MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Vertrek morgen voor een week naar Duitsland, waar ik volop in de bergen zit. Lekker een weekje uitrusten, maar ook lekker fietsen en dingen doen en wellicht dat ik nog wat leuke muziek tegenkom.

Morgenvroeg vertrek ik met 't gezin richting Karinthie/Oostenrijk. Hoop op een beetje mooi weer, is wel zo lekker met een tent. Bij slecht weer maar door richting Italie. Heb 3 weken vrij, dus tijd genoeg om een mooi plekje uit te zoeken en aldaar van de vakantie te genieten. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Social_Mask
Ik ga morgen ochtend weg naar Engeland. Zal naar verschillende steden gaan en ook zal ik een trouwerij bij wonen. Ik kijk er erg naar uit!

net 6 uurtjes terug van 3 weken Franse Kust

De groeten vanuit Oostenrijk!!!

Groeten terug

EVANSHEWSON
Een dagje terug uit Tirol, Oostenrijk.

Oostenrijk; een land waar je haast geen ceedeeshops tegenkomt, goed voor mijn portemonnaie natuurlijk, maar in en in triest.

Het woord "Rock' n Roll" is daar een vloek van een andere planeet of zo, daar hebben die dijenkletsers nog nooit van gehoord...

Jodelahiti!

Toevallig niet naar de Ronde van Duitsland gaan kijken? Die kwam vandaag aan in Tirol

En ik vertrek morgenvroeg richting Hasselt, voor 3 dagen music @ Pukkelpop Zondag kom ik terug thuis, om dan meteen weer verder te reizen richting Zuid-Frankrijk, Mont Ventoux. Maandag 28 augustus zou ik weer definitief moeten thuiszijn.

Sheplays
Fijn vakantie vast!

De Mont Ventoux is een hele hoge berg....

eindelijk weer thuis, na twee en een halve week geen internet, maar wel veel muziek.

EVANSHEWSON schreef:
Een dagje terug uit Tirol, Oostenrijk.

Oostenrijk; een land waar je haast geen ceedeeshops tegenkomt, goed voor mijn portemonnaie natuurlijk, maar in en in triest.

Het woord "Rock' n Roll" is daar een vloek van een andere planeet of zo, daar hebben die dijenkletsers nog nooit van gehoord...

Jodelahiti!

Hoezo?

Ik ben sinds Zaterdag tot deze zaterdag ook naar Tirol. (Sta hier nu aan de PC aan de balie van het hotel).

Waar zat je ongeveer? Ik ben te IMST. (Gisteren uitstap naar Stamms en Oetz gedaan) en eerder deze week al Insbruck gedaan...

Valt wel op dat Nederlanders overal zitten!
Hier en daar maar een belgische nummerplaat... (Daarnet nog met mensen uit LOVENDEGEM gesproken)

Edit: Ah, ge zijt ook van Belgie (Waar staat die puntjes voor op de e in godsnaam op dit toetsenbord)

Hier stikt het trouwens van de punks, echt niet normaal... (Gelukkigheb ik m,n Motörhead t-shirt mee om niet helemaal uit de boot te vallen)

Na een sportieve 10 dagen Oostenrijk ben ik weer lekker thuis.

Raekwon the chef
Ik ben sinds vanochtend ook weer terug in het goeie ouwe Huizen

Raekwon the chef schreef:
Ik ben sinds vanochtend ook weer terug in het goeie ouwe Huizen

Het wordt nog eens druk hier

Arno schreef:
Toevallig niet naar de Ronde van Duitsland gaan kijken? Die kwam vandaag aan in Tirol

Idd, de tussenspurt te IMST was vlakbij ons hotel (slechts 200 m). Omdat we anders toch niet weg konden zijn we dus maar even gaan zien, ik stond precies onder de doek.
Zal de foto`s posten wanneer ik thuis ben.

We zijn trouwens later die dag verder bij de aankomst gegaan en om 18:00 zag je al die wagens terugkeren door het dal.

Bobiej
Over ongeveer 11 uur vertrek ik met ouders + broertje + zusje + vriendin richting een heerlijk bungalow park in Zuid-holland. Wat inhoud dat jullie mij een week lang zullen 'missen'. See y'all next friday !

Jornaquin
Terug van weggeweest, Zweden (en Denemarken) waren de moeite waard

Jornaquin schreef:
Terug van weggeweest, Zweden (en Denemarken) waren de moeite waard
Waarom?

Ja. Waarom ben je terug?

Ik zwaai jullie even toe vanaf mijn 3-daagse pitstop een pittoresque dorpje nabij Heillbron. Sziget was geweldig, zondagavond ben ik weer thuis vermoedelijk...

Jornaquin
reptile71 schreef:
(quote)
Waarom?

Omdat de door ons gehuurde camper vandaag voor 16.00 teruggebracht moest worden. Eigenlijk zouden we vandaag terugkomen maar we hadden na 2 weken in zo'n hok overnachten ook wel weer zin in ons eigen bed.

Bobiej schreef:
Over ongeveer 11 uur vertrek ik met ouders + broertje + zusje + vriendin richting een heerlijk bungalow park in Zuid-holland. Wat inhoud dat jullie mij een week lang zullen 'missen'. See y'all next friday !

Zuid-Holland?

Is dat de kanten van Terneuzen en Hulst en dergelijke?

Ik moet deze week daar ergens zijn voor m`n eindwerk. (Hoe ik daar zal geraken is nog maar de vraag)

sq
Even 2 minuutjes ingelogd om mijn rotatielijst aan te passen op mijn meegenomen CD's. Inmiddels zit ik in Cairo. Over 3 dagen weer naar huis.

sq schreef:
Even 2 minuutjes ingelogd om mijn rotatielijst aan te passen op mijn meegenomen CD's. Inmiddels zit ik in Cairo. Over 3 dagen weer naar huis.

Pfff... hij zal maar niet helemaal up to date zijn, sq

Veel plezier nog!

Lin
AGE-411 schreef:
(quote)

Zuid-Holland?

Is dat de kanten van Terneuzen en Hulst en dergelijke?

Ik moet deze week daar ergens zijn voor m`n eindwerk. (Hoe ik daar zal geraken is nog maar de vraag)

Terneuzen en Hulst is Zeeland.... Zuid Holland is dit

Jornaquin schreef:
(quote)

Omdat de door ons gehuurde camper vandaag voor 16.00 teruggebracht moest worden. Eigenlijk zouden we vandaag terugkomen maar we hadden na 2 weken in zo'n hok overnachten ook wel weer zin in ons eigen bed.
Dat is je antwoord op rayman. Ik bedoelde: waarom was het de moeite waard?

Lin schreef:
(quote)

Zonder jou zouden we allemaal de weg kwijtraken...

Lin schreef:
(quote)

Ah ok.

Mooie streek, daar waren we vorig jaar in onze Tournee door Europa.

We doen elke jaar een ander land. Dit jaar een weekje Tirol (Oostenrijk) en vorig jaar zaten we een weekje te Leiden (De Valk Hotel).
Was toen echt kloteweer (Storm in Scheveningen, ver van het niet overdekte stukje pier geblazen)

Volgend jaar is Duitsland (Ergens in Zwarte woud) aan de beurt en het jaar erna Zwitserland.

Trouwens net terug van Tirol (En al direct mij moeten boos maken op Kasperbert ) .

Ik ben ook weer terug. Na Sziget me nog even te buiten gegaan in de Duitse streek rondom Heilbron en me nog onder andere op mijn eerste 'Weinfeste' goed vermaakt. Foto's volgen later.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:10 uur

geplaatst: vandaag om 15:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.