De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 26 december 2007, 19:59 uur
Ik ga zelf ook op Vakantie...morgenochtend (9 uur).
Dan ga ik naar Paris!
Dan ga ik naar Paris!
0
Sheplays
geplaatst: 1 januari 2008, 22:17 uur
Weet iemand waar die duffe pup uithangt?
(=The Viking)
(=The Viking)
0
geplaatst: 1 januari 2008, 23:16 uur
Goh, nee, die is allang niet meer online geweest inderdaad...
0
geplaatst: 1 januari 2008, 23:22 uur
Al ruim twee weken niet. 
Hopelijk is ie ergens van een fijne vakantie aan het genieten.

Hopelijk is ie ergens van een fijne vakantie aan het genieten.
0
geplaatst: 4 februari 2008, 11:34 uur
Deze jongen vertrekt vanavond voor een weekje richting Istanbul 

0
geplaatst: 3 maart 2008, 12:17 uur
Vrijdag op zaterdagnacht rijd ik met de auto en wat vrienden (totaal 6 man verdeeld over 2 auto's) richting Oostenrijk. Om precies te zijn Gerlos, om daar de pistes en het apres-ski onveilig te maken. (erger me nu al aan de muziek
)
)
0
geplaatst: 3 maart 2008, 14:06 uur
Reijersen schreef:
Vrijdag op zaterdagnacht rijd ik met de auto en wat vrienden (totaal 6 man verdeeld over 2 auto's) richting Oostenrijk. Om precies te zijn Gerlos, om daar de pistes en het apres-ski onveilig te maken. (erger me nu al aan de muziek
)
)Have a nice holiday........
Pas je wel op (de gipsvluchten zijn op hé)

0
geplaatst: 4 maart 2008, 17:02 uur
Ik zit trouwens met mijn dikke reet in Zuid Spanje. 30 graden, bier, sigaretten, walkman.... en geen Mume. Althans nu ff dan. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 4 maart 2008, 17:10 uur
HiLL schreef:
Ik zit trouwens met mijn dikke reet in Zuid Spanje. 30 graden, bier, sigaretten, walkman.... en geen Mume. Althans nu ff dan.

En dan toch nog aan ons denken...

Hup hup weg van die computer jij en genieten van je vakantie, je mist hier niets!
0
geplaatst: 4 maart 2008, 17:34 uur
je mist hier niets!
Of je moet van een stevige hagelbui en een lekker windje houden!

[/me jaloers!]
0
geplaatst: 4 maart 2008, 17:55 uur
Reijersen schreef:
)
)Daar ben ik vorig jaar geweest

0
geplaatst: 7 maart 2008, 22:46 uur
Nog 2 uurtjes en dan stap ik in de auto naar Oostenrijk. Tot volgende week! 

0
SelmaDuim
geplaatst: 25 maart 2008, 18:37 uur
Oeh waaw!
Geniet van je vakantie, nu kan het nog, want de volgende keer gaan we mee hoor!
Geniet van je vakantie, nu kan het nog, want de volgende keer gaan we mee hoor!

0
geplaatst: 25 maart 2008, 18:55 uur
Zie hem nu staan in het zonnetje met slechts een t-shirtje aan...... wij maar blauwbekken in de winterse kou wachtend op een trein die niet komt omdat de NS die 3 sneeuwvlokken en 5 hagelstenen niet aankan.
Veel plezier daar!
Veel plezier daar!
0
geplaatst: 26 maart 2008, 00:51 uur
aERodynamIC schreef:
wachtend op een trein die niet komt omdat de NS die 3 sneeuwvlokken en 5 hagelstenen niet aankan.
wachtend op een trein die niet komt omdat de NS die 3 sneeuwvlokken en 5 hagelstenen niet aankan.
Er was een verkeerd type sneeuw gevallen aldus de NS

Veel plezier Jordy!
0
geplaatst: 26 maart 2008, 00:59 uur
Ziet er niet verkeerd uit Jordy, het lijkt net nep...
Soms zie ik me zelf daar ook staan maar blijkt het dat ik voor een groot reclamebord sta in de metrogangen.
Maar jij bent er echt!
Is het lekker warm daar?
Hopelijk heb je het naar je zin, veel plezier nog.
Soms zie ik me zelf daar ook staan maar blijkt het dat ik voor een groot reclamebord sta in de metrogangen.

Maar jij bent er echt!
Is het lekker warm daar?
Hopelijk heb je het naar je zin, veel plezier nog.
0
geplaatst: 26 maart 2008, 15:33 uur
weer valt wel mee hoor, bovenstaande foto was op de enige echt mooie dag, verder veel bewolking
morgen weer naar huis helaas, erg toffe en veelzijdige stad
0
geplaatst: 26 maart 2008, 20:18 uur
Jordy schreef:
weer valt wel mee hoor, bovenstaande foto was op de enige echt mooie dag, verder veel bewolking
'helaas'...
Dat is gelukkig wel een goed teken...je hebt het dus daar naar je zin gehad.
Hoe lang is het eigenlijk vliegen? Een goeie en veilige reis naar huis toegewenst!

xSarah schreef:
Ik vertrek vannacht voor negen dagen naar Italië
Ik vertrek vannacht voor negen dagen naar Italië

Ook jouw wens ik veel plezier toe. Ga je met het vliegtuig?
0
geplaatst: 26 maart 2008, 20:50 uur
Vrijdag vertrek ik, zoals ieder jaar rond deze tijd, voor een weekje naar Cadzand, net over de grens 

0
[Roel]
geplaatst: 26 maart 2008, 21:04 uur
ik vertrek vrijdag op ketiweekend, weekend met verschillende chiro's uit de streek
0
geplaatst: 26 maart 2008, 22:00 uur
Klinkt allemaal goed!
@Arno...
Veel plezier en een goeie reis naar Cadzand (al weet ik niet waar dat ligt...welke grens bedoel je? Die van Duitsland of Belgie)?
@Roel...
Ook jij veel plezier op je ketiweekend.
@Arno...
Veel plezier en een goeie reis naar Cadzand (al weet ik niet waar dat ligt...welke grens bedoel je? Die van Duitsland of Belgie)?

@Roel...
Ook jij veel plezier op je ketiweekend.
0
geplaatst: 26 maart 2008, 22:32 uur
[Roel] schreef:
ik vertrek vrijdag op ketiweekend, weekend met verschillende chiro's uit de streek
Nice, waar precies?
Chiro

* denotes required fields.