MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
JohnWilliams schreef:
Cadzand (al weet ik niet waar dat ligt...)

Catzand ligt in Nederland

En dat weet ik zelf, en ik ben een Vlaming.

Catzand bestaat niet.

Cadzand daarentegen...

Wat is Cadzand dan?

[Roel]
Toon1 schreef:
Nice, waar precies?
Chiro

sleidingen, chiro knudde , met gewest aymon

SelmaDuim
JohnWilliams schreef:
Wat is Cadzand dan?

Een plaats in Nederland, maar dat was hierboven ook al gezegd.

OH...sorry.

Morgen is het dan eindelijk zover. Morgen vertrek ik met mijn KCV (Klassieke Culturele Vorming)-groep voor een week naar het prachtige Rome! Het zal een week worden met veel stadswandelingen, bezichtigingen etceteras. Ik vertrek zaterdagochtend om 2 uur, waarna we via het vliegveld van Düsseldorf naar Rome vliegen en daar rond een uur of 11 aankomen. Slaaptekort zal ons ten deel vallen, maar we zullen met een zeer voldaan gevoel en een massa aan extra kennis wederkeren in Nederland.
Ik hebt er zin an!

SelmaDuim
Veel plezier!

Ik heb afgelopen september met mijn klas dezelfde reis gemaakt; echt super Veel plezier!

handsome_devil
Jeuj ben 2 jaar terug ook met de klas naar Rome geweest. Zieke shit hoor Veel plezier Louis!

Ik ben sinds vrijdagnacht terug uit Italië
Twas echt super!

@ JohnWilliams: ja, met het vliegtuig (eerste keer trouwens)

Ik vertrek dinsdagochtend om 3:30 te Oudenaarde naar de luchthaven. 6:30 ons vliegtuig. 8:00 in Rome. 11:00 op ons bestemming.

30 april terug

dix
eind deze maand een weekje Toscane

en van de zomer ? Noord - Scandinavië, zoals de afgelopen 5 jaar iedere zomer ...

Veel plezier AGE-411 en dix!

en het ergste is: 3 weken geen internet !

Ach ja, het 'echte' leven is toch veel leuker

AGE-411 schreef:

Catzand ligt in Nederland

En dat weet ik zelf, en ik ben een Vlaming.

Cadzand ligt ook bijna in Vlaanderen hé.....

Maar toch.

Ik ken ook dorpen als
- Ploegsteert, ligt ook bijna in Frankrijk.
- Kieldrecht: ligt op de grens met Nederland (Bijna Nederland dus)
- Oer (of ör): ligt bijna in Luxemburg en Duitsland (3-landenpunt)

Ken zelf dorpkes als Steenkerque en Duinkerque: is zelf Frankrijk (vroeger wel Vlaanderen): liggen bijna in Vlaanderen!

Een van mijn laatste posts in 3 weken...

Veel plezier AGE-411... en geen internet? Ach, zo lang je maar muziek kunt luisteren

@AGE-411: Wat dacht u van Baarle-Nassau/Baarle-Hertog...

xSarah schreef:
Ik ben sinds vrijdagnacht terug uit Italië
Twas echt super!

@ JohnWilliams: ja, met het vliegtuig (eerste keer trouwens)

Het is fijn om te horen dat het leuk was. Zelf ben ik overigens géén voorstander van vliegen.

Ik ook niet irritante beestjes.

Oh ik wel. Ik vond het echt super! Leuk gevoel in je buik

Dexter schreef:
Ik ook niet irritante beestjes.

Lekker droog

Morgenochtend 7u een week naar Parijs met school, eenmaal thuis aangekomen gelijk 2 weken naar Florence

Louis2703 schreef:
Morgen is het dan eindelijk zover. Morgen vertrek ik met mijn KCV (Klassieke Culturele Vorming)-groep voor een week naar het prachtige Rome! Het zal een week worden met veel stadswandelingen, bezichtigingen etceteras. Ik vertrek zaterdagochtend om 2 uur, waarna we via het vliegveld van Düsseldorf naar Rome vliegen en daar rond een uur of 11 aankomen. Slaaptekort zal ons ten deel vallen, maar we zullen met een zeer voldaan gevoel en een massa aan extra kennis wederkeren in Nederland.
Ik hebt er zin an!

Ben dit jaar ook geweest. Rome is een prachtige stad . Je kan er de geschiedenis ruiken. Ik ben ook naar Napels, Firenze, Sienna en Pisa geweest. Stuk voor stuk prachtige steden die een mens zeker gezien moet hebben in zijn o zo korte leventje.

Veel plezier!
In Parijs!
(luc011190).

Morgen vertrek ik voor 12 dagen naar Denemarken... en natuurlijk met de kiddies naar Legoland

Hmm bijna 2 weken geen MusicMeter

pjh1967 schreef:
Morgen vertrek ik voor 12 dagen naar Denemarken... en natuurlijk met de kiddies naar Legoland

Hmm bijna 2 weken geen MusicMeter

Prettige vakantie, en neem een pen en schrift mee. Krijg je dan ineens een ingeving voor de MusicMeter, dan kan je dit gelijk kwijt. Eenmaal terug uit Denemarken en weer voor de vertrouwde pc is het slechts een zaak dit in te voeren op deze pracht site. Rest me te schrijven een leuke tijd daar in het Noorden en veel plezier in Legoland.

Tot over twee weken.

Ik zit in Spanje en daardoor door naar Frankrijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:03 uur

geplaatst: vandaag om 06:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.