moet er wat voor over hebben

Tip van mij: in de Greyhound bussen heel goed op je spullen passen. Heel veel plezier natuurlijk, pracht tocht.

Antonio
Running On Empty schreef:
(quote)

Tip van mij: in de Greyhound bussen heel goed op je spullen passen. Heel veel plezier natuurlijk, pracht tocht.

Dank je

Maar, gaat de bagage bij de Greyhound in een onderliggende bagageruimte, net zoals bij elke andere touringcar ???
Dat zal wel, dus dan is het inderdaad wel handig om bij elke tussenstop even de boel in de gaten te houden...

Nog minder dan 2 weken

Vannacht ga ik op weg voor een wintersport-weekje in Oostenrijk. Skigebied Montafon in het Vorarlberg mag zich opmaken voor wat soul

Reijersen schreef:
Vannacht ga ik op weg voor een wintersport-weekje in Oostenrijk. Skigebied Montafon in het Vorarlberg mag zich opmaken voor wat soul

En ik ben weer heelhuids teruggekeerd.

Hoe was het?

Dj2Jelle
Ws onbeschrijfelijk.

Morgenvroeg op naar Davos (Zwitserland) voor een weekje op de latten. Zoef Zoef!

Father McKenzie
Ik droom al van vakantie, op 18 juli is het zover, maar ik vertek pas op 31 juli op vakantie, omdat dan hier in Lokeren de Lokerse Feesten beginnen, een muziekfestival, maar als je op de Markt woont heb je 10 dagen totaal geen rust meer; die kermisklanten openen hun kramen al in de vroege namiddag, lawaai tegen lawaai, je kunt niet eens een raam openzetten vooraan, anders versta je elkaar niet meer in huis.

Neen, Lokerse Feesten, ik heb ze in het veleden genoeg bezocht, toen waren ze ook nog gratis, het persoonlijke karakter, het gemoedelijke is er al lang vanaf, alles is big business geworden, en dan ontvlucht ik dat.

Ik boekte deze week een vakantie in...

F R I E S L A N D !!!

En wel hier dus;

Boarnshiem, Aldeboarn - Friesland - boerderijkamers.nl

Ja, ik reis met mijn moeder naar Aldeboarn, in het midden van Friesland, voor een hoevevakantie.

Leuke trips van daaruit, die 10 dagen dat we daar zullen vertoeven.
Ik keer op 9 of 10 augustus terug.

Een boottocht naar de Waddeneilanden zit er zeker in, en ik bezoek zoveel mogelijk steden die de Elfstedentocht ook aandoet, ik wil héél Friesland uitvoerig gezien hebben!

Zo, ik ga al zo vaak naar Tirol, daar heb je net zo min garantie op mooi weer, en het Zuiden is niet aan me besteed, daarvoor moet je een vliegtuig op, iets wat ik niet zie zitten, mijn ma trouwens ook niet.

Zo, nu bidden voor mooi zomers weer en aftellen naar 31 juli, want die reis zie ik echt wel zitten, waarschijnlijk rij ik in het vertrekken nog even langs Arnhem, Gelderland, waar onze beste vrienden wonen!

Ik wou deze vakantieplannen toch wel even met jullie delen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:03 uur

geplaatst: vandaag om 02:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.