MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Morgenvroeg vertrek ik naar Noorwegen. Eindelijk begint de vakantie.

Noorwegen, gaaf! Waar ga je precies heen? Ik ging daar een paar jaar geleden heen met het idee van 'leuk, vakantie!', maar was helemaal in de wolken toen ik terug kwam: wat een mooi land!

Sheplays

(afbeelding)

Prejkestolen - Geirangerfjord!

Zo, lekker 5 weken gefietst en daarna nog 2 weekjes eilandgehopt (ge-eilandhopt?) in Kroatië. Ik kan de Nederlandse zomer weer aan

Welkom terug, lebowski Foto's zullen volgen? Altijd leuk om te zien. Eilandhoppen is cool (2 jaar terug in Griekenland gedaan).

Enne, freddze is je voorbij in de toevoegingenlijst (je moet toch op de hoogte blijven he? )

Morgenmiddag vertrek ik met mijn fietsje naar het zonnige Walem (Li) om daar een weekje te gaan fietsen en wat plaatsjes in de buurt te beoordelen op hun platenaanbod.

Ik ga over een uur een week met vrienden naar Renesse. Vrijdag terug, tot dan!

Ik ga nu, ongeveer

Paap_Floyd schreef:
Ik ga nu, ongeveer

Tot straks!

Cygnus schreef:
(quote)

Tot straks!
Staat er wel bier koud? Nou nu ben ik echt weg, die dekselse Cyg toch...

Paap_Floyd schreef:
Ik ga nu, ongeveer

Doei Paap

Groeten aan Frank

Xel
Overmorgen ga ik (samen met mijn vriendin) 3 weken lang vietnam wat bekijken....

Geen idee of ik daar goede cd'tjes kan krijgen, maar ja daar gaat het ook niet om....

Ben net 4 weken naar Canada en Amerika geweest. Heb daar per auto rondgetrokken. Was geweldig.
Heb daar nog wel een paar leuke cd's gescored

Snappy schreef:
Morgenvroeg vertrek ik naar Noorwegen. Eindelijk begint de vakantie.

Ben ik vorig jaar geweest. Wat een prachtig land. Kan ik iedereen aanraden.
Vond het daar wel heel duur, maar desondanks een heerlijke vakantie daar gehad

Ik ben net terug van een weekje Zuid-Frankrijk, Provence. Heerlijk weer, leuke mensen in de chambre d'hôtes, een zwembad in de tuin én zicht op de Mont Ventoux. Vijf keer heb ik 'm met de fiets opgereden (enkel zondag niet, was toen veel te warm). Verder ook nog wat stadjes gedaan, zoals Avignon en Carpentras. Foto's zullen komende dagen nog wel volgen in het bijhorende topic

Arno schreef:
Vijf keer heb ik 'm met de fiets opgereden

Pfffff....

Arno schreef:
Ik ben net terug van een weekje Zuid-Frankrijk, Provence. Heerlijk weer, leuke mensen in de chambre d'hôtes, een zwembad in de tuin én zicht op de Mont Ventoux. Vijf keer heb ik 'm met de fiets opgereden (enkel zondag niet, was toen veel te warm). Verder ook nog wat stadjes gedaan, zoals Avignon en Carpentras. Foto's zullen komende dagen nog wel volgen in het bijhorende topic

Ah Ventoux! Mooi werk Arno. Dit ontmoedigende bord zag ik vanaf mijn fietsje in Slowakije.

(afbeelding)

lebowski schreef:
(quote)

Ah Ventoux! Mooi werk Arno. Dit ontmoedigende bord zag ik vanaf mijn fietsje in Slowakije.

(afbeelding)

Daar heb je toch wel opgereden zeker

Bij deze drie linkjes zou je normaal gezien foto's van mij moeten zien die getrokken werden door websitefotografen. Ik ben telkens die met de rode helm

Arno schreef:

Daar heb je toch wel opgereden zeker

Bij deze drie linkjes zou je normaal gezien foto's van mij moeten zien die getrokken werden door websitefotografen. Ik ben telkens die met de rode helm

Ja hoor, gewoon tegen opgereden - was maar een paar 100 meter zo steil. Mooie plaatjes op de Ventoux, vooral je inhaalactie

lebowski schreef:
(quote)

Ja hoor, gewoon tegen opgereden - was maar een paar 100 meter zo steil. Mooie plaatjes op de Ventoux, vooral je inhaalactie

En dat was dan nog vlak voor de laatste bocht

Ik was iets minder fanatiek tijdens mijn vakantie. Heb gewoon lekker van de mooie omgeving genoten.

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik vertrek vandaag naar Ierland, voor 12 dagen

artemio
Terwijl ik dit schrijf zit ik in Italie, firenze (zie mijn avatar) een beetje italiaans te leren..... Muzikaal gezien geen geweldige bestemming of je moet van opera houden.
Dat is dan ook het enige minpuntje

Sheplays
Tijdens de route naar het zonnige zuiden de Mont Ventoux gefotografeerd.

(afbeelding)
Dat is dus de berg die Arno 5x heeft beklommen.

Hier achter mijn autootje nog wat duidelijker.

(afbeelding)

Leuke foto's Welke gemeente is dat op de onderste foto?

Sheplays
Arno schreef:
Leuke foto's Welke gemeente is dat op de onderste foto?

Dat is Bédouin.

Handig bij flitspalen, zo een nummerbord.

Sheplays

Sheplays schreef:
(quote)

Dat is Bédouin.

Niet toevallig iets gaan drinken in 'Le Relais du Ventoux'?

Sheplays
Arno schreef:
(quote)

Niet toevallig iets gaan drinken in 'Le Relais du Ventoux'?

Som rij ik van Carpentras even om naar Bédoin voor een hapje & drankje als ik op doorreis ben naar de kust. Ik weet alleen niet hoe het restaurant heet.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:47 uur

geplaatst: vandaag om 16:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.