MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Vanaf morgen ga ik twee weken in het Portugese Monte Gordo hardlopen en vakantie vieren. En ook nog een reportage schrijven trouwens...

Sir Spamalot (crew)
Een gelukkig mens, die Lukas: nog twee maanden en een beetje hard werken en dan vliegt de riem er ook voor drie weken af. Groeten, de Sir.

Geef je voor die tijd wel even de nummer 1 uit je Duizelingwekkende top 1.000?

Father McKenzie schreef:

Ik boekte deze week een vakantie in...

F R I E S L A N D !!!

En wel hier dus;

Boarnshiem, Aldeboarn - Friesland - boerderijkamers.nl

Ja, ik reis met mijn moeder naar Aldeboarn, in het midden van Friesland, voor een hoevevakantie.

Grappig, ik woon daar hemelsbreed nog geen 10km van vandaan.
Veel plezier hier, ik raad je aan een aantal dagen een boot te huren en zo de provincie proberen te verkennen.

Het gaat deze zomer New York worden in combinatie met familiebezoek in New Jersey (en ook Philadelphia weer eens meepikken en Washington DC staat eveneens op het programma).

Over een paar weken voor het werk naar Seattle, de zomer verder niet veel en in September naar New York met nog een stad die we nog moeten bepalen.

Running On Empty schreef:
Over een paar weken voor het werk naar Seattle, de zomer verder niet veel en in September naar New York met nog een stad die we nog moeten bepalen.

Veel plezier daar in Seattle en hopelijk is er genoeg tijd over om bij de lokale platenboer in de bakken te kijken na muziek waar je al een tijd opzoek naar bent. En natuurlijk een behouden thuiskomst.

Father McKenzie
Leuk, al die mensen die WEL op vliegtuigen durven, mij in geen honderd jaar gezien.....

Father McKenzie schreef:
Leuk, al die mensen die WEL op vliegtuigen durven, mij in geen honderd jaar gezien.....

Terwijl jij notabene een beroep hebt waar je nog veel meer risico mee loopt

Gerards Dream schreef:
(quote)

Veel plezier daar in Seattle en hopelijk is er genoeg tijd over om bij de lokale platenboer in de bakken te kijken na muziek waar je al een tijd opzoek naar bent. En natuurlijk een behouden thuiskomst.

Dank je. Dat gaat wel lukken denk ik. Als eigen baas stel ik mijn eigen werkschema samen en daar horen lokale platenboeren dus ook bij Overigens breng ik ook weer een bezoekje aan Amoeba in Los Angeles :

Woutt
Ik ga op 15 juni naar de VS waar ik tot 29 juni zal blijven. Ik ga onder andere San Francisco, Los Angeles en Las Vegas bezoeken.

Vervolgens nog van 31 juli tot 10 augustus zuipen in Spanje in Lloret de Mar.

Father McKenzie
aERodynamIC schreef:
(quote)

Terwijl jij notabene een beroep hebt waar je nog veel meer risico mee loopt

Dàt vind ik absoluut niet, maar dat kun je vilegtuiggekken niet wijsmaken, je kan best een ongeluk met een camion hebben, de kans dat je er levend uitkruipt is zéér groot, als het met zo'n vliegtuig misgaat, kun je het schudden.
Tja, ik vlieg al dertig jaar niet meer, ik hou bij wat er allemaal misgaat met vliegtuigen, en dat is véél meer dan men verwacht, ik vind dat dus absoluut GEEN veilig vervoermiddel, nou ja, gelukkig denkt niet iedereen zoals ik, anders konden luchtvaartmaatschappijen wel inpakken!

Maar ik en vliegen.... No Way, José, echt niet! Dus in vele mooie landen zal ik helaas nooit geraken, het zij zo.
Friesland is voor mij al vèr, maar ik ben dan ook geen verwoed reiziger, dagtrips liggen mij echt het meeste. En in de zomer moet ik wel die Lokerse Feesten ontvluchten, als je op de markt woont hier, heb je totaal geen leven meer.

neen, ik ben net als Herman Brusselmans van het idee dat van reizen niet zoveel goeds komt, dàt kun je Nederlanders, een reislustig volk bij uitstek NOOIT wijsmaken, natuurlijk!

Stijn_Slayer
Father McKenzie schreef:

Ik moet er ook niet aan denken om in zo'n vliegende doodskist te stappen.

Father McKenzie
Dank je Stijn, ik dacht dat ik de enige abnormale mens was, omdat ik echt niet wil vliegen...

Casartelli (moderator)
Stijn_Slayer schreef:

Erin moet dan desnoods maar, erop vind ik ook een wat onzalig idee.

Daar dachten zij anders over...

Mooie beelden Herman. Het brengt bij mij een gevoel naar boven toen ik voor het eerst de lucht in ging. Het was op een grasveld in de gemeente Hilversum. Zo na het veld kijkende werd al snel duidelijk dat er mollen actief waren. In een loods stond een sportvliegtuigje wat ik samen met de piloot en twee andere mensen naar buiten duwde. Eenmaal op het veld kropen we in het toestel. Door de molshopen verliep het opstijgen niet echt lekker, met als gevolg dat ik in mijn keel mijn maag aantrof. Eenmaal in lucht werd weldra de rust hervonden en konden we genieten van het mooie uitzicht. We vlogen van Hilversum naar Amersfoort en weer terug. Vanuit de lucht zag alles er vredig uit en het uur dat we in de lucht waren vloog letterljk en figuurlijk om. Zodoende werd er weer koers gezet naar Hilversum. Daar werd de landing ingezet boven het eerder genoemde grasveld. De molshopen hadden stand gehouden met als gevolg dat de maag zich opnieuw een plaats in mijn keel had verschanst. Sindsdien vlieg ik louter KLM of een andere maatschappij en dat bevalt aanzienlijk beter.

herman schreef:
Daar dachten zij anders over...

Of hun:

Gerards Dream schreef:
Sindsdien vlieg ik louter KLM........

Nooit meer KLM voor mij. Arrogante bende is het ...

Running On Empty schreef:
(quote)

Nooit meer KLM voor mij. Arrogante bende is het ...

Ieder zijn meug. Het is net muziek.

fastpulseboy
Stijn_Slayer schreef:
(quote)

autorijden is nog altijd gevaarlijker hoor.....
Er kan altijd iets gebeuren, ook als je de straat oversteekt. Waarom jezelf onthouden mooie dingen op de wereld te zien.
In mijn laatste vakantie had ik 9 vluchten, allemaal prima verlopen. Er gaan per dag duizenden vliegtuigen de lucht in en statistisch gezien gebeurt er bar weinig. En liever neerstorten dan dat ik alleen maar europa zou hebben gezien in mijn leven.

Father McKenzie
Ja, fastpulseboy, het zijn allemaal keuzes in het leven. Ik kan best leven met de gedachte véél landen nooit in het echt gezien te hebben, ik zal ook nooit neerstorten met een vliegtuig, toch één ding waar ik zeker van ben....
Vele landen zie je perfect in prima documentaires, dus ik vind dat niet zo'n gemis, maar ja, ik ben ook niet zo'n reiziger, en zal dat nooit wezen, uiteraard....
En ik vind Friesland dit jaar een prima keuze, ik heb gewoon rust nodig in de vakantie, en die rust vind ik daar wel, denk ik...

Antonio
Father McKenzie schreef:

Ik boekte deze week een vakantie in...

F R I E S L A N D !!!

En wel hier dus;

Boarnshiem, Aldeboarn - Friesland - boerderijkamers.nl

Mocht je toevallig in Leeuwarden komen, dan ben je van harte welkom voor een kop koffie bij mij thuis

Veel plezier in elk geval...

Antonio
Antonio schreef:
Een van mijn allerbeste vrienden (al sinds 1994...) zit al een half jaar ergens in de middle of nowhere (Keg River, Alberta, Canada) en op 5 maart ga ik hem voor 2 weken opzoeken

5 maart vlieg ik naar New York City (Newark Airport), waar hij dan ook zal zijn.
Dan een dag of 2 NYC onveilig maken en vandaar uit naar Montreal, dan door naar Toronto, Niagara Falls, Chicago, Moose Jaw en dan uiteindelijk te eindigen in North Alberta (Keg River), waar hij het afgelopen half jaar heeft gezeten.

Daar nog ruim 2 dagen op sneeuwscooters rondtoeren, aldoor wilde varkens en wolven opjagend.
Tussendoor overnachten in een blokhut zonder stromend water om daarna vanuit Grande Prairie (via Calgary en Houston) weer terug te vliegen naar Shithol Airport op 19 maart...om 20 maart 's ochtends weer aan te komen.

Nog 3 weken, ik kan niet wachten !!!

Een maand na terugkomst dan toch eindelijk maar eens mijn foto's online gezet, het wachten is nu op de stapel foto's die de vriend die ik bezocht daar nog heeft gemaakt...

Zie voor mijn foto's op onderstaande link:

http://picasaweb.google.com...

fastpulseboy schreef:
(quote)

autorijden is nog altijd gevaarlijker hoor.....
Er kan altijd iets gebeuren, ook als je de straat oversteekt. Waarom jezelf onthouden mooie dingen op de wereld te zien.
In mijn laatste vakantie had ik 9 vluchten, allemaal prima verlopen. Er gaan per dag duizenden vliegtuigen de lucht in en statistisch gezien gebeurt er bar weinig. En liever neerstorten dan dat ik alleen maar europa zou hebben gezien in mijn leven.

Het komt er eigenlijk vooral op neer dat bij autorijden de kans dat er iets gebeurt vele malen groter is, maar dat bij vliegtuigen de ongelukken veel erger zijn, er zijn veel mensen bij betrokken, en de overlevingskans is veel lager. En dan is de vraag wat er nou echt veiliger is.

Volgens mij zijn er alleen al in 2008 meer doden in het Nederlandse wegverkeer gevallen dan in de afgelopen 25 jaar met Nederlandse vliegtuigen (3 crashes).

De media-aandacht zorgt voor een vertekend beeld, denk ik.

-

Toffe foto's trouwens, Antonio! Echt indrukwekkend, die watervallen!!

Antonio
herman schreef:

Toffe foto's trouwens, Antonio! Echt indrukwekkend, die watervallen!!

Dank je, het waren al met al een zeer indrukwekkende 15 dagen
Belachelijke hoeveelheid afstand afgelegd in die 2 weken en daardoor wezenlijk gezien veel te kort overal geweest, maar het was de moeite (en 7 nachten in de Greyhound) meer dan waard

Het wachten is nu op de vele foto's die ik nog krijg van mijn reisgenoot, die met een paar weken weer even in het land is.
Kan ik die meteen ook nog even uploaden, daar zitten echt parels tussen...

Father McKenzie
Antonio, hele mooie reeks foto's, prachtig!

Morgenochtend heul vroeg wurmen we ons in die vervelend krappe Ryanair-stoeltjes om ons 3 dagen onder te dompelen in het sfeervolle Venetië. Dit wordt de 8ste keer ofzo, dus dat de weermeneer zegt dat het nat wordt, kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Zolang ze de Spritz maar door laten komen!!

Gezien de organisatorische omstandigheden op het werk, worden het dit jaar waarschijnlijk dagtripjes voor mij en kan ik mij tot nu toe alleen verheugen op een lang weekend Lowlands bij Biddinghuizen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:33 uur

geplaatst: vandaag om 03:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.