De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juni 2009, 08:27 uur
Komende woensdag vertrek ik naar Budapest. Mijn werkgever heeft het nodig gevonden dat ik mij verder ga verdiepen in europese subsidies. Dan ben ik natuurlijk niet vervelend, en plak er vervolgens nog een paar dagen aan vast.
Vanaf 4 juli zit bonothecat 4 weken in zuid-oost Azië. Dit keer met de rugzak door Laos en Cambodja.
Vanaf 4 juli zit bonothecat 4 weken in zuid-oost Azië. Dit keer met de rugzak door Laos en Cambodja.
0
geplaatst: 5 juni 2009, 11:31 uur
Dj2Jelle schreef:
Ben je alweer terug? Zo ja: waar blijven de foto's?
Ik dacht altijd dat je in Australië woonde
Yup, ongeveer anderhalve week teruggekomen! Ik zou kijken of ik binnenkort even wat foto's online kan zetten! En, nouja, ik leefde daar wel voor acht maanden he Ben je alweer terug? Zo ja: waar blijven de foto's?

Ik dacht altijd dat je in Australië woonde

0
Fidelodelientje
geplaatst: 6 juni 2009, 12:48 uur
Vanavond zit ik in 't vliegtuig richting Blanes. Elf dagen helemaal los!
0
wijsneus
geplaatst: 9 juni 2009, 08:08 uur
Vanaf as. maandag 2 weken geen MuMe voor WN; een welverdiende vakantie in eigen land 

0
Father McKenzie
geplaatst: 11 juni 2009, 18:43 uur
wijsneus schreef:
Vanaf as. maandag 2 weken geen MuMe voor WN; een welverdiende vakantie in eigen land
Wààt precies ga je naartoe, als ik vragen mag, wijsneus??

0
wijsneus
geplaatst: 12 juni 2009, 11:27 uur
Een week naar Zeeland en en week naar Drenthe.
Viva Ollanda

0
Antonio
geplaatst: 14 juni 2009, 09:38 uur
wijsneus schreef:
Ook in Zeeland en Drenthe hebben ze internet (en sinds kort ook kabeltelevisie en riool...), dus ben benieuwd of je het echt 2 weken zonder MuMe kan uithouden

0
Father McKenzie
geplaatst: 14 juni 2009, 09:44 uur
@ Antonio en @ wijsneus; Ook ik ga dit jaar mijn vakantie in Nederland doorbrengen, in Friesland welteverstaan!
Holland Rules!
Wij gaan voor een hoevevakantie in Aldeboarn, nabij Akkrum, dus onder Leeuwarden.
En dan héél de provincie verkennen, we zitten daar 10 dagen, van 31 juli tot 10 augustus!
We waren in mei al eens 3 dagen gaan verkennen, ik vind de natuur, het water, de bootjes, de brugjes, alles daar supermooi en we gaan voor de RUST!
Holland Rules!
Wij gaan voor een hoevevakantie in Aldeboarn, nabij Akkrum, dus onder Leeuwarden.
En dan héél de provincie verkennen, we zitten daar 10 dagen, van 31 juli tot 10 augustus!
We waren in mei al eens 3 dagen gaan verkennen, ik vind de natuur, het water, de bootjes, de brugjes, alles daar supermooi en we gaan voor de RUST!
0
lowriderluuk
geplaatst: 14 juni 2009, 11:30 uur
Father McKenzie schreef:
we gaan voor de RUST!
we gaan voor de RUST!
Heb je wel nodig na bijna 5000 intensief geschreven berichten.

Prettige rustige vakantie in Fryslân !
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 juni 2009, 11:47 uur
Wij (vader, broertje en ik) gaan dit jaar naar Troyes in Frankrijk. Aangezien daar een groot kleding outlet centrum zit en m'n pa en broertje daar hun slag willen gaan slaan. Ze hadden mij gelukkiger gemaakt met een CD-outlet, maar ach... 

0
Father McKenzie
geplaatst: 14 juni 2009, 11:49 uur
Stijn_Slayer schreef:
Wij (vader, broertje en ik) gaan dit jaar naar Troyes in Frankrijk. Aangezien daar een groot kleding outlet centrum zit en m'n pa en broertje daar hun slag willen gaan slaan. Ze hadden mij gelukkiger gemaakt met een CD-outlet, maar ach...
Oh, mais comme ça, tu vas apprendre le Français, ç'est bien çà!
Il y aura beaucoup de belles filles là-bàs!

0
Antonio
geplaatst: 14 juni 2009, 11:50 uur
Father McKenzie schreef:
@ Antonio en @ wijsneus; Ook ik ga dit jaar mijn vakantie in Nederland doorbrengen, in Friesland welteverstaan!
Holland Rules!
Holland Rules!
Mooi man

Zelf woon ik in Leeuwarden, dus als je tegen die tijd zin hebt in een bak koffie of een pot bier, laat het me dan weten...
Laat ik je meteen even 1 van mijn all-time favoriete platenzaken zien (King Kong), toevallig hier in de binnenstad

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 juni 2009, 11:54 uur
Father McKenzie schreef:
(quote)
Haha.

Gelukkig gaan we elk jaar naar Frankrijk, dan heb ik niet voor niks zes jaar Frans op school gehad.

0
Father McKenzie
geplaatst: 14 juni 2009, 11:57 uur
Hé, leuk Antonio, is een leuk idee, echt! En bedankt voor de uitnodiging, ik trakteer je dan op een lekkere bak koffie of een pilsje, je zegt het maar.
Wij hopen op wat mooi zonnig weer, meer vragen we niet, het hoeft niet te heet te zijn.
Tegen die tijd kunnen we nummers van gsm (mobieltjes zeggen jullie hé?) uitwisselen, we spreken zeker eens af in Leeuwarden!
Wij hopen op wat mooi zonnig weer, meer vragen we niet, het hoeft niet te heet te zijn.
Tegen die tijd kunnen we nummers van gsm (mobieltjes zeggen jullie hé?) uitwisselen, we spreken zeker eens af in Leeuwarden!
0
geplaatst: 22 juni 2009, 14:42 uur
Morgenavond rij ik met mijn broer richting Rimini. De bedoeling is daar woensdag aan het eind van de ochtend aan te komen. Donderdag rijden we vervolgens richting Peschici, zo een 450 kilometer ten zuiden van Rimini, ook aan de Oostkust. Vrijdag gaat de reis naar Sorrento, de Westkust van Italië. Zaterdag tot slot rijden we naar Napels alwaar ik op het vliegtuig wordt gezet richting Schiphol. Ik word enkel gebruikt om mijn broer af te wisselen qua autorijden
. Anyway, ik heb er superveel zin in. In een betrekkelijk korte tijd heel veel zien is geen straf imho.
. Anyway, ik heb er superveel zin in. In een betrekkelijk korte tijd heel veel zien is geen straf imho.
0
geplaatst: 23 juni 2009, 00:19 uur
Bron: Telegraaf.nl
'Inbrekers lezen mee'
LEEUWARDEN - Twitteraars en gebruikers van andere sociale websites zoals Hyves en MySpace doen er goed aan voorzichtig te zijn met de verspreiding van berichten over hun vakantieplannen. Inbrekers lezen mee, waarschuwt verzekeraar FBTO maandag.
Meldingen over wanneer en hoe lang iemand op vakantie gaat, kunnen voor inbrekers aanleiding zijn om het woonadres te achterhalen en toe te slaan. %u201EHet plaatsen van vakantie-informatie op Twitter of Hyves of het bijhouden van een vakantieweblog geeft inbrekers inzicht in de persoolijke levenssituatie. Vroeger controleerden inbrekers de papieren brievenbus om te achterhalen of iemand op vakantie was, nu kijkt men in de digitale brievenbus", aldus FBTO.
'Inbrekers lezen mee'
LEEUWARDEN - Twitteraars en gebruikers van andere sociale websites zoals Hyves en MySpace doen er goed aan voorzichtig te zijn met de verspreiding van berichten over hun vakantieplannen. Inbrekers lezen mee, waarschuwt verzekeraar FBTO maandag.
Meldingen over wanneer en hoe lang iemand op vakantie gaat, kunnen voor inbrekers aanleiding zijn om het woonadres te achterhalen en toe te slaan. %u201EHet plaatsen van vakantie-informatie op Twitter of Hyves of het bijhouden van een vakantieweblog geeft inbrekers inzicht in de persoolijke levenssituatie. Vroeger controleerden inbrekers de papieren brievenbus om te achterhalen of iemand op vakantie was, nu kijkt men in de digitale brievenbus", aldus FBTO.
0
geplaatst: 24 juni 2009, 12:21 uur
Father McKenzie schreef:
(quote)
Ca dépend ou tu vas, n'est ce pas?

0
Father McKenzie
geplaatst: 24 juni 2009, 13:32 uur
Ne Spa? Doe maar een pintje! (of een Bolleke Keunink) 

0
geplaatst: 28 juni 2009, 08:56 uur

Foto van de Gotthartpass

Foto van Le Marche (de Marken)

Zo, ik ben net terug uit Bella Italia. 2400 kilometertjes rondgetuft. Erg veel gezien. Het fotootje is van de baai van Peschici in het Gargano Massief. Ligt halverwege Italië aan de Oostkust. Erg fraai. Ik wil weer terug! Gek he

De baai van Sorrento. Aan de Westkust van Italië.

Dit ben ik. Is het raar dat ik werd aangezien voor een Italiaan?

Uitzicht op Napels

Hier was ik gisterochtend nog. Een foto vanaf de flanken van de Vesuvius. Bijzonder vruchtbaar gebied. Eén grote voornamelijk gele bloemenzee. De geur ervan is onovertroffen. Ik ben het trouwens niet op de foto, het is mijn broer.
0
Father McKenzie
geplaatst: 28 juni 2009, 13:26 uur
Mooie foto's Joy4ever, zo te zien een mooie vakantie gehad?
0
geplaatst: 2 juli 2009, 20:56 uur
Alles ingepakt. Effe proberen te slapen nu. Rond een uur of vijf gaan we rijden. Via Italie naar Slovenie. Daar gaat mijn dochter even een EK Streetdance doen. Als dat klaar is, gaan we richting Venetie om een week voornamelijk niks te doen.
Ik heb er zin an.
Ik heb er zin an.
0
Father McKenzie
geplaatst: 2 juli 2009, 20:59 uur
Goeie reis rayman, vergeet niet lekkere muziek mee te nemen en een behouden reis en veel plezier ginds!
0
geplaatst: 2 juli 2009, 20:59 uur
Lin schreef:
Veel plezier ray
En ik zal wederom duimen voor je dochter!!
Veel plezier ray

En ik zal wederom duimen voor je dochter!!

Zet ze maar in het vet. Zondag mogen ze aan de bak.
Twee teamgenoten zijn net alvast Europees Kampioen Duo geworden. Dus er wordt wat verwacht.
0
geplaatst: 3 juli 2009, 11:02 uur
Aankomende 2 weken by the way geen bericht van mij hier. Stap vanavond namelijk in het vliegtuig naar Portugal.
* denotes required fields.