MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Father McKenzie
Vandaag een darmonderzoek (coloscopie) waar ik niet echt naar uitkijk.

Morgen gaan we eendagje kuieren, slenteren, varen op Binnendieze.

Jawel; dagje DEN BOSCH ('s Hertogenbosch)

samen met onze vrienden uit Arnhem.

Den Bosch : Toch de mooiste stad in Nederland!

Echt WEL iets om naar uit te kijken dus!

Grindpad
de laatste 2 weken van jullie en de eerste van aug. ga ik lekker op vakantie met de vrouw.

tent achterin de auto en op naar Duitsland, Oostenrijk en Italie.
jeee!!!!!!

Father McKenzie
Goeie reis, Grindpad. Oostenrijk bezocht ik al genoeg, dit jaar wordt het Friesland voor ons.

Father McKenzie
Ik begin dadelijk aan mijn erg lange werkweek van 2 volle dagen.... Ik ben nu vroeg uit bed omdat ik richting Luxemburg moet...

Woensdag heb ik dus 5 dagen vrijaf, een korte vakantie!

Dus; gisteren 2 overnachtingen geboekt in AKKRUM, Friesland, omdat we deze zomer ook al Frieslandwaarts rijden en ik de streek vast wil gaan verkennen.

De weerman had beter lenteweer voorspeld, vandaar...

fastpulseboy
Wel Nederlands geld mee nemen he! niet vergeten!
en de lonely planet van NL natuurlijk....

Beetje flauwe reactie eigenlijk wel.

Ik ben nog nooit in Friesland geweest, laat maar horen hoe het was Patrick.

stuart
Wij gaan dit jaar op vakantie ergens bij Nijmegen ; natuurlijk gaan we ook dát dorp even bekijken en misschien kom ik wel een bekende tegen.... (ik heb een vetkuif, matje in de nek, puntschoenen ,spijkerpak en wat Shag in de achterzak )

Mijn vakantie zit er bijna op

Na bijna 8 maanden ge-backpacked te hebben door Australie, is het tijd om weer terug te keren! Nog maar anderhalve week te gaan.... aahw!

handsome_devil
stuart schreef:
Wij gaan dit jaar op vakantie ergens bij Nijmegen ; natuurlijk gaan we ook dát dorp even bekijken en misschien kom ik wel een bekende tegen.... (ik heb een vetkuif, matje in de nek, puntschoenen ,spijkerpak en wat Shag in de achterzak )

nijmegen een dorp noemen, blasfemie is het!

Een van de mooiste steden van NL nota bene.

... én de oudste!

stuart
Wat ik ervan weet is dat NAC daar voetbalt en dat Eddie Van Halen er gewoond heeft; dus ik ga op zoek naar zijn huis, maar als ik jullie zo hoor is er meer te zien....... ..

fastpulseboy
herman schreef:
Een van de mooiste steden van NL nota bene.

echt???
lekker platgebombardeerd en met veel "prachtige" nieuwbouw hehehe
De omgeving is super en sommige gebouwen zijn leuk, de sfeer is goed....maar mooi.....

Woutt
stuart schreef:
Wat ik ervan weet is dat NAC daar voetbalt en dat Eddie Van Halen er gewoond heeft; dus ik ga op zoek naar zijn huis, maar als ik jullie zo hoor is er meer te zien....... ..

NAC speelt in Breda.

stuart
Oh ja.... ...nou ja nec of nac, het is haast hetzelfde....

Father McKenzie
fastpulseboy schreef:
Wel Nederlands geld mee nemen he! niet vergeten!
en de lonely planet van NL natuurlijk....

Hollandse Guldens heb ik al ingeslagen, maar dat van die Lonely Planet, is dat iets waarvoor je Hollander moet zijn om te weten waarover dat gaat? Tell me please, ik ben niet mee vrees ik...

fastpulseboy schreef:
(quote)

echt???
lekker platgebombardeerd en met veel "prachtige" nieuwbouw hehehe
De omgeving is super en sommige gebouwen zijn leuk, de sfeer is goed....maar mooi.....

Nouja, het is een heel groene stad. Als je vanuit de randstad komt ben je al snel tevreden misschien. Arnhem is ook prachtig.

@FM: de Lonely Planet is een reisgidsenreeks.

@FM: Haha, als je zaterdag ook nog in Akkrum bent, krijg je misschien een soort déja-vu van al je ervaringen in Oostenrijk en Duitsland

Geïnspireerd door de Oktoberfesten van onze oosterburen, organiseert het bestuur van de stichting Akkrum/Nes Centraal in samenwerking met Akkrumer horeca in de maand mei in Akkrum een feest dat enigszins moet lijken op en voelen als de echte Oktoberfesten, zij het dat het Akkrumer feest een eigen gezicht zal kennen.
Het programma begint om 14.00 uur.

Er treden dan 6 kapellen op in Akkrum. Het gaat dan met name om kapellen die feestmuziek brengen met een Duits of Oostenrijks tintje.
Bij verschillende horecagelegenheden treden (afwisselend) op:

De ‘Alpen Spitzen’ uit Bilthoven
De ’Snippefangers’ uit Bakhuizen
De ‘Bargkapel’ uit Barchem
De ’Harmoniekapel’ uit Akkrum
De ‘Koetsebloazers’ uit Leek en
De ’Flachlandtiroler’ uit Enschede.

Op bepaalde plaatsen op het wegdek van Buorren, Heechein en Kanadeeskestrjitte zullen grote lange tafels staan. Ook worden (grote) bierpullen aangeschaft.
De Akkrumer/Nesser straten en buurten kunnen ’s avonds in actie komen tussen 19.00 uur en 21.00 uur. Er zal dan een Tiroler buurtkamp plaatsvinden. Men bindt de strijd met elkaar aan op de volgende onderdelen:

- bierpulschuiven
- skilopen
- stokken vangen
- boomstamzagen
- biervaten rollen
- jodelen

’s Avonds vindt er vanaf ± 21.30 uur een groot slotfeest plaats in de Sporthal.
Het bekende orkest de Klostergold Express treedt op. Dit orkest komt uit Duitsland en heeft veel ervaring op de Oktoberfesten in München.

Father McKenzie
@ outlaw 104; Neen, we vluchten tijdig... ik wil tegen vrijdagavond terug zijn, zaterdag speel ik badminton en zaterdagavond ontvang ik 4 vrienden en gaan we Chinees halen, meeneem-Chinees, dat is geen persoon, dat is dus Chinese Food!

Bedankt voor de inlichtingen!

Friese groetjes alvast, aan iedereen!

Patje

Stijn_Slayer
stuart schreef:
Oh ja.... ...nou ja nec of nac, het is haast hetzelfde....

Dat zou ik niet in Nijmegen zeggen als je leven je lief is.

stuart
Nee, vandaar de knipoog....

Geen Pinkpop maar een andere leuke besteding van het pinksterweekend. Vertrek morgenochtend vroeg voor een stedentripje New York, dinsdagochtend weer terug

Paap_Floyd, Lukas en ik zijn vandaag goed aangekomen in Barcelona voor het Primavera Sound festival. Hoewel het morgen pas begint, zijn er al eerder wat optredens. Vanavond al meteen een flink dilemma, want gaan we de CL-finale kijken of gaan we toch voor optredens van Zu en Dälek?

Lukas, Cygnus en ik zijn vandaag goed aangekomen in Barcelona voor het Primavera Sound festival. Hoewel het morgen pas begint, zijn er al eerder wat optredens. Vanavond al meteen een flink dilemma, want gaan we de CL-finale kijken of gaan we toch voor optredens van Zu en Dälek?

Paap_Floyd, Cygnus en ik zijn vandaag goed aangekomen in Barcelona voor het Primavera Sound festival. Hoewel het morgen pas begint, zijn er al eerder wat optredens. Vanavond al meteen een flink dilemma, want gaan we de CL-finale kijken of gaan we toch voor optredens van Zu en Dälek?

Voetbal is niet boeiend.
Ga leukere dingen doen.

Veel plezier!

Papegaaien!

Dj2Jelle
Chrisseh schreef:
Ik ga ook bijna op vakantie! Twee oktober vlieg ik weg naar de andere kant van de wereld, namelijk Australië. Ik blijf daar voor acht maanden, en backpack dan heel Australië door Ben zenuwachtig, maar heb er natuurlijk ook zin in. Als ik de tijd heb post ik misschien nog zo nu en dan wel wat foto's hier

Ben je alweer terug? Zo ja: waar blijven de foto's?

Ik dacht altijd dat je in Australië woonde

Antonio
Komende maandag (1 juni) vertrek ik voor 12 dagen naar Rome, Napels en Sorrento

Een tweetal legendarische en zeer mooie steden, waar een hoop te doen en te zien is.
Plus nog een dorpje (Sorrento) aan de kust (zwart lavastrand geloof ik...), om nog een paar dagen te chillen

In elke plaats blijf ik 4 dagen en ik kom de 13e weer terug in ons kikkerlandje...

Begin aardig verwend te raken, de 2e vakantie in een paar maanden tijd...

Aankomend weekend ergens in Drenthe.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:00 uur

geplaatst: vandaag om 05:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.