De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2008, 00:03 uur
JohnWilliams schreef:
Cadzand (al weet ik niet waar dat ligt...)
Cadzand (al weet ik niet waar dat ligt...)
Catzand ligt in Nederland

En dat weet ik zelf, en ik ben een Vlaming.
0
SelmaDuim
geplaatst: 27 maart 2008, 11:30 uur
JohnWilliams schreef:
Wat is Cadzand dan?
Wat is Cadzand dan?
Een plaats in Nederland, maar dat was hierboven ook al gezegd.

0
geplaatst: 3 april 2008, 16:18 uur
Morgen is het dan eindelijk zover. Morgen vertrek ik met mijn KCV (Klassieke Culturele Vorming)-groep voor een week naar het prachtige Rome! Het zal een week worden met veel stadswandelingen, bezichtigingen etceteras. Ik vertrek zaterdagochtend om 2 uur, waarna we via het vliegveld van Düsseldorf naar Rome vliegen en daar rond een uur of 11 aankomen. Slaaptekort zal ons ten deel vallen, maar we zullen met een zeer voldaan gevoel en een massa aan extra kennis wederkeren in Nederland.
Ik hebt er zin an!
Ik hebt er zin an!
0
geplaatst: 3 april 2008, 16:40 uur
Ik heb afgelopen september met mijn klas dezelfde reis gemaakt; echt super
Veel plezier!
Veel plezier!
0
handsome_devil
geplaatst: 3 april 2008, 16:43 uur
Jeuj ben 2 jaar terug ook met de klas naar Rome geweest. Zieke shit hoor
Veel plezier Louis!
Veel plezier Louis!
0
geplaatst: 6 april 2008, 15:12 uur
Ik ben sinds vrijdagnacht terug uit Italië 
Twas echt super!
@ JohnWilliams: ja, met het vliegtuig (eerste keer trouwens)

Twas echt super!
0
geplaatst: 6 april 2008, 15:55 uur
Ik vertrek dinsdagochtend om 3:30 te Oudenaarde naar de luchthaven. 6:30 ons vliegtuig. 8:00 in Rome. 11:00 op ons bestemming.
30 april terug
30 april terug

0
geplaatst: 6 april 2008, 16:04 uur
eind deze maand een weekje Toscane
en van de zomer ? Noord - Scandinavië, zoals de afgelopen 5 jaar iedere zomer ...
en van de zomer ? Noord - Scandinavië, zoals de afgelopen 5 jaar iedere zomer ...
0
geplaatst: 7 april 2008, 19:01 uur
Maar toch.
Ik ken ook dorpen als
- Ploegsteert, ligt ook bijna in Frankrijk.
- Kieldrecht: ligt op de grens met Nederland (Bijna Nederland dus)
- Oer (of ör): ligt bijna in Luxemburg en Duitsland (3-landenpunt)
Ken zelf dorpkes als Steenkerque en Duinkerque: is zelf Frankrijk (vroeger wel Vlaanderen): liggen bijna in Vlaanderen!
Een van mijn laatste posts in 3 weken...
Ik ken ook dorpen als
- Ploegsteert, ligt ook bijna in Frankrijk.
- Kieldrecht: ligt op de grens met Nederland (Bijna Nederland dus)
- Oer (of ör): ligt bijna in Luxemburg en Duitsland (3-landenpunt)
Ken zelf dorpkes als Steenkerque en Duinkerque: is zelf Frankrijk (vroeger wel Vlaanderen): liggen bijna in Vlaanderen!
Een van mijn laatste posts in 3 weken...

0
geplaatst: 7 april 2008, 21:00 uur
Veel plezier AGE-411... en geen internet? Ach, zo lang je maar muziek kunt luisteren 

0
geplaatst: 7 april 2008, 21:43 uur
xSarah schreef:
Twas echt super!

Twas echt super!
Het is fijn om te horen dat het leuk was. Zelf ben ik overigens géén voorstander van vliegen.

0
geplaatst: 8 april 2008, 22:17 uur
0
geplaatst: 20 april 2008, 16:40 uur
Morgenochtend 7u een week naar Parijs met school, eenmaal thuis aangekomen gelijk 2 weken naar Florence 

0
geplaatst: 20 april 2008, 19:21 uur
Louis2703 schreef:
Morgen is het dan eindelijk zover. Morgen vertrek ik met mijn KCV (Klassieke Culturele Vorming)-groep voor een week naar het prachtige Rome! Het zal een week worden met veel stadswandelingen, bezichtigingen etceteras. Ik vertrek zaterdagochtend om 2 uur, waarna we via het vliegveld van Düsseldorf naar Rome vliegen en daar rond een uur of 11 aankomen. Slaaptekort zal ons ten deel vallen, maar we zullen met een zeer voldaan gevoel en een massa aan extra kennis wederkeren in Nederland.
Ik hebt er zin an!
Ik hebt er zin an!
Ben dit jaar ook geweest. Rome is een prachtige stad
. Je kan er de geschiedenis ruiken. Ik ben ook naar Napels, Firenze, Sienna en Pisa geweest. Stuk voor stuk prachtige steden die een mens zeker gezien moet hebben in zijn o zo korte leventje.
0
geplaatst: 25 april 2008, 12:54 uur
Morgen vertrek ik voor 12 dagen naar Denemarken... en natuurlijk met de kiddies naar Legoland 
Hmm bijna 2 weken geen MusicMeter

0
geplaatst: 25 april 2008, 13:07 uur
pjh1967 schreef:
Morgen vertrek ik voor 12 dagen naar Denemarken... en natuurlijk met de kiddies naar Legoland

Prettige vakantie, en neem een pen en schrift mee. Krijg je dan ineens een ingeving voor de MusicMeter, dan kan je dit gelijk kwijt. Eenmaal terug uit Denemarken en weer voor de vertrouwde pc is het slechts een zaak dit in te voeren op deze pracht site. Rest me te schrijven een leuke tijd daar in het Noorden en veel plezier in Legoland.

0
geplaatst: 26 april 2008, 14:24 uur
Tot over twee weken.
Ik zit in Spanje en daardoor door naar Frankrijk.
Ik zit in Spanje en daardoor door naar Frankrijk.
* denotes required fields.