De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 19 augustus 2007, 22:32 uur
Morgenvroeg vertrek ik naar Noorwegen. Eindelijk begint de vakantie.
0
geplaatst: 19 augustus 2007, 22:45 uur
Noorwegen, gaaf! Waar ga je precies heen? Ik ging daar een paar jaar geleden heen met het idee van 'leuk, vakantie!', maar was helemaal in de wolken toen ik terug kwam: wat een mooi land!
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 19:52 uur
Zo, lekker 5 weken gefietst en daarna nog 2 weekjes eilandgehopt (ge-eilandhopt?) in Kroatië. Ik kan de Nederlandse zomer weer aan 

0
geplaatst: 23 augustus 2007, 19:55 uur
Welkom terug, lebowski
Foto's zullen volgen? Altijd leuk om te zien. Eilandhoppen is cool (2 jaar terug in Griekenland gedaan).
Enne, freddze is je voorbij in de toevoegingenlijst (je moet toch op de hoogte blijven he?
)
Foto's zullen volgen? Altijd leuk om te zien. Eilandhoppen is cool (2 jaar terug in Griekenland gedaan). Enne, freddze is je voorbij in de toevoegingenlijst (je moet toch op de hoogte blijven he?
)
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 21:08 uur
Morgenmiddag vertrek ik met mijn fietsje naar het zonnige Walem (Li) om daar een weekje te gaan fietsen en wat plaatsjes in de buurt te beoordelen op hun platenaanbod.
0
geplaatst: 24 augustus 2007, 11:23 uur
Ik ga over een uur een week met vrienden naar Renesse. Vrijdag terug, tot dan!
0
geplaatst: 24 augustus 2007, 12:01 uur
Cygnus schreef:
Tot straks!
Staat er wel bier koud? (quote)
Tot straks!

Nou nu ben ik echt weg, die dekselse Cyg toch...
0
geplaatst: 24 augustus 2007, 12:03 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik ga nu, ongeveer

Ik ga nu, ongeveer

Doei Paap

Groeten aan Frank

0
geplaatst: 25 augustus 2007, 19:58 uur
Overmorgen ga ik (samen met mijn vriendin) 3 weken lang vietnam wat bekijken....
Geen idee of ik daar goede cd'tjes kan krijgen, maar ja daar gaat het ook niet om....
Geen idee of ik daar goede cd'tjes kan krijgen, maar ja daar gaat het ook niet om....
0
geplaatst: 25 augustus 2007, 22:16 uur
Ben net 4 weken naar Canada en Amerika geweest. Heb daar per auto rondgetrokken. Was geweldig.
Heb daar nog wel een paar leuke cd's gescored
Heb daar nog wel een paar leuke cd's gescored
0
geplaatst: 25 augustus 2007, 22:18 uur
Snappy schreef:
Ben ik vorig jaar geweest. Wat een prachtig land. Kan ik iedereen aanraden.
Vond het daar wel heel duur, maar desondanks een heerlijke vakantie daar gehad
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 01:34 uur
Ik ben net terug van een weekje Zuid-Frankrijk, Provence. Heerlijk weer, leuke mensen in de chambre d'hôtes, een zwembad in de tuin én zicht op de Mont Ventoux. Vijf keer heb ik 'm met de fiets opgereden (enkel zondag niet, was toen veel te warm). Verder ook nog wat stadjes gedaan, zoals Avignon en Carpentras. Foto's zullen komende dagen nog wel volgen in het bijhorende topic 

0
geplaatst: 28 augustus 2007, 10:06 uur
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 11:22 uur
Arno schreef:
Ik ben net terug van een weekje Zuid-Frankrijk, Provence. Heerlijk weer, leuke mensen in de chambre d'hôtes, een zwembad in de tuin én zicht op de Mont Ventoux. Vijf keer heb ik 'm met de fiets opgereden (enkel zondag niet, was toen veel te warm). Verder ook nog wat stadjes gedaan, zoals Avignon en Carpentras. Foto's zullen komende dagen nog wel volgen in het bijhorende topic

Ah Ventoux! Mooi werk Arno. Dit ontmoedigende bord zag ik vanaf mijn fietsje in Slowakije.

0
geplaatst: 28 augustus 2007, 11:42 uur
lebowski schreef:
Ah Ventoux! Mooi werk Arno. Dit ontmoedigende bord zag ik vanaf mijn fietsje in Slowakije.
(afbeelding)
(quote)
(afbeelding)
Daar heb je toch wel opgereden zeker 
Bij deze drie linkjes zou je normaal gezien foto's van mij moeten zien die getrokken werden door websitefotografen. Ik ben telkens die met de rode helm

0
geplaatst: 28 augustus 2007, 18:12 uur
Arno schreef:
Bij deze drie linkjes zou je normaal gezien foto's van mij moeten zien die getrokken werden door websitefotografen. Ik ben telkens die met de rode helm

Ja hoor, gewoon tegen opgereden - was maar een paar 100 meter zo steil. Mooie plaatjes op de Ventoux, vooral je inhaalactie

0
geplaatst: 28 augustus 2007, 21:02 uur
lebowski schreef:
Ja hoor, gewoon tegen opgereden - was maar een paar 100 meter zo steil. Mooie plaatjes op de Ventoux, vooral je inhaalactie
(quote)

En dat was dan nog vlak voor de laatste bocht

0
geplaatst: 31 augustus 2007, 00:39 uur
Ik was iets minder fanatiek tijdens mijn vakantie. Heb gewoon lekker van de mooie omgeving genoten.

0
artemio
geplaatst: 11 september 2007, 16:19 uur
Terwijl ik dit schrijf zit ik in Italie, firenze (zie mijn avatar) een beetje italiaans te leren..... Muzikaal gezien geen geweldige bestemming of je moet van opera houden.
Dat is dan ook het enige minpuntje
Dat is dan ook het enige minpuntje
0
Sheplays
geplaatst: 18 september 2007, 17:10 uur
Tijdens de route naar het zonnige zuiden de Mont Ventoux gefotografeerd.

Dat is dus de berg die Arno 5x heeft beklommen.
Hier achter mijn autootje nog wat duidelijker.

Dat is dus de berg die Arno 5x heeft beklommen.
Hier achter mijn autootje nog wat duidelijker.

0
geplaatst: 19 september 2007, 23:01 uur
Sheplays schreef:
Dat is Bédouin.
(quote)
Dat is Bédouin.
Niet toevallig iets gaan drinken in 'Le Relais du Ventoux'?

0
Sheplays
geplaatst: 19 september 2007, 23:20 uur

Som rij ik van Carpentras even om naar Bédoin voor een hapje & drankje als ik op doorreis ben naar de kust. Ik weet alleen niet hoe het restaurant heet.
* denotes required fields.