De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2011, 01:03 uur
Snelle berekening er op los gelaten :
Dan moet je minimaal 24uur per dag 10 dagen lang 1 bericht per 20 seconden zetten.
Suc6

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 5 augustus 2011, 17:34 uur
Terug van twee weken Haute-Nendaz, kanton Wallis in Zwitserland, 2 dagen een regenbui gehad voor de rest schitterend (en de tweede week heel warm) weer. Morgen twee weken updates lezen
.
.
0
geplaatst: 5 augustus 2011, 22:48 uur
Ik ben zojuist terug van twee weken vakantie. Ik ben met vier vrienden in een te kleine auto door Tsjechië gereisd. De oude delen van de meeste steden zijn prachtig, met in het bijzonder natuurlijk Praag. De Sovjet-flats in de buitensteden moet je maar negeren. De Bohemen is ook een prachtig gebied. De prijzen liggen belachelijk laag in Tsjechië. Voor iets meer dan 200 kronen = 8 euro kan je bij elk restaurant flink eten en (bier) drinken. Maar ik ben wel blij om weer thuis te zijn. Eindelijk kan ik weer eens goede muziek luisteren in plaats van de top-40 meuk die mijn vrienden luisterden.
Al met al is Tsjechië zeker wel een aanrader, en het kost je ook nog eens nauwelijks iets.
Al met al is Tsjechië zeker wel een aanrader, en het kost je ook nog eens nauwelijks iets.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 augustus 2011, 10:42 uur
Dinsdag gaan we een rondje Belgie doen met zijn vieren.
Te beginnen in Spa 3 dagen, dan naar Antwerpen zodat ik zaterdag bij de meeting kan aansluiten. Dan zondag naar Leuven en tenslotte nog 2 dagen naar Kasterlee bij Turnhout.
We hebben er zin in.
Te beginnen in Spa 3 dagen, dan naar Antwerpen zodat ik zaterdag bij de meeting kan aansluiten. Dan zondag naar Leuven en tenslotte nog 2 dagen naar Kasterlee bij Turnhout.
We hebben er zin in.
0
geplaatst: 7 augustus 2011, 10:06 uur
Gister net terug gekomen van 2 weekjes Oostenrijk, Was erg leuk 

0
Sectumsempra
geplaatst: 7 augustus 2011, 11:48 uur
Hoi mensen, ben net terug van een weekje Schotland. We hadden een vrij leuk huis (dacht ik, er zat een enorme spin - van ongeveer zeven CM - onder mijn bed die mijn nachtrust verstoorde), en héle vriendelijke mensen. We hebben maar één dag regen gehad en voor de rest alleen maar zon en lekker weer.
Mocht je ooit naar Schotland gaan, dan zijn St. Andrews, Edinburgh, Crieff (voor de distilleerderij van the Famous Grouse - en dan moet je zeker een rondleiding doen!), Cupar en Anstruther echt heel erg aan te raden. Mensen zijn er echt supervriendelijk en willen (in principe) alles voor je doen.
Of je gaat gewoon voor de whisky..?
Mocht je ooit naar Schotland gaan, dan zijn St. Andrews, Edinburgh, Crieff (voor de distilleerderij van the Famous Grouse - en dan moet je zeker een rondleiding doen!), Cupar en Anstruther echt heel erg aan te raden. Mensen zijn er echt supervriendelijk en willen (in principe) alles voor je doen.
Of je gaat gewoon voor de whisky..?
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 12:57 uur
Morgenavond zet ik koers richting Genoa. Genoa staat erg hoog op mijn lijstje van plaatsen die ik heel graag gezien wil hebben. De volgende dag nog rond de vier uurtjes tuffen richting Umbrië. Twee weken in een Belvilla met zwembad. Umbrië is het groene hart van Italië. Vorig jaar in Toscane geweest, nu dus naar het kleine zusje. Rome pik ik uiteraard ook even mee. En verder is het twee weken lang La Vita è Bella! Op de terugweg ploffen we nog effe neer in de buurt van de Lorelei. Heb er superveel zin in! Elke dag 30 graden en DROOG. Sollie 

0
geplaatst: 12 augustus 2011, 16:52 uur
Vanaf morgen ben ik een weekje naar de Moezel. Vlakbij Koblenz, of all places 
Tot over een week!

Tot over een week!
0
geplaatst: 14 augustus 2011, 12:42 uur
Terug uit de Dominicaanse Republiek, daar was het wel zomer 

0
geplaatst: 16 augustus 2011, 19:21 uur
jasper1991 schreef:
Jullie zijn voor twee weken even van jasper1991 en maxinator af, wij staan op het punt te vertrekken naar La France.
Jullie zijn voor twee weken even van jasper1991 en maxinator af, wij staan op het punt te vertrekken naar La France.
Hebben jullie ons gemist?

0
geplaatst: 16 augustus 2011, 19:26 uur
Nounounounounounounounounou
Is Toris al terug van iets? Ik moet nog steeds met hem battlen
Is Toris al terug van iets? Ik moet nog steeds met hem battlen

0
geplaatst: 17 augustus 2011, 11:30 uur
Ik ben vanaf vandaag een paar dagen in Amsterdam, maar jullie hoeven me niet te missen. Zo nu en dan zal ik wel online zijn.
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 20:39 uur
Net terug uit de zinderende hitte van Lanzarote.
Was zeer prettig.
Was zeer prettig.
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 23:48 uur
Gisteren terug gekomen van Sziget en heb het erg leuk gehad. Ontzettend heet, dat wel.
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 23:52 uur
Heelhuids terug uit Londen, maar ik heb weinig gemerkt van de onlusten. Behalve dan dat vorige week dinsdag opeens alle supermarkten te vroeg dicht gingen om nog eten te kopen en voor de restaurants lange rijen ontstonden. We hadden gelukkig om 4 uur 's middags zo uitgebreid geluncht dat we het diner maar lieten schieten.
We konden nog wel ergens een krantje kopen om te lezen wat er die maandag allemaal was gebeurd. Een van de kleinere rellen scheen vlak bij ons in de buurt te zijn geweest, maar daar hadden we niets van gemerkt. Op woensdag was ik van plan om op de bonnefooi naar Wembley te gaan en eventuele laatste kaartjes voor Engeland-Nederland te kopen, maar dat hoefde dus niet. In plaats daarvan hebben we nog we wel (een stukje van) een cricketwedstrijd op Lords gezien. Verder waren er her en der in de stad dichtgetimmerde winkels te zien.
Bij ons vertrek stonden de kranten nog steeds bol van het nieuws over de rellen van anderhalve week geleden. De voornaamste zorg op dit moment is dat er onvoldoende gevangeniscapaciteit is. Dat ligt er misschien ook aan dat je al snel in de gevangenis komt. Een oproep op Facebook om ergens te gaan plunderen levert al een celstraf op ook al is er helemaal niet geplunderd.
Verder hebben we dus weinig gemerkt en het gewone toeristenmenu afgewerkt. Op de cover van the Daily Telegraph stond een aardige cartoon (die ik helaas heb weggegooid). Een man met een analoog fototoestel op zijn buik (zo zie ik er op vakantie ook uit) met een vrouw naast hem kijken een Bobby (maar die zijn er dus niet meer) vragend aan. De Bobby heeft de tekst: "Het Olympisch Stadion? ... Ja, na de tweede uitgebrande bus naar links en dan bij de geplunderde elektronicawinkel naar rechts."
Het Olympisch stadion ligt er overigens mooi bij en de beveiliging bij toeristenattracties is buitensporig (met al die tassencontroles en fouilleringen) in vergelijking met het tekort aan beveiliging voor de gewone winkelier op maandagavond 8 augustus.
We konden nog wel ergens een krantje kopen om te lezen wat er die maandag allemaal was gebeurd. Een van de kleinere rellen scheen vlak bij ons in de buurt te zijn geweest, maar daar hadden we niets van gemerkt. Op woensdag was ik van plan om op de bonnefooi naar Wembley te gaan en eventuele laatste kaartjes voor Engeland-Nederland te kopen, maar dat hoefde dus niet. In plaats daarvan hebben we nog we wel (een stukje van) een cricketwedstrijd op Lords gezien. Verder waren er her en der in de stad dichtgetimmerde winkels te zien.
Bij ons vertrek stonden de kranten nog steeds bol van het nieuws over de rellen van anderhalve week geleden. De voornaamste zorg op dit moment is dat er onvoldoende gevangeniscapaciteit is. Dat ligt er misschien ook aan dat je al snel in de gevangenis komt. Een oproep op Facebook om ergens te gaan plunderen levert al een celstraf op ook al is er helemaal niet geplunderd.
Verder hebben we dus weinig gemerkt en het gewone toeristenmenu afgewerkt. Op de cover van the Daily Telegraph stond een aardige cartoon (die ik helaas heb weggegooid). Een man met een analoog fototoestel op zijn buik (zo zie ik er op vakantie ook uit) met een vrouw naast hem kijken een Bobby (maar die zijn er dus niet meer) vragend aan. De Bobby heeft de tekst: "Het Olympisch Stadion? ... Ja, na de tweede uitgebrande bus naar links en dan bij de geplunderde elektronicawinkel naar rechts."
Het Olympisch stadion ligt er overigens mooi bij en de beveiliging bij toeristenattracties is buitensporig (met al die tassencontroles en fouilleringen) in vergelijking met het tekort aan beveiliging voor de gewone winkelier op maandagavond 8 augustus.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 augustus 2011, 00:04 uur
Weer terug van een rondje belgie. Prima naar onze zin gehad, halverwege nog de meeting meegemaakt in Antwerpen.
Hoogtepunt Leuven, bleek ook nog marktrock te zijn met Zornik als hoofdact.
Verder Antler King en The Galacticos die ik heb gezien.
Hoogtepunt Leuven, bleek ook nog marktrock te zijn met Zornik als hoofdact.
Verder Antler King en The Galacticos die ik heb gezien.
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 18:13 uur
Oh lekker.
Ik ben daar ook een keer op vakantie geweest. Mooi gevarieerd eiland. Wat is de reden dat je daar nu woont?
Ik ben daar ook een keer op vakantie geweest. Mooi gevarieerd eiland. Wat is de reden dat je daar nu woont?
0
geplaatst: 21 augustus 2011, 12:10 uur
Ja is zeker een chill eiland. Had NL wel weer gezien dus dagt ga is een ander land werken. Dus heb ik maar een land gekozen waar het niet zoveel regent
, ideaal!
, ideaal!
0
geplaatst: 21 augustus 2011, 13:08 uur
Dat doe je goed. Wat doe je voor werk dan dat je op die leeftijd kunt denken 'ik ga maar eens op Cyprus wonen'? 

0
geplaatst: 21 augustus 2011, 19:51 uur
Zit nu midden in de introductie van de universiteit (Nijmegen), voelt voor mij ook als een soort vakantie.
Zeer veel muzikanten en muziekliefhebbers hier bij de intro!
Zeer veel muzikanten en muziekliefhebbers hier bij de intro!

0
geplaatst: 25 augustus 2011, 11:31 uur
niels94 schreef:
Dat doe je goed. Wat doe je voor werk dan dat je op die leeftijd kunt denken 'ik ga maar eens op Cyprus wonen'?
hehe, ik werk in de bediening van een hotel. Dat valt wel beetje tegen moet ik zeggen, hier wordt je egt als trash behandeld en soms gaat de manager tegen je tekeer alsof je net iemand vermoord heb, maar eigenlijk is dat altijd wel grappig
. mja the life buiten het werk is superchill.* denotes required fields.